ترقیاتی کاموں کی تکمیل سے عوام کے مسائل میں بہت کمی آئی ہے،عاطف خان

منگل مئی 21:16

پشاور۔ (اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ 15 مئی2018ء) صوبائی وزیر تعلیم محمد عاطف خان نے کہا ہے کہ پاکستان تحریک انصاف نے روایتی اور موروثی سیاست کے خاتمے کے ساتھ ساتھ ایزی لوڈ کلچر ، کرپشن ، کمیشن ، سفارش اور اقرباء پروری کے نظام کا مکمل طور پر خاتمہ کیا۔ اب روزگار میرٹ پر مل رہا ہے ، عوام کے مسائل ترجیحی بنیادوں پر ادارے خود حل کررہے ہیں اور ترقیاتی کاموں کی تکمیل سے عوام کے مسائل میں بہت کمی آئی ہے ۔

وہ قاضی آباد مردان میں عوامی اجتماع سے خطاب کررہے تھے ، جس سے پاکستان تحریک انصاف کے ممبرز ابرار اور جمیل باچا نے بھی خطاب کیا ۔ محمد عاطف خان نے کہا کہ سابقہ دور حکومت کے پانچ سالوں میں پورے PK-50میں صرف 67کروڑ روپے کا کام ہوچکا تھا مگر ہماری حکومت میں ہر یونین کونسل میں 80کروڑ روپے تک کا کام مکمل کردیا گیا ہے جن میں 115 کلومیٹر روڈ زکی تعمیر ، 78اپ گریڈڈ اور نئے تعمیر شدہ سکولز ، 300 سے زیادہ ٹرانسفارمر ز، 300سے زیادہ پولز ، 300سے زیادہ مساجد کی سولرائزیشن جبکہ گلی کوچوں کی تعمیر اور دیگرکاموں پر بھی کروڑوں روپے خرچ کئے جاچکے ہیں ۔

(جاری ہے)

انہوں نے کہا کہ ہماری پانچ سالہ کارکردگی کا عوامی نیشنل پارٹی ، پیپلز پارٹی ، ایم ایم اے اور تمام ادوار کے ساتھ موازنہ کیا جائے اگر ادارے ٹھیک ہوگئے ہو ، بد امنی کم ہو گئی ہو ، رشوت ، کرپشن اور کمیشن کو ختم کیا گیا ہو ، اور میرٹ کی سربلندی کیلئے اقدامات کئے گئے ہوں تو پھر پاکستان تحریک انصاف کو ضرور سپورٹ کریں کیونکہ یہ تمام پارٹیاں اب مسترد شدہ ہیں، نہ ہی ان کا کوئی مستقبل ہے ، اور نہ ہی ان کی کوئی پارٹی پالیسی اور منشور ،سیاست جو کہ حقیقی معنوں میں خدمت ہے ان کرپٹ لیڈروں نے اسی خدمت کو کاروبار میں تبدیل کیا ہے ، محمد عاطف خان نے کہا کہ آج خیبر پختونخوا ترقی کی راہ پر گامزن ہے اور ہمیں یقین ہے کہ 2018 میں الیکشن جیت کر ترقی کے اس سفر کو اسی طرح رواں رکھیں گے۔