اپوز یشن صر ف ٹا ئم پا س’’ شو غل میلہ احتجاج‘‘ کررہی ہے‘ ڈاکٹر شاہد صد یق

تین سا لو ں میں اپوز یشن ہر روز پی ٹی آئی کی حکومت ختم کر کے سو تی ہے‘مرکزی رہنما تحریک انصا ف

جمعرات 21 اکتوبر 2021 12:20

اپوز یشن صر ف ٹا ئم پا س’’ شو غل میلہ احتجاج‘‘ کررہی ہے‘ ڈاکٹر شاہد ..
لاہور (اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین - این این آئی۔ 21 اکتوبر2021ء) پاکستان تحریک انصاف کے سینئر مرکزی بانی رہنما ڈاکٹر شاہد صد یق خان نے کہا ہے کہ اپوز یشن صر ف ٹا ئم پا س’’ شو غل میلہ احتجاج‘‘ کررہی ہے،مہنگا ئی کا سبب بننے والے اپوز یشن لیڈروں کا احتجاج صر ف اپنی دوکانداری چمکانے کیلئے ہے،تین سا لو ں میں اپوز یشن ہر روز پی ٹی آئی کی حکومت ختم کر کے سو تی ہے ۔

اپنے بیان میں انہو ں نے کہاکہ ترقیاتی فنڈز کا ایک ایک پیسہ عوام کی فلاح و بہبود کیلئے وقف ہے جو عوام کے بنیادی مسائل کے حل اور عام آدمی کا معیار زندگی بہتر کرنے کیلئے استعمال ہورہا ہے، حکومت میرٹ کی بالادستی یقینی بنارہی ہے، نوجوان اپنی صلاحیتوں پر بھروسہ کریں اور محنت و لگن کو اپنا شعار بنائیں حکومت انہیں ہر سطح پر بھرپور ریلیف اور تعاون فراہم کرے گی۔

(جاری ہے)

انہو ں نے کہاکہ پی ڈی ایم میں شامل جماعتو ں کامقصد عوام کی خدمت نہیں ہے یہ سیاسی بے روزگار ہیں جو عوام میں ذندہ رہنے کے لئے جلسے کر رہے ہیں عدم اعتماد کا شوق رکھنے والے بھی اپنے آپ کو آزمائیںعوام تحریک انصاف کی حکومت پر اعتماد کرتی ہے ۔ انہو ں نے کہاکہ قومی خزانہ کو لو ٹنے والے کڑے احتسا ب سے کسی صور ت نہیں بچ سکتے ان کو قومی خزانہ سے لو ٹی ہو ئی پا ئی پا ئی کاحسا ب دینا پڑے گا۔