Live Updates

بھارت کورونا وائرس سے سب سے زیادہ متاثرہ ممالک کی فہرست میں شامل

بھارت میں کورونا کے مریضوں کی تعداد جرمنی اور فرانس سے بھی بڑھ گئی، سب سے زیادہ متاثرہ ممالک کی فہرست میں ساتویں نمبر پر آ گیا

Kamran Haider Ashar کامران حیدر اشعر منگل جون 04:19

بھارت کورونا وائرس سے سب سے زیادہ متاثرہ ممالک کی فہرست میں شامل
نئی دہلی (اردو پوائنٹ اخبار تازہ ترین۔ 02 جون 2020ء) بھارت کورونا وائرس سے سب سے زیادہ متاثرہ ممالک کی فہرست میں شامل۔ بھارت میں کورونا کے مریضوں کی تعداد جرمنی اور فرانس سے بھی بڑھ گئی، سب سے زیادہ متاثرہ ممالک کی فہرست میں ساتویں نمبر پر آ گیا۔ تفصیلات کے مطابق بھارت کورونا وائرس کے مریضوں کی تعداد میں تیزی سے اضافہ ریکارڈ کیا جا رہا ہے۔

بھارت میں کورونا وائرس کے مریضوں کی تعداد مسلسل اضافے کے بعد جرمنی اور فرانس سے بھی زیادہ ہو گئی ہے۔ خبر ایجنسی کے مطابق بھارت میں گزشتہ روز کورونا کے تقریباً ساڑھے آٹھ ہزار نئے کیسز سامنے آئے جس کے بعد ملک کورونا سے متاثرہ ممالک کی فہرست میں ساتویں نمبر پر آ گیا ہے۔ بین الاقوامی ذرائع ابلاغ کے مطابق پیر کے روز بھارتی وزارت صحت کی طرف سے جاری اعداد و شمار سے پتا چلتا ہے کہ ملک بھر میں مہلک کورونا وائرس سے متاثرین کی تعداد ایک لاکھ 90 ہزار سے تجاوز کر چکی ہے جبکہ 5 ہزار سے زائد افراد ہلاک ہوچکے ہیں۔

(جاری ہے)

کورونا سے متعلق معلومات فراہم کرنے والے عالمی میٹر کے مطابق بھارت میں کورونا وائرس کے متاثرین کی مجموعی تعداد 2 لاکھ کے قریب پہنچ چکی ہے جبکہ ہلاک شدگان کی تعداد 5 ہزار 608 ریکارڈ کی گئی ہے۔ عالمی میٹر کے مطابق بھارت میں مہلک وائرس کے باعث اب تک 95 ہزار 754 افراد صحت یاب ہونے میں کامیاب ہوئے ہیں جبکہ اس وقت وائرس زدہ 9 ہزار کے قریب افراد کی حالت تشویشناک بتائی جا رہی ہے۔
پاکستان پر کرونا کی یلغار سے متعلق تازہ ترین معلومات