الیسٹر کک نے ٹیسٹ اور فرسٹ کلاس کرکٹ کے تحفظ کا مطالبہ کر دیا

کرکٹ مقابلوں کو 100 گیندوں تک محدود کرنے پر کوئی اعتراض نہیں ،لیکن ٹیسٹ اور فرسٹ کلاس کرکٹ کو بھی تحفظ دیا جائے،سابق انگلش کپتان الیسٹر کک

بدھ اپریل 20:06

الیسٹر کک نے ٹیسٹ اور فرسٹ کلاس کرکٹ کے تحفظ کا مطالبہ کر دیا
لندن (اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ 25 اپریل2018ء) سابق برطانوی کپتان اور مایہ ناز اوپنگ بیٹسمین الیسٹرکک نے کہا ہے کہ انہیں کرکٹ مقابلوں کو 100 گیندوں تک محدود کرنے پر کوئی اعتراض نہیں ہے لیکن ٹیسٹ اور فرسٹ کلاس کرکٹ کو بھی تحفظ دیا جائے۔انگلینڈ اور ویلز کرکٹ بورڈ کے اس نئے فارمیٹ کو 2020 میں متعارف کرانا چاہتے ہیں۔بی بی سی کو انٹرویو دیتے ہوئے کک نے کہا کہ چار یا پانچ روزہ کرکٹ کی گنجائش ہونی چاہیے۔

کک کا کہنا تھا کہ اصل مزہ ٹیسٹ اور فرسٹ کلاس کرکٹ کا ہے ۔

(جاری ہے)

نئے فارمیٹ کے مطابق اننگز 15 اوورز پر مشتمل ہوگی اور ہر اوور میں چھ بالز ہوں گی، جبکہ آخری اوور 10 بالز کا ہوگا جسے 3 بولرز کریں گے۔انگلش کرکٹ بورڈ کی جانب سے نئے فارمیٹ پر صرف ابھی تجویز دی گئی ہے۔ انہوں نے کہا کہ یہ دیکھنا ضروری ہے کہ کسی بھی ٹورنامنٹ کی کامیابی کیسے ممکن ہے جبکہ ٹیسٹ کرکٹ کامیاب نہیں ہو رہی جیسا کہ 10 سال پہلے تھی۔سابق برطانوی اوپنرنے کہا کہ اس وقت پیسہ صرف چھوٹے گیم میں ہے۔ واضح رہے کہ کئی برطانوی کرکٹرز کی جانب سے 100 گیندوں کے میچز کی حمایت کی جا چکی ہے۔

متعلقہ عنوان :