بند کریں
خواتین مضامین

مضامین

جلے ہوئے حصوں کو سکون پہنچانے والی گھریلو ترکیبیں

حادثہ کہیں بھی اور کسی بھی جگہ پیش آسکتا ہے، خاص طور پر جب آپ باورچی خانے میں کھانا پکارہی ہوتی ہیں۔ باورچی خانے میں ہاتھ پیروں کا جل جانا عام سی بات ہے۔

"گھریلو ٹوٹکے" میں شائع کیا گیا

موراساکی شکیبو (اندازاََ 978تا 1030ء)

انیسویں صدی کے جاپانی دربار کی خاتون موراساکی شکیبو اپنی ایک تصنیف کی وجہ سے مشہور ہے جسے عالمی ادب کا پہلا عظیم ناول خیال کیاجاتا ہے The Tale of Genji ۔ چینی تاریخی تصنیف کاری اور چینی وجاپانی غنائی شاعری پر انحصار کرتے ہوئے خاتون موراساکی نے کچھ بالکل نیااور انوکھا تخلیق کیا․․․․․․

"مضامین" میں شائع کیا گیا

میک اپ ظاہری خوبصورتی کا جنون

ایران سعودی عرب کے بعد مشرق وسطیٰ کا دوسرا اور دنیا کا ساتواں بڑا ملک ہے جہاں کاسمیٹکس کی اشیا سے سب سے زیادہ ریونیو حاصل کیا جاتا ہے۔ انیس سو اسی میں امریکا نے ایران پر تجارتی پابندیاں عائد کی تھیں اسکے بعد سے آج تک ایران میں امریکا کا تیار کردہ میک اپ استعمال اور فروخت نہیں ہوتا بلکہ دو ہزار دس سے یہاں ایک کمپنی کام کر رہی ہے جو میک اپ کی مصنوعات تیار کرتی ہے

"میک اپ" میں شائع کیا گیا

برسات میں کیل مہاسوں سے کیسے چھٹکارا پائیں

برکھارت چکنی جلد خواتین کیلئے ناخوشگوار ثابت ہوتی ہے

"جلد" میں شائع کیا گیا

پرکشش نظر آنے کے بہترین بیوٹی ٹپس

خوبصورت نظر آنا تو ہر خاتون کی خواہش ہوتی ہے مگر ہماری پرتناوٴ زندگیاں، ناقص غذا، آلودگی اور کاہلی کے باعث صحت مندی اور جگمگاتی شخصیت خواب و خیال بن کر رہ جاتی ہے صحت مند جلد اور سرخ و سفید مثالی چہرہ ہر عمر کی خاتون کے لیے خواب ہوتا ہے۔

"میک اپ" میں شائع کیا گیا

میک اپ کے لئے ضروری ٹپس

گورے رنگ کی خواتین پیچ یاپنک شیڈز استعمال کرسکتی ہیں جبکہ سانولے اور گہرے سانولے رنف کی خواتین کے لئے ارتھی ٹون زیادہ موزوں ہے۔خیال رہے چہرے پر صرف آنکھوں اور ہونٹوں کے علاوہ گلوسی تاثر نمایاں نہیں ہونا چاہیے۔

"میک اپ" میں شائع کیا گیا

سارہ برنہارڈٹ 1844ء تا 1923ء

سارہ نہارڈٹ تھیئٹرکی پہلی سپرسٹار اور اس قدر بلند قامت اداکارہ تھی ایک ثقافتی علامت بن گئی۔ وہ اداکاری کے لیے اپنے شدید شوق کی وجہ سے بھی اتنی ہی مشہور تھی جتنی کہ اپنے معاشقوں ، غیر متوقع طرز عمل اور خود پسندیوں کی وجہ سے بدنا۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

چشمہ پہننے والی خواتین کیلئے میک اپ ٹپس


چشمہ پہننے والی خواتین کبھی بھی LIQUID فاوٴنڈیشن کا استعمال نہ کریں۔ چشمے کے ساتھ ہمیشہ بی بی کریم یا اسٹک والی فاوٴنڈیشن لگائیں کیونکہ یہ فاوٴنڈیشن آپ کی جلد کو ڈرائی رکھتی ہے اور اس سے آپ کے چشمے سلپ نہیں ہونگے بلکہ اپنی جگہ پر برقرار رہیں گے۔

"جلد" میں شائع کیا گیا

نوازئیدہ بچوں کو سکون بخشنے کی قدیم تیکنیک

چھوٹے نوازئیدہ بچوں کو عموماََ ایک بڑے کپڑے یا کمبل میں ایک مخصوص انداز سے لپیٹنے کی تکینیک قدیم وقتوں سے مائیں اور بزرگ خواتین استعمال کرتی چلی آرہی ہیں لیکن نو عمر اورجدید دور کی دلدادہ مائیں سویڈنگ( Swaddling) کے فوائد اور اس طریقہ کارسے نابلد ہونے کی وجہ سے

"بچے کی نگہداشت" میں شائع کیا گیا

حسن وصحت کے حصول کا کرشماتی نسخہ

لیموں ، لہسن ، السی کے تیل؛ اور شہد جیسی انمول قدرتی صحت بخش وحسن افزاء خوبیوں سے بھر پور غذاؤں سے تیار کردہ یہ مکسچر عمر رسیدگی کے اثرات زائل کرتے ہوئے جلد کو جواں اور عنابنائے رکھنے میں کلیدی کردارادا کرتا ہے۔
السی کا روغن اومیگا 3ایسڈز کے حصول کا سب سے بہترین ذریعہ ثابت ہوتا ہے جو دل اور معدے کی صحت کیلئے بھی اکسیر قرار دیاجاتا ہے

"خوبصورتی" میں شائع کیا گیا

دھوپ سے جھلسی جلد کیسے نکھاریں

بدلتے موسموں کی بدولت جہاں زندگی میں کئی تبدیلیاں رونما ہوتی ہیں۔ وہیں جلد پر بھی بہت سے اثرات مرتب ہوتے ہیں۔ بات اگر موسم گرمااور برسات کی ہوتو یہ موسم تو ویسے بھی خواتین کیلئے خاصا مشکل ہوتا ہے۔ جیس اورتیزی گرمی کی وجہ سے جلد کو بہت سے مسائل کاسامنا کرنا پڑتا ہے۔

"جلد" میں شائع کیا گیا

ہمارا میک اپ اور بنیادی غلطیاں

آپ نے نیا میک آپ کرنا شروع کیا ہو یا آپ بہت ماہر ہوں۔ ہر کوئی غلطی کر ہی سکتا ہے۔

"میک اپ" میں شائع کیا گیا

فہرست 397 سے 408  تک   (1876 ریکارڈز )