جو لوگ نکالے وہ سب قرآن اٹھاتے ہیں ،ْ پھر ووٹ کہاں سے آیا ،ْ پرویز خٹک

میرے اوپر اللہ اور عمران خان ہے ،ْکوئی اور آرڈر دے ہی نہیں سکتا، عمران خان کی پارٹی میں ایسانہیں ہو سکتا غلط فہمی پر سزا نہ ملے ،ْ وزیر اعلیٰ

پیر اپریل 15:20

اسلام آباد (اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ 23 اپریل2018ء) وزیر اعلیٰ خیبر پختون خوا پرویز خٹک نے کہا ہے کہ ہم نے جولوگ نکالے ہیں وہ سب قرآن اٹھاتے ہیں ،ْاگر سب قرآن اٹھاتے ہیں تو پھر ووٹ کہاں سے آیا ۔ پیر کو انسداد دہشت گردی عدالت میں پیشی کے موقع پر انہوں نے صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ الزام لگانے والے لگاتے رہیں، میں نے کسی کو پیسے دئیے نہ آفر کی۔

(جاری ہے)

پرویزخٹک نے کہا کہ میرے اوپر اللہ اور عمران خان ہے، کوئی اور آرڈر دے ہی نہیں سکتا، عمران خان کی پارٹی میں ایسانہیں ہو سکتا کہ غلط فہمی پر سزا نہ ملے۔وزیراعلیٰ خیبرپختونخواکا کہنا ہے کہ بعض ارکان کے بک جانے پر بہت افسوس ہوا ،ْ ہم نے اپنے ایم پی ایز کے خلاف الیکشن لیا ،ْدوسری پارٹیوں میں ہمت ہے تو وہ بھی ایکشن لیں۔انہوں نے مطالبہ کیا کہ (ن )لیگ کے جن لوگوں نے باہر ووٹ دیا،میاں صاحب ان کے خلاف کارروائی کریں،میں نے فیصلہ کیا تھا کہ بلوچستان کو سپورٹ کرنا ہے۔۔پرویز خٹک نے کہا کہ فاٹا والے ساتھ کھڑے ہوتے تو اڈپٹی چیئرمین سینیٹ ان کا ہوتا،مجبوراً ایسا فیصلہ کرنا پڑا ،ْکسی سے انتقامی کارروائی نہیں کی۔