بند کریں
خواتین مضامین

مضامین

گھریلو ٹوٹکے

اگر مرغی شوربے والی پکانی ہوتو اسے پکانے سے دس پندرہ منٹ لیموں کا رس اور سرکہ لگاکر رکھ دیں، پھر گھی میں تل کر مصالحہ ڈال کرپکائیں۔

"گھریلو ٹوٹکے" میں شائع کیا گیا

فروٹ فیس پیک

پھل اللہ کی ایک اُنمول نعمت ہیں جو کہ غذائیت کے خزانے سے بھرپور ہوتے ہیں اور آپ کو صحت مند غذائیت فراہم کرکے آپ کے جسم کو موذی امراض اور بیماریوں سے تحفظ دیتے ہیں۔

"چہرہ" میں شائع کیا گیا

چند گھریلو اشیاء جنہیں فوراََ تبدیل کردینا چاہیے

عام طور پر گھروں میں کئی ایسی اشیاء استعمال کی جاتی ہیں جنہیں ایک مقررہ مدت کے بعد استعمال نہیں کرنا چاہیے لیکن ہم اس بات سے انجان ہو کرانہیں اس وقت تک استعمال کرتے رہتے ہیں جب تک کہ یہ خود قابل استعمال نہیں رہتیں۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

جلد کی جدید لیزرٹریٹمنٹس

جلدی مسائل کے فوری خاتمے کے لیے لیزربہترین ٹریٹمنٹ اور کیل مہاسوں سے لے کر شکستہ جلد تک بہترین علاج ہے ویکسنگ اورتھریڈنگ کا پائیدار متبادل ہے

"جلد" میں شائع کیا گیا

خشکی اور بال گرنے کے اسباب

خواتین یہ بات اچھی طرح جانتی ہیں کہ خشکی (بفا) بالوں کی دشمن ہے ۔ اس کی وجہ سے بالوں کی خوبصورتی ماند پڑجاتی ہے اور بال جھڑنے لگتے ہیں۔ خشکی ایک ایسی پریشانی ہے، جس سے خواتین ہی نہیں، بلکہ مرد بھی عمر کے کسی نہ کسی حصے میں دوچار ہوتے ہیں۔ خشکی دیکھنے میں ہی بری نہیں لگتی ، بلکہ یہ بے چینی کا باعث بھی ہوتی ہے اور سر میں خارش کی وجہ بھی ۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

خشک موسم میں روکھی جلد موئسچرائز مانگے

سردی کا موسم بہت سی خواتین کیلئے بہت سارے مسائل لے کر آتا ہے۔ کیونکہ اس موسم میں ان کی جلد کو کئی چیلنجیز کاسامنا کرنا پڑتا ہے تاہم اگر تھوڑی سی توجہ دیں تو آپ اس موسم سے لطف اندوز ہوسکتی ہیں اور آپ کی جلد بھی محفوظ رہ سکتی ہے۔ یادرہے کہ موسم سرما میں آپ کی جلد کو غیر معمولی دیکھ بھال کی ضرورت ہوتی ہے۔

"جلد" میں شائع کیا گیا

حصول نیند کے لیے پرسکون بیڈروم کی خصوصیات

گھر کا بیڈروم پورے گھر کی روح کی مانند ہوتا ہے ۔ بیڈروم کے مجموعی تاثر کے لحاظ سے یہ جسم اور ذہن کے لیے سکون کاباعث ہو ۔ ایک مثال بیڈروم میں مندرجہ ذیل خصوصایات ہونی چاہئیں ۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

ویکسنگ کے بعد الرجی اور مہاسوں سے بچاؤ

ویکسنگ کے بعد اکثر جلد پر دھبے پڑجاتے ہیں جن میں خارش اور بے چینی ہوتی ہے۔ اور ہمارے لیے تکلیف کاباعث بن جاتے ہیں ۔ ان سے نجات حاصل کرنے کے بہت سے طریقے ہیں۔ یہ وقت کے ساتھ ساتھ ہلکے ہوتے جاتے ہیں لیکن بعض اوقات یہی تکلیف دہ ثابت ہوتے ہیں اگر ان کا خیال نہ کیا جائے تویہ کافی حد تک بڑھ جاتے ہیں ۔

"جلد" میں شائع کیا گیا

دہی سے جلد گوری اور خوبصورت

دہی پروٹین، کیلشیم، وٹامنز اور پری بائیوٹکس سے بھرپور ہے ۔ اسے ایک صحت بخش غذا کے طور پر استعمال کیاجاتا ہے جس سے جسم کو بے پناہ فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

"جلد" میں شائع کیا گیا

جڑی بوٹیوں سے بھاپ لیں

خوبصورت اور صحت مند جلد کے لیے خون کے دورانیے کو تیز کرنے کی ضرورت ہوتی ہے، جس کے لیے بھاپ مددگار اور مفید ثابت ہوتی ہے۔ قدرتی اجزا سے لی گئی بھاپ چہرے کی تازگی اور خوبصورتی برقرار رکھنے میں اہم کردارادا کرتی ہے۔ بھاپ لینے سے جلد کے مساموں کے اندرکی گندگی دور ہوجاتی ہے ۔ یہ گندگی مٹی اور گردوغبار کے ذرات ہوتے ہیں، جو مساوں میں جمع ہوجاتے ہیں۔ گندگی دور ہونے سے چہرہ حسین اور شاداب ہوجاتا ہے ۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

کاجل آئی میک اپ

کاجل، ہر زمانے میں مقبول رہا ہے۔ عرصہ دراز سے خواتین، کاجل کا استعمال کرتی رہتی ہیں۔ قدیم تہذیب میں بھی اس کے استعمال کا ذکر موجود ہے۔

"میک اپ" میں شائع کیا گیا

خواتین میں گورا ہونے کا جنون

پاکستان سمیت ایشیائی خطے میں خوبصورت عورت صرف وہی سمجھی جاتی ہے، جس کی رنگت گوری ہے ۔یہی گوری رنگت کپڑوں، جوتوں،کھانے پینے ،ہوم اپلائنسز اور روز مرہ استعمال کی تقریباً سبھی اشیاء کے اشتہارات اورہورڈنگز پر چھائی ہوئی ہے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

فہرست 337 سے 348  تک   (1837 ریکارڈز )