مارک ملر اے سی سی اے کے نئے صدرمنتخب ، 2 پاکستانیوں کو بھی عالمی کونسل کی رکنیت مل گئی

جمعہ نومبر 18:56

مارک ملر اے سی سی اے کے نئے صدرمنتخب ، 2 پاکستانیوں کو بھی عالمی کونسل ..
کراچی (اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین - این این آئی۔ 27 نومبر2020ء) پبلک ہیلتھ اورhospice موومنٹ کے دیرینہ خدمات انجام دینے والے چیمپئن، مارک ملر کو اے سی سی اے ( ایسوسی ایشن آفچارٹرڈ سرٹیفائیڈ اکاؤنٹنٹس ) کے نئے صدر مقرر ۔Suffolk، انگلینڈ سے تعلق رکھنے والے مارک ملر کو اے سی سی اے کی سالانہ جنرل میٹنگ (اے جی ایم) میں عالمی کردار کے لئے نامزد کیا گیا، جو پہلی بار مکمل طور پر آن لائن منعقد ہوا۔

اے سی سی اے کی عالمی کونسل میں دو پاکستانی بھی منتخب ہوئے ہیں۔ نعمان آصف میاں جو اس وقتBayt.com Inc میں سی ایف او ہیں، پہلی بار کونسل ممبر کی حیثیت سے خدمات انجام دیں گے۔ دوسری جانب عائلہ مجید جو کہ خالد ماجد رحمان میں منیجنگ ڈائریکٹر فنانشل ایڈوائزر ہیں ان کو دوبارہ منتخب کیا گیا ہے۔

(جاری ہے)

وہ 2014 سے کونسل میں خدمات انجام دے رہی ہیں۔عائلہ مجید وہ پہلی خاتون تھیں جو پاکستان میں کسی بھی اسٹاک ایکسچینج کے بورڈ پر بیٹھی تھیں۔

وہ ورلڈ اکنامک فورم (WEF) کی ینگ گلوبل لیڈر ہیں، حال ہی میں انہیں ڈیووس میںWEF کے سالانہ اجلاس میں مدعو کیا گیا تھا جہاں انہوں نے عالمی خطرات سے متعلق ایک اجلاس کی سربراہی کی تھی۔ WEF میں عالمی مستقبل کی کونسل برائے توانائی میں، وہ توانائی کی منتقلی میں تیزی لانے اور متعلقہ پیشرفتوں کو مثبت شکل دینے کے لئے ممکنہ اقدامات کی وضاحت کے لئے اہم اقدامات پر کام کر رہی ہے۔

عائلہ خواتین میں گورننس کے کردار کو فروغ دینے کے لئے پر عزم ہیں۔ انہوں نے کہا:‘یہ آج مستقبل کے منتظر ادارے کی ضرورت ہے۔’ نعمان آصف میاں نے متحدہ عرب امارات کے ٹیک سیکٹر میں ایک نمایاں شخصیت کے طور پر اپنے آپ کو منوایا ہے۔ انہیں متعدد ایوارڈز، جیسے ''ینگ اکاؤنٹنٹ آف دی ایئر''، اور ''چارٹرڈ اکاؤنٹنٹ آف دی ایئر'' فنانس اینڈ اکاؤنٹنسی مڈل ایسٹ ایوارڈز کے لئے نامزد کیا گیا ہے۔

اپنے کردار پر تبصرہ کرتے ہوئے، انہوں نے کہا:‘میں یہ دیکھ کر بہت پرجوش ہوں کہ مستقبل ہمارے پیشہ اور اے سی سی اے میں کیا کچھ رکھتا ہے، خاص طور پر جب ہم اپنی‘‘ دنیا ’’میں بڑی تبدیلیوں کو دیکھتے ہیں۔ کونسل میں اپنے کردار کے ایک حصے کے طور پر، میں اے سی سی اے کے تمام اسٹیک ہولڈرز کے لئے آواز بننے اور اپنے پیشہ ورانہ ادارہ سے اس کی تشکیل میں مدد کرنے کا ارادہ کرتا ہوں۔

مسٹر ملر اے سی سی اے کی227,000 ممبران اور 176 ممالک میں مستقبل کے 544,000 ممبروں کے فگر ہیڈ اور لیڈر کی حیثیت سے خدمات انجام دیں گے۔ وہ سبکدوش ہونے والے صدر، Jenny Gu کی جگہ منتخب ہوئے ہیں ۔مسٹر میلر نے کہا، ''یہ ایک بہت بڑا اعزاز ہے اور مجھے یہ اعزاز اپنے تمام ساتھیوں کی خدمت کرنے کے لیے ملا ہے ۔"‘بہت سارے باصلاحیت اور سرشار پیشہ ور افراد نے مجھ پر اپنے صدر کی حیثیت سے خدمات انجام دینے پر اعتماد کیا ہے، اور میں آنے والے سال میں ان کی وفاداری اور اچھی نمائندگی کے منتظر ہوں۔

Orla Collins، ڈبلن سے تعلق رکھنے والے، آبرڈین اسٹینڈرڈ انویسٹمنٹ آئرلینڈ کے عبوری منیجنگ ڈائریکٹر کو، اے سی سی اے کے ڈپٹی صدر مقرر کیا گیا۔میلبورن میں قائم گرین فنانس فرم، روبیکولا کے سی ای او ,Joseph Owolabi ACCA کے نئے نائب صدر ہیں۔