Live Updates

پی ایس ایل 9: کوئٹہ گلیڈی ایٹرز نے سرفراز احمد کو کپتانی سے ہٹا دیا

کوئٹہ نے سرفراز کی قیادت میں تین فائنل کھیلے اور 2019ء میں ٹائٹل بھی اپنے نام کیا

Zeeshan Mehtab ذیشان مہتاب پیر 12 فروری 2024 17:34

پی ایس ایل 9: کوئٹہ گلیڈی ایٹرز نے سرفراز احمد کو کپتانی سے ہٹا دیا
کراچی (اردو پوائنٹ تازہ ترین اخبار ۔ 12 فروری 2024ء ) کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے مالک ندیم عمر نے جیو نیوز کو تصدیق کردی ہے کہ پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) سیزن نائن سے قبل سرفراز احمد کو کپتانی سے ہٹانے کا فیصلہ کرلیا گیا ہے ۔ ندیم عمر نے کہا کہ "سرفراز احمد نئے ہیڈ کوچ شین واٹسن کے ساتھ کپتانی سے وقفہ لینا چاہتے ہیں جو ٹیم انتظامیہ سے مشاورت کے بعد یہ فیصلہ کریں گے کہ کون ٹیم کی قیادت کرے گا۔

" اطلاعات کے مطابق، سرفراز کی جگہ جنوبی افریقہ کے ریلی روسو اور پاکستان کے مڈل آرڈر بلے باز سعود شکیل کپتانی کے دعویدار ہیں۔ اس کا باضابطہ اعلان آنے والے دنوں میں کیا جائے گا۔ یہ بات قابل ذکر ہے کہ کوئٹہ نے سرفراز کی قیادت میں تین فائنل کھیلے اور 2019ء میں ٹائٹل بھی اپنے نام کیا تھا۔

(جاری ہے)

دریں اثنا ندیم عمر سابق آسٹریلین کرکٹر شین واٹسن کو گلیڈی ایٹرز میں بطور کوچ واپس آتے دیکھ کر خوش ہیں اور سابق برطانوی کپتان کیون پیٹرسن کو بھی لانے کی خواہش رکھتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کا پرانا خاندان دوبارہ اکٹھا ہونا شروع ہو گیا ہے، کیون پیٹرسن کو بھی کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے ساتھ کسی نہ کسی کردار میں آنا چاہیے۔                                                                                                                                                                                                                                  
Live پی ایس ایل 9 سے متعلق تازہ ترین معلومات