بند کریں
ہفتہ اکتوبر

مزید مضامین

حالیہ تبصرے

Humayun Rashid
zain0786@gmail.com
16-07-2018 00:41:25

wow,What a feature,keep it u

  مضمون دیکھئیے
طرق ہنی 22-06-2018 04:22:27

اسلام وعلیکم، آپ کی شائع کردہ ایک تحریر ۱۵ ناکام سٹارٹ اپس سے مندرہ کروڑ تک کا سفر، اس تحریر کو دوبارہ ایڈٹ کر کر کے میں نے اسے اپنے فیس بک گروپ، راہبر پر پوسٹ کیا ہے اگر آپ کو یہ ایڈٹنگ موزوں لگے تو مجھ سے اس کام کے لئے رابطہ کر سکتے ہیں۔ شکریہ

  مضمون دیکھئیے
Awais 24-04-2018 09:47:39

samjh he nahji ai

  مضمون دیکھئیے
Ahmad Khan 22-04-2018 13:04:47

This version is not available on play store and unable to install because this is the corrupt apk. this message is being show during installation on mobile.

  مضمون دیکھئیے
اویس رضا 30-03-2018 12:41:06

مجھے شامی کے موبائل اچھے لگتے ہیں اور اردو پوائنٹ کی خبریں آسان اور اردو میں ہوتی ہیں، آسان ویپ سائیڈ ہے ٹیکنالوجی ٹپش تیمور میری ویب سائیڈ ہے

  مضمون دیکھئیے
dr anwar kama ch 06-03-2018 15:26:22

very fruit full

  مضمون دیکھئیے
پینٹا گون نے امریکی فوجیوں کو سمارٹ ڈیوائسز میں جیولوکیشن بند رکھنے کا حکم دے دیا
اس فیچر سے امریکا سے باہر خفیہ امریکی اڈوں کی معلومات لیک ہو سکتی ہے

امریکی حکومت نے امریکی ملٹری سے تعلق رکھنے والے افراد کو سمارٹ فونز، سمارٹ واچز اورجی پی ایس کی صلاحیت کی حامل دیگر ڈیوائسز میں لوکیشن سروسز کو بند کرنے کا حکم دیا ہے۔ یہ پابندی امریکی مسلح افواج کے تمام ”آپریشنل ایریاز“ میں عائد کی گئی ہے۔
حال ہی میں ایک فٹنس ایپلی کیشن Strava نے اپنے صارفین کا ہیٹ میپ (heatmap) جاری کیا ہے۔ یہ میپ صارفین کی سرگرمیوں پر بنایا گیا تھا۔

اس ہیٹ میپ نے امریکا سے باہر امریکی فوجیوں کے مقامات کو ظاہر کر دیا ہے۔امریکا کے حوالے اس ایپ کی سرگرمیاں کا صارفین کی لوکیشن ظاہر ہونے سے کوئی فرق نہیں پڑتا کیوںکہ امریکی صارفین میں عام لوگوں اور فوجیوں کے مقامات کا الگ الگ تعین کرنا کافی مشکل ہے لیکن ہیپ میپ میں اس ایپ کے مشرق وسطیٰ اور افغانستان میں صارفین کی لوکیشنز کو بھی ظاہر کیا گیا ہے۔

اب ظاہر ہے کہ افغانستان میں اس ایپ کے صارفین صرف فوج سے تعلق رکھنے والے امریکی ہی ہوسکتے ہیں۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ گوگل میپ سے امریکا کے بہت سے خفیہ فوجی اڈے ہٹا دئیے گئے ہیں لیکن اس ایپ کے ہیٹ میپ کے ڈیٹا سے ان کا بھی اندازہ ہو جاتا ہے۔ امریکا سے باہر کے ہیٹ میپ میں جوگنگ کرنے والے فوجیوں کی وجہ سے بہت سے فوجی اڈوں کے اندرونی نقشے کا بھی اندازہ ہوجات اہے۔


پینٹا گون نے اس حوالے سے سوچ بچار کرنے کے بعد موبائل میں جی پی ایس فنکشن استعمال کرنے کو سیکورٹی رسک قرار دیا ہے کیونکہ اس کی معلومات کو امریکا کے دشمن استعمال کر سکتے ہیں۔ اگر ایپ کے ڈویلپر معلومات کو لیک نہ بھی کریں تب بھی یہ خطرناک بات ہے۔
امریکی حکومت نے فوج سے تعلق رکھنے والے افراد کو سمارٹ ڈیوائسز کو جیو لوکیشن فنکشن غیر فعال کر کے استعمال کرنے کی اجازت دی ہے ۔ اس پابندی کی خلاف ورزی کرنے والوں کو سزاؤں کا سامنا کرنا پڑے گا۔

یہ خبر اُردو پوائنٹ پر شائع کی گئی۔ خبر کی مزید تفصیل پڑھنے کیلئے کلک کیجئے
تاریخ اشاعت: 2018-08-07

متعلقہ مضامین