UrduPoint Jalalpur Jattan

اٗردو پوائنٹ جلالپور جٹاں

Jalalpur Jattan

اُردو پوائنٹ پاکستان کے ’’جلالپور جٹاں‘‘ سیکشن پر خوش آمدید۔۔۔ اس صفحہ پر آپ جلالپور جٹاں شہر کی تمام معلومات، خبریں، تصاویر، ویڈیوز اور مضامین وغیرہ دیکھ سکتے ہیں۔ اس نئے سلسلے کے آغاز کا مقصد صارفین کو اُنکے شہر کی ہر بات بروقت پہنچانا ہے۔ اگر آپ بھی اپنے شہر کی کوئی خبر، ویڈیو، تصاویر وغیرہ ہمیں اشاعت کیلئے ارسال کرنا چاہتے ہیں تو براہ مہربانی Pakistan@UrduPoint.com پر ای میل کیجئے۔ اپنے شہر کا نام ای میل میں ضرور ارسال کیجئے۔

جلال پور جٹاں ضلع گجرات، پنجاب پاکستان میں واقع ایک شہر ہے۔ شہر کو جلال اور کلا چور نامی جٹ نے قائم کیا۔ جلال پور جٹاں میں ہندوستانی مہاراج چندرگپتا موریا نے ایک جگہ قائم کی جو کہ تین سو قبل مسیح ہندوستانی حکمران تھا۔ کھدائی سے معلوم پڑا ہے کہ کلا چور موریا سلطنت کا ایک ٹکسال ہے۔ایک مقامی تاریخ دان منصور بہزاد کا یہ ماننا ہے کہ چندر گپتا نے جلال پور جٹاں کے مضافاتی گاوٴں میں ایک قلعہ تعمیر کروایا تھا۔ گاوٴں کا اصل نام کا تو پتا نہیں لیکن وقت کے ساتھ ساتھ قلعہ اسلام گڑھکے نام سے مقبول ہو گیا۔ آج خراب باقیات ہی اس قلعہ کی نمائندگی کرتے ہیں۔ بعد میں یہ قلعہ لاہور کے مہاراجہ رنجیت سنگھ کا ٹکسال رہا۔ شہر کی آب و ہوا متعدل ہے۔ موسم گرما کے عروج پر درجہ حرارت 45 سینٹی گریڈ تک تجاوز کر جاتا ہے لیکن آزاد کشمیر کے پہاڑوں سے قربت ہونے کی وجہ سے یہاں گرمی نسبتاً کم ہے۔ سردیوں میں کم از کم درجہ حرارت 2 سینٹی گریڈ سے گر جاتا ہے۔ جلالپور جٹاں میں اوسط بارش 67 سینٹی میٹر ہوتی ہے۔

Jalalpur Jattan is important city in Pakistan, UrduPoint provides local news of Jalalpur Jattan on the UrduPoint Pakistan Section. Read latest Urdu news, articles, photos, videos and events details. We cover each and every news of Jalalpur Jattan city to provide the full coverage of Jalalpur Jattan’s events and incidents.