(شوبز نیوز )

پ*نئی نسل کو اپنی تہذیب اور ثقافت سے آگاہ کرنے کی ضرورت ہی: قوی خان

بدھ فروری 21:30

I لاہور (اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین - آن لائن۔ 26 فروری2020ء) سینئر اداکار محمد قوی خان نے کہا ہے کہ پاکستان تہذیب اور ثقافت میں ایک پہچان رکھتا ہے لیکن بد قسمتی سے آج ہم اپنی اصل ڈگر سے ہٹتے جارہے ہیں،جدت کو ضرور اپنایا جانا چاہیے لیکن اس کیلئے اپنی اصل پہچان کو پس پشت نہیں ڈالنا چاہیے ۔ قوی خان نے کہا کہ ہر چیز اپنی مقرر ہ حد میں اچھی لگتی ہے اور جب تجاوز کیا جاتا ہے تو اس کے زیادہ منفی نتائج ہی نکلتے ہیں ۔

(جاری ہے)

انہوںنے کہا کہ میں صرف شوبز کی بات نہیں کر رہا ہمیں اپنے معاشرے میں مجموعی طور پر دیکھنے کی ضرورت ہے۔ اگرسچی بات کی جائے تو سب کی یہ رائے ہو گی کہ ہم جس راستے پر چل رہے ہیں یہ ہرگز ہمارا راستہ نہیں ۔ انہوں نے کہا کہ بتایا جائے آج ہم اپنی نوجوان نسل کی کیاتربیت کر رہے ہیں ۔ اپنی نئی نسل کو اپنی تہذیب اور ثقافت سے آگاہ کرنے کی ضرورت ہے جسے نظر انداز کیا جارہا ہے ، اس اس جانب توجہ نہ دی گئی تو معاشرے پر اس کے انتہائی منفی اثرات مرتب ہوں گے۔انہوں نے کہا کہ آج بھی شوبز سر گرمیاں جاری رکھے ہوئے ہوں اور اللہ تعالیٰ سے دعا ہے کہ وہ مجھے تندرستی والی زندگی عطا کرے ۔

مزید متعلقہ خبریں پڑھئیے‎ :

راشن بانٹنے کی تصاویر پر تنقید، حرا اور مانی بھڑک گئے

راشن بانٹنے کی تصاویر پر تنقید، حرا اور مانی بھڑک گئے

اداکار سلمان مانی شیخ لاک ڈاؤن کے باعث مستحقین میں راشن تقسیم کر رہے تھے جس کی تصاویر وہ سوشل میڈیا پر مسلسل شیئر کیں اس کار خیر میں مانی کے ساتھ ان کی اہلیہ اور اداکارہ حرا مانی بھی شامل ہیں ، ان کے علاوہ دیگر شوبز شخصیات بھی جو اپنے اپنے طور پر مستحقین ... مزید

وقت اشاعت : 26/02/2020 - 21:30:52

متعلقہ عنوان :

Your Thoughts and Comments