بند کریں
خواتین مضامینجلد صاف جلد اور گورے رنگ کے لئے یہ بھی آزمالیں ․․․․

مزید جلد

پچھلے مضامین - مزید مضامین
صاف جلد اور گورے رنگ کے لئے یہ بھی آزمالیں ․․․․
ان ٹونکوں کے لئے 15سے 20منٹ کا دورانیہ کافی یادرکھیں کہ ان قدرتی اشیاء یا جڑی بوٹیوں کے استعمال کے بعد چہرے پر کیمیکلز سے بنی بیوٹی پراڈکٹس استعمال نہ کریں ۔
مسزمنیرہ خانم:
1۔آلو ابال کر پیسٹ بنالیں ۔ ایک کھانے کا چمچ آلو کا پیسٹ ایک کھانے کا چمچ دودھ، تین ، چار قطرے لیموں کا رس ملا کر چہرے پر لگائیں ۔
2۔ثابت ہلدی کو پیس کر پاؤڈر بنائیں ، پھر اس میں جو آٹا اور دودھ شامل کرکے پیسٹ بنالیں اور 10منٹ تک چہرے پر لگا کر گیلے ہاتھوں سے اتاردیں ۔ یہ عمل ایک دن کے وقفے سے ہفتے میں بار بار دوہرایا جاسکتا ہے۔
3۔آئلی سکن والی خواتین ایک سٹرابیری میں کھانے کا چمچ پانی ڈال کر ابال لیں ، پھر ہاتھ سے مسل کر پیسٹ بنائیں اور چہرے پر لگالیں ۔ اس سے چہرے پر چمک اور نکھار آجاتا ہے ۔
4۔روغن زیتون کے دو، تین قطرے ہاتھوں ، پاؤں کو پوروں اور گردن پر لگانے سے جلد کی رنگت ہلکی ہوجاتی ہے۔ یہ ٹوٹکا ہفتے میں ایک بار ضرور دوہرائیں ۔
5۔چقندر کھانا اور اس کا جوس پینا بھی بہت مفید ہے۔
6۔سادہ اسپغول پانی میں ملاکر ہلائیں جو اوپر آجائے اسے نکال کر پھنک دیں اور جو حصہ پیندے میں بیٹھ جائے است دوبارہ ہلا کر پی لیں ۔ باقاعدگی سے یہ عمل کرنے سے مختلف جلدی امراض کا خاتمہ ہوگا اور جلد صاف اور نکھری رہے گی ۔
7۔گاجر کا جوس پئیں اور کچی گاجر کھائیں ۔
8۔ تین دانے خشک املی اور آلو بخارا، دودانے عناب کے بیر اور دو دانے خشک خوبانی کو مٹی یا کا نچ کے برتن میں رات بھر بھگوئیں اور صبح ہاتھوں سے مسل کر یہی ہانی نہارمنہ پی لیں ۔
9۔ناف میں زیتون کا تیل لگانے سے ہونٹ گلابی ہوجاتے ہیں ۔
10۔ان ٹو نکوں کے لئے 15سے 20منٹ کا دورانیہ کافی یادرکھیں کہ ان قدرتی اشیاء یا جڑی بوٹیوں کے استعمال کے بعد چہرے پر کیمیکلز سے بنی بیوٹی پراڈکٹس استعمال نہ کریں ۔

(8) ووٹ وصول ہوئے