فلم ’’سنجو‘‘ میں سنجے کی دو سابقہ بیویوں کا معاملہ نہ ہونے سے شا ئقین کی بڑی تعداد ما یوس

ممبئی۔12 جولائی(اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ 12 جولائی2018ء) سنجے دت کی سوا نح عمری پر مبنی فلم''سنجو' میں ان کی دو سابقہ بیویوں کا ذکر نہیں کیا گیا۔بھا رتی زرا ئع ابلا غ کے مطا بق فلم سنجو نے جہاں بہترین ادا کاری سے شا ئقین کے دل جیت لئے ہیںوہیں شا ئقین کی بڑی تعداد ما یوس بھی ہو ئی ہے کیونکہ فلم میں سنجیدہ دت کی زندگی کے کچھ اہم پہلوؤں کو ظاہر نہیں کیا گیا۔

(جاری ہے)

یہ ایک حقیقت ہے کہ سنج دت نے زندگی میں تین مرتبہ شا دی کی لیکن فلم میںصرف مانتا، سنجے دت کی موجودہ بیو ی کے کردار کو دکھایا گیا ہے جبکہ فلم میں ان کی دو سابق بیویوں کا ذکر نہیں کیا گیا۔سنجے دت کی دوسری بیوی ریہیا سنجے دت کی سوا نح عمری پر بنا ئی جا نے والی فلم میں یہ دیکھ کر حیران ہیں کہ فلم میں ان کا ذکر ہی نہیں کیا گیاجبکہسنجے دت کی بیٹی تراشالہ بھی اس فلم سے ناخوشہیں کیونکہ فلم میں سنجے دت کی پہلی بیوی رچی شرما اور بیٹی کا زکر ہی نہیں کیا گیا۔۔فلم کی دیگر کا سٹ میں رنبیر کپو رکے ساتھ پا ریش راول،وکی کوشال،سو نم کپو راور دیا مرزا شا مل ہیں۔

مزید متعلقہ خبریں پڑھئیے‎ :

بھارتی فلمسازکلپنا لاجمی چل بسیں

بھارتی فلمسازکلپنا لاجمی چل بسیں

معروف فلمسازکلپنا لاجمی ممبئی کے کوکیلابین دھیروبھائی امبانی ہسپتال میں اتوار کی صبح 61برس کی عمر میں چل بسیں۔وہ گزشتہ کئی سال سے کڈنی کے کینسر میں مبتلاتھیں۔کلپنا کی اچانک موت سے بالی وڈ کی دنیا میں غم و افسوس کی لہر دوڑ گئی۔ اداکارہ ہما قریشی نے بھی ... مزید

وقت اشاعت : 12/07/2018 - 14:50:14

متعلقہ عنوان :

Your Thoughts and Comments