Live Updates

حکومت کو مزید ٹف ٹائم دینے کی تیاریاں، سینیٹ انتخابات قریب آتے ہی پی ٹی آئی کے ناراض اراکین مزید متحرک ہو گئے

پنجاب حکومت پارٹی میں برہم عناصر کے تحفظات حل کرنے میں ناکام، ناراض گروپ نے نئی حکمت عملی تیار کر لی

Sumaira Faqir Hussain سمیرا فقیرحسین منگل فروری 13:21

حکومت کو مزید ٹف ٹائم دینے کی تیاریاں، سینیٹ انتخابات قریب آتے ہی پی ..
لاہور (اُردو پوائنٹ تازہ ترین اخبار۔ 23 فروری 2021ء) : سینیٹ انتخابات کے لیے ایک طرف جہاں سیاسی جوڑ توڑ جاری ہے اور حکمران جماعت پاکستان تحریک انصاف سینیٹ میں کامیابی کو یقینی بنانے کے لیے ناراض پی ٹی آئی اراکین کو منانے کی سر توڑ کوششیں کر رہی ہے وہیں دوسری جانب ناراض اراکین نے سینیٹ انتخابات قریب آتے ہی حکومت کو مزید ٹف ٹائم دینے کا فیصلہ کر لیا اور اس حوالے سے نئی حکمت عملی بھی تشکیل دے دی ہے۔

میڈیا رپورٹ کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار نے صوبائی وزرا کو ہدایت کی کہ وہ پی ٹی آئی اور مسلم لیگ ق کے امیدواروں کے ساتھ ہم آہنگی کریں تاکہ وہ ایم پی اے کے 4 سیٹوں کو حتمی شکل دیں جو امیدواروں کو ووٹ دیں گے۔ تاہم مبینہ طور پر پنجاب حکومت پارٹی میں برہم عناصر کے تحفظات حل کرنے میں ناکام ہو گئی ہے۔

(جاری ہے)

میڈیا رپورٹ کے مطابق پی ٹی آئی کے ناراض عناصر نے دعویٰ کیا ہے کہ ان کی تعداد میں تیزی سے اضافہ ہورہا ہے کیونکہ زیادہ ایم پی ایز عثمان بزدار کی زیرقیادت حکومت کی بدعنوانی پر قابو پانے اور اچھی حکمرانی کو یقینی بنانے میں ناکامی کے بارے میں اپنے تحفظات کا اظہار کررہے ہیں۔

ناراض گروپ نے پی ٹی آئی حکومت کو مشکل وقت دینے کے لیے بدھ (کل) کے لیے ایک اور ملاقات کا منصوبہ بنایا ہے۔ واضح رہے کہ ہر امیدوار کو پنجاب سے سینیٹر کی حیثیت سے اپنے انتخاب کے لیے 46 ووٹوں کی ضرورت ہوتی ہے۔ دوسری جانب وزیراعلیٰ کے کیمپ کے ایک ذرائع نے دعویٰ کیا کہ ناخوش عناصر پارٹی کو ووٹ دیں گے اور کہا کہ چند ناخوش عناصر نے اس نازک موڑ پر پی ٹی آئی کی حکومت پر دباؤ ڈالا اور ان کے مطالبات کو قبول کرلیا گیا ہے۔

قومی اخبار میں شائع رپورٹ کے مطابق جب ناراض عناصر سے رابطہ کیا گیا تو انہوں نے اعتراف نہیں کیا کہ ان کے تحفظات حل ہوگئے ہیں۔ اراکین صوبائی اسمبلی کے ناراض گروپ کے ایک نے کہا کہ باغی ایم پی اے کی تعداد بڑھ رہی ہے اور ان کی تعداد 70 سے زائد ہوگئی ہے۔ ایک ناراض ایم پی اے نے یہ بھی بتایا کہ ہم حکمت عملی بنانے کے لیے بدھ یعنی کل ایک اجلاس منعقد کر رہے ہیں جس میں حکمت عملی تشکیل دی جائے گی۔
سینیٹ انتخابات کی تیاریاں سے متعلق تازہ ترین معلومات