Live Updates

والد کو کورونا وائرس ہونے کی وجہ سے کراچی واپس جانے والی خاتون بھی طیارہ حادثے کا شکار

لاہور ایئرپورٹ پر اترتے ہی خاتون کا پتہ چلا کہ ان کے والد کو کوروناو ائرس ہو گیا ہے جس کے بعد انہوں نے گھر جانے کے بجائے ایئرپورٹ سے ہی کراچی کے لئے واپسی کر لی، خاندانی ذرائع

Khurram Aniq خُرم انیق ہفتہ مئی 10:02

والد کو کورونا وائرس ہونے کی وجہ سے کراچی واپس جانے والی خاتون بھی طیارہ ..
کراچی (اردوپوائنٹ تازہ ترین اخبار-23مئی2020ء) والد کو کورونا وائرس ہونے کی وجہ سے کراچی واپس جانے والی خاتون بھی طیارہ حادثے کا شکار ہو گئی ہے۔ اس حوالے سے خاندازی ذرائع نے بتایا ہے کہ لاہور ایئرپورٹ پر اترتے ہی خاتون کا پتہ چلا کہ ان کے والد کو کوروناو ائرس ہو گیا ہے جس کے بعد انہوں نے گھر جانے کے بجائے ایئرپورٹ سے ہی کراچی کے لئے واپسی کر لی۔

اس بارے میں بتایا گیا ہے کہ خاتون کو جب والد کی خراب طبیعت کی اطلاع ملی تو وہ جمعرات کو کراچی سے لاہور خیریت دریافت کرنے گئی، ایئرپورٹ پر پہنچ کر جب علم ہوا کہ اس کے والد میں کورونا کی تصدیق ہو گئی ہے توخاتون نے اپنے والدین کے گھر جانے سے گریز کیا، تا ہم اپنے والد کو ہسپتال میں دور سے دیکھ کر رات اپنے ایک قریبی رشتہ دار کی طرف گزاری۔

(جاری ہے)

خاندانی ذرائع کا کہنا ہے کہ ہم نے بہت کوشش کی کہ ہمیں جمعرات کے دن ہی کوئی ٹکٹ مل جاتی۔ لیکن لاکھ کوشش کرنے کے بعد بھی جمعہ کی ٹکٹ ملی۔ خاندانی افراد نے بتایا ہے کہ کافی کوششوں کے بعد قومی ایئرلائن کی پرواز پی کے 8303 کا ٹکٹ حاصل کیا۔ اہلخانہ کے مطابق نازیہ نے جہاز میں بیٹھ کر کراچی فون کیا اور ائیرپورٹ سے لینے کا کہا۔ گھر والوں سے نازیہ کی یہ آخری بات چیت تھی۔

گزشتہ روز نازیہ کے اہل خانہ اس کے لئے کراچی ایئرپورٹ پر انتظار کر رہے تھے کہ انہیں جہاز گریش ہونے کی خبر ملی جس کے بعد اب وہ نازیہ کی میت حاصل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ یاد رہے کہ گزشتہ روز لاہور سے کراچی جانے والا پی آئی اے کا مسافر طیارہ کراچی ایئرپورٹ کے نزدیک گر کر تباہ گیا تھا جس کے بعد پورے پاکستان میں اس وقت افسردہ ماحول ہے۔ بہت سے لوگوں نے اس حادثے میں اپنے پیاروں کو کھو دیا ہے۔ تا ہم ابھی تک امدادی ٹیموں کی جانب سے کارروائی کی جا رہی ہے۔
کرونا وائرس کی تباہ کاریاں سے متعلق تازہ ترین معلومات