بند کریں
خواتین مضامین

مضامین

گھریلو ٹوٹکے

پیالے اور بورڈ کی صفائی، اگر سالم گریوں کی ضرورت ہو۔۔۔

"گھریلو ٹوٹکے" میں شائع کیا گیا

مارلن منرو

اکثر مشہور افراد سے انٹرویو کرتے ہوئے یہ سوال پوچھا جاتا ہے کہ اگر انہیں دولت، عزت اور شہرت میں کسی ایک چیز کا انتخاب کرنے کا اختیار دیا جائے تو وہ کس کو منتخب کریں گے۔

"بدنصیب خواتین" میں شائع کیا گیا

لیڈی ڈیانا

اگر دنیا بھر کے شاہی خاندانوں کے مشہور ترین افراد کے درمیان مقابلہ کرایا جائے تو یہ مقابلہ لیڈی ڈیانا کے سوا کوئی اور شخصیت نہ جیت سکے گئی۔

"بدنصیب خواتین" میں شائع کیا گیا

جون آف آرک

فرانسیسیوں اور برطانویوں کی باہمی دشمنی ایک دور میں ضرب المثل رہی ہے۔ایک وقت تھا جب دنیا میں جس جس جگہ انگریز گئے فرانسیسی ان کے پیچھے پیچھے وہاں پہنچے اور۔۔۔

"بدنصیب خواتین" میں شائع کیا گیا

انار کلی

مغلیہ خاندان کی پُر شکوہ تاریخ ایسی محبتوں کی داستانوں سے بھری پڑی ہے جن کا انجام بخیر اور خوشگوار ہوا۔ شاہجاں ممتاز محل، جہانگیر نور جہاں کی محبتوں کی مشہور کہانیوں پر۔۔۔

"بدنصیب خواتین" میں شائع کیا گیا

سرکہ

سرکہ ایسی چیز ہے جس سے ہم سب واقف ہیں صدیوں سے سرکہ اپنے بے پناہ فوائد کی وجہ سے گھریلو کام کاج میں استعمال ہو رہا ہے لیکن اب بھی ہمارے ارد گرد بہت سے افراد ایسے ہیں جو سرکہ کی افادیت سے آگاہ نہیں

"مضامین" میں شائع کیا گیا

کیتھرین ہیپ برن

کیتھرین ہیپ برن دورِ حاضر کی وہ اداکارہ ہے جسے بلا مبالغہ ایک لیجینڈ قرار دیا جا سکتا ہے ۔ کہنے والے کہتے ہیں کہ اس سے عظیم اداکارہ ہالی وڈ فلم انڈسٹری نے آج تک پیدا نہیں کی۔۔۔

"رنگ و آہنگ" میں شائع کیا گیا

سارہ برن ہارٹ

اگر کبھی آپ کو فرانس کے دارالحکومت پیرس جانے کا موقع ملے تو وہاں سارہ برن ہارٹ تھیٹر ضرور دیکھئے گا۔ یہ مشہور معروف تھیٹر فرانس کی مشہور اداکارہ سارہ برن ہارٹ کے نام پر قائم کیا گیا ہے جو۔۔۔

"رنگ و آہنگ" میں شائع کیا گیا

اُمِ کلثوم

اُمِ کلثوم کو 1975 میں اس کی عدم موجودگی میں اسرائیل کی عدالت نے سزاے موت سنائی ۔ یہ خبر پڑھنے والوں کے ذہین میں یہ سوال پیدا ہوا کہ کیا اُمِ کلثوم کوئی مجاہدہ تھی۔۔۔

"رنگ و آہنگ" میں شائع کیا گیا

ملکہ ترنم نور جہاں

ملکہ ترنم نور جہاں کو قدرت نے ہرد نیاوی نعمت سے نوازا تھا۔ وہ جب شوبز میں آئیں تو انہوں نے نو عمری میں ہی شہرت اور مقبولیت حاصل کر لی۔

"رنگ و آہنگ" میں شائع کیا گیا

فلورنس گرفتھ جوئنر

فلورنس گرفتھ جوئنر جسے امریکہ میں پیار سے فلو جو کے نام سے پکارا جاتا تھا، عالمی تاریخ کی شاید پہلی ایتھلیٹ ہے جو ایک دفعہ کھیل کا میدان چھوڑ دینے کے بعد دوبارہ واپس آئی اور اس انداز میں واپس آئی کہ۔۔۔

"کھیل" میں شائع کیا گیا

اینڈر کارنیلیا

پیرا کی کی تاریخ میں خصوصاَ۔ جرمن پیرا کی کی تاریخ میں اینڈر کارنیلیا کا نام خصوصی اہمیت کا حامل ہے۔اس خاتون نے اپنی انفرادی کار کردگی کی بدولت پیراکی کی دنیا میں وہ نام کمایا جو بہت کم خواتین کے حصے میں آیا ہے۔

"کھیل" میں شائع کیا گیا

فہرست 589 سے 600  تک   (1881 ریکارڈز )