بند کریں

مہندی کے ڈیزائین

مضامین

موسم برسات میں رنگت کا خیال رکھیں
موسم برسات میں نہ صرف سورج کی حدت جلد کا جھلسا دیتی ہے بلکہ رنگت بھی سیاہی مائل ہو جاتی ہے۔اکثر خواتین کے پیروں پر آدھی چپل یا سینڈل کے نشان بن جاتے ہیں جس وجہ سے چہرے کی شادابی بھی مانند پڑ جاتی ہے ۔درجہ حرارت زیادہ ہونے یا حبس کی وجہ سے بھی پسینہ زیادہ آتا ہے۔جس کی وجہ سے جلد کے مسام کھل جاتے ہیں اور ان میں میل کچیل جمع ہوجاتا ہے۔
صنفی امتیاز کا شکار عورت
پاکستان،چاڈ،یمن اور چلی اس حوالے سے بدترین ملکوں میں شامل ہیں
خواتین کا عالمی دن
ہر سال مارچ کے مہینے میں خواتین کا عالمی دن زور و شور سے منایا جاتا ہے۔ خواتین کے حقوق کی بات کی جاتی ہے اور ان کی حیثیت کو ایک دن کے لیے تسلیم بھی کر لیا جاتا ہے۔
سوفلے کھائیے بھی لگائیے بھی
سنگھارکی دنیا میں سوفلے بہت تیزی سے مقبول ہورہا ہے اس میں پھل ‘ نٹس‘ بیجوں کے تیل اور وٹامن E ڈالا جاتا ہے ‘ جلد کے لیے مفید ہے
عمر تو وہ جو نظر آئے
عورت کی عمر کے بارے میں کہاجاتا ہے کہ عمر وہ جو نظر آئے ۔ یہی وجہ ہے کہ ہر عورت کایہی خواب ہوتا ہے کہ وہ خوبروپُرکشش ، جاذب نظراور کم عمر نظر آئے۔
خواتین کے تعلیمی حقوق اور معاشرتی ترقی
اہل دانش نے ایک مر د کی تعلیم کو ایک فر د کی تعلیم جبکہ ایک عورت کی تعلیم کہ پورے خاندان کی تعلیم قرار دیا ہے۔ جو اس بات کی کھلی دلیل ہے کہ عورتوں کی تعلیم نہ صرف خاندان کی فلاح و بہبود بلکہ اگلی سطح پر پورے معاشرے کی ترقی اور فلاح و بہبود کی ضامن ہے۔ تمام الہامی مذاہب اور ترقی پسند معاشروں نے عورتوں کی تعلیم و تربیت کے حق اور ضرورت و اہمیت کو معاشرتی ترقی کا لازمی جزو قرار دیا ہے
فیشن موسم اور خواتین
فیشن کا لفظ اتناوسیع ہے کہ اپنے اندر ہزاروں سالوں کے رسم ورواج سمیٹ سکتا ہے ۔ اس کا اظہار نہ صرف کپڑوں ، جوتوں اور میک اپ سے ظاہرہوتا ہے بلکہ آپ کے گھر کے پینٹ ، برتن ، پردے، بیڈ شیٹ کورز اور لان کے پھولوں سے بھی ہوتا ہے اب جبکہ
گھریلو ٹوٹکے
اگر مرغی شوربے والی پکانی ہوتو اسے پکانے سے دس پندرہ منٹ لیموں کا رس اور سرکہ لگاکر رکھ دیں، پھر گھی میں تل کر مصالحہ ڈال کرپکائیں۔
چند گھریلو اشیاء جنہیں فوراََ تبدیل کردینا چاہیے
عام طور پر گھروں میں کئی ایسی اشیاء استعمال کی جاتی ہیں جنہیں ایک مقررہ مدت کے بعد استعمال نہیں کرنا چاہیے لیکن ہم اس بات سے انجان ہو کرانہیں اس وقت تک استعمال کرتے رہتے ہیں جب تک کہ یہ خود قابل استعمال نہیں رہتیں۔
خشکی اور بال گرنے کے اسباب
خواتین یہ بات اچھی طرح جانتی ہیں کہ خشکی (بفا) بالوں کی دشمن ہے ۔ اس کی وجہ سے بالوں کی خوبصورتی ماند پڑجاتی ہے اور بال جھڑنے لگتے ہیں۔ خشکی ایک ایسی پریشانی ہے، جس سے خواتین ہی نہیں، بلکہ مرد بھی عمر کے کسی نہ کسی حصے میں دوچار ہوتے ہیں۔ خشکی دیکھنے میں ہی بری نہیں لگتی ، بلکہ یہ بے چینی کا باعث بھی ہوتی ہے اور سر میں خارش کی وجہ بھی ۔
حصول نیند کے لیے پرسکون بیڈروم کی خصوصیات
گھر کا بیڈروم پورے گھر کی روح کی مانند ہوتا ہے ۔ بیڈروم کے مجموعی تاثر کے لحاظ سے یہ جسم اور ذہن کے لیے سکون کاباعث ہو ۔ ایک مثال بیڈروم میں مندرجہ ذیل خصوصایات ہونی چاہئیں ۔
جڑی بوٹیوں سے بھاپ لیں
خوبصورت اور صحت مند جلد کے لیے خون کے دورانیے کو تیز کرنے کی ضرورت ہوتی ہے، جس کے لیے بھاپ مددگار اور مفید ثابت ہوتی ہے۔ قدرتی اجزا سے لی گئی بھاپ چہرے کی تازگی اور خوبصورتی برقرار رکھنے میں اہم کردارادا کرتی ہے۔ بھاپ لینے سے جلد کے مساموں کے اندرکی گندگی دور ہوجاتی ہے ۔ یہ گندگی مٹی اور گردوغبار کے ذرات ہوتے ہیں، جو مساوں میں جمع ہوجاتے ہیں۔ گندگی دور ہونے سے چہرہ حسین اور شاداب ہوجاتا ہے ۔
خواتین میں گورا ہونے کا جنون
پاکستان سمیت ایشیائی خطے میں خوبصورت عورت صرف وہی سمجھی جاتی ہے، جس کی رنگت گوری ہے ۔یہی گوری رنگت کپڑوں، جوتوں،کھانے پینے ،ہوم اپلائنسز اور روز مرہ استعمال کی تقریباً سبھی اشیاء کے اشتہارات اورہورڈنگز پر چھائی ہوئی ہے۔
مزید مضامین