نامساعد حالات کے باوجود بلدیہ وسطی میں ترقیاتی کام تسلسل سے جاری

مخدوش پانی و سیوریج لائنوں کی مرمت، پارکس کی تزئین و آرائش اور دیگر کئی پروجیکٹس مکمل

منگل مئی 22:03

کراچی (اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ 29 مئی2018ء) بلدیہ وسطی نامساعد حالات کے باوجود ترقیاتی کاموں کا تسلسل جاری رکھے ہوئے ہے۔رسنے والی مخدوش پانی اور سیوریج لائنوں کی مرمت، ٹوٹی سڑکوں کی استر کاری، باغات کی تزئین و آرائش اور کھیل کے میدانوں کی درستگی سمیت کئی منصوبے مکمل۔ تفصیلات کے مطابق چیئرمین بلدیہ وسطی ریحان ہاشمی ضلع وسطی کو خوبصورت اور صاف شفاف ضلع بنانے کی تگ و دو میں شب و روز سرگرمِ عمل ہیں۔

اگرچہ فنڈز اور دیگر سہولیات کی کمی ہے اس کے باوجود مختلف پروجیکٹس پایہٴ تکمیل کو پہنچ چکے ہیں۔ان پروجیکٹس میں کچھ ایسے بھی ہیں کہ جن کی ذمہ داری بلدیہ وسطی پر نہیں تھی تاہم عوام کی تکلیف اور پریشانی کو طوالت دینے سے بہتر یہی سمجھا گیا کہ انہیں دُور کیا جائے ۔

(جاری ہے)

یوں بلدیہ وسطی نے اپنے فنڈز سے مختلف یوسیز میں ٹوٹی اور مخدوش پانی کی لائنوں کی مرمت کرانے کے ساتھ سیوریج کی بھی رسنے والی پائپ لائنوں کی مرمت کرائی اور جہاں ضرورت تھی نئی سیوریج لائینیں ڈلوائیں۔

ان پر کروڑوں روپے لاگت آئی تاہم بلدیہ وسطی عوام کے وسیع تر مفاد میں اپنے وسائل میں رہتے ہوئے بہتر سے بہتر اقدام کررہی ہے۔جبکہ مختلف یوسیز میں پارکس کو بہتر بنایا گیا ہے، پُرانے پارکس اُجاڑ پڑے ہوئے کھیل کی میدانوں کو نوجوانوں کے لئے کھیلنے کی قابل بنایا گیا جبکہ مختلف یوسیز میں ٹوٹ پھوٹ کا شکار سڑکوں کی استر کاری او ر مرمت کی گئی تاکہ رہائشی اور تجارتی علاقوں میں ٹریفک کی روانی برقرار رہے ۔

متعلقہ عنوان :