بند کریں
خواتین مضامینخوبصورتینظر کا چشمہ

مزید خوبصورتی

پچھلے مضامین - مزید مضامین
نظر کا چشمہ
میک اپ میں رکاوٹ نہیں
اگر آپ کاشمار ان خواتین میں ہوتا ہے جو چشمے کے بغیر ایک منٹ کیلئے بھی نہیں رہ سکتیں اور آپ لینز بھی نہیں استعمال کرتیں اور آپ کسی تقریب میں جانے کیلئے میک اپ کرنے سے اس لئے گریزاں ہیں کہ آنکھوں پر چشمہ ہونے کی بدولے میک اپ کون سادکھائی دے گا تو آپ کایہ خیال بالکل ہے۔ اس مضمون میں ہم چشمہ لگانے والی اور میک اپ کی دلداہ خواتین کیلئے کچھ مفید معلومات دے رہے ہیں جو یقینا آپ کیلئے بھی فائدہ مندہوں گی۔ کیونکہ پھر چشمہ لگانے کے باوجود آپ پر اعتماد بھی ہوں گی اور آپ کا میک اپ بھی واضح دکھائی دے گا۔
اگر آپ نے اس قبل کبھی اپنے چہرے پر میک اپ اپلائی نہیں کیا تو آپ کو چاہئے کہ گھر میں رہتے ہوئے آپ کو جب بھی فارغ اوقات میسر ہوں تو اپنے چہرے پر مختلف انداز سے میک اپ کرتی رہا کریں کیونکہ کسی بھی کام میں بار بار مشق ہی آپ کو کسی کام میں پر فیکٹ بنانے میں معاون ہے۔ اس سے آپ کو یہ بھی پتہ چلے گا کہ کون سا میک اپ آپ کے چہرے کیلئے موزوں ہے۔
چھوٹے اور لائٹ شیڈز چشمے کاا ستعمال آپ کی شخصیت کو خوبصورت بنانے میں اہم کردار ادا کرتا ہے اور یہی وجہ ہے کہ اکثر چشمہ لگانے والی لڑکیاں بہت کم میک اپ شیڈز استعمال کرتی ہیں تاکہ ان کا چہرہ ایک دم رنگین نظر نہ آئے۔
اگر آپ نے صرف سیاہ رنگ فریم کاچشمہ لگا رکھا ہے تو آپ کو چاہئے کہ خوبصورت رنگوں سے آراستہ لباس زیب تن کریں اور خوبصورت میک اپ کریں۔ اس سے آپ کے چہرے اور آنکھوں کا تاثر ایک دم سافٹ نظر آئے گا۔
اگر آپ ایسا چشمہ استعمال کریں جو آپ کی بڑی آنکھوں کو چھوٹ ہونے کا تاثر دے تو آپ کو ڈرامائی انداز کامیک اپ اپلائی کرنے کی ضرورت ہے۔ آپ کو آنکھوں کے گرد آؤٹ لائن بنالینی چاہئے تاکہ عینک لگانے کے بعد آنکھیں نمایاں نظر آئیں۔ آئی میک اپ کرتے وقت آنکھوں کا میک اپ بہت اچھی طرح بلینڈ کریں تاکہ آپ کی لک نیچرل دکھائی دے۔
اگر آپ اس قسم کی عینک استعمال کرتی ہیں جس سے آپ کی چھوٹی آنکھیں بڑی اور نمایاں دکھائی دیں۔ تو پھر آپ کو نہایت احتیاط سے میک اپ کرنے کی ضرورت ہے۔ آپ مسکارا استعمال کریں لیکن اس کیلئے کرلراستعمال نہ کریں۔ آپ میک اپ کیلئے نیچرل رنگ لگائیں ۔ لیکن شمررنگ لگانے سے پرہیز کریں۔ سب سے اہم یہ کہ آپ کی مسکراہٹ آپ کو خوبصورت دکھائی دینے میں اہم کردار ادا کرے گی۔

(0) ووٹ وصول ہوئے