آسڑیلیا میں تعینات پاکستانی ہائی کمشنرکی وکٹوریہ، کوئینز لینڈ، جنوبی آسٹریلیا، مغربی آسٹریلیا، شمالی علاقہ جات اور تسمانیہ سے تعلق رکھنے والے پاکستانی باشندوں کے ساتھ ویڈیو کانفرنس

ہفتہ مئی 04:03

آسڑیلیا میں تعینات پاکستانی ہائی کمشنرکی وکٹوریہ، کوئینز لینڈ، جنوبی ..
کینبرا (اردو پوائنٹ اخبار تازہ ترین۔ 23 مئی 2020ء، نمائندہ خصوصی خالد بھٹی) آسڑیلیا میں تعینات پاکستانی ہائی کمشنرکی وکٹوریہ، کوئینز لینڈ، جنوبی آسٹریلیا، مغربی آسٹریلیا، شمالی علاقہ جات اور تسمانیہ سے تعلق رکھنے والے پاکستانی باشندوں کے ساتھ ویڈیو کانفرنس۔ تفصیلات کے مطابق آسڑیلیا میں تعینات پاکستانی ہائی کمشنر ، مسٹر بابر امین نے آج وکٹوریہ ، کوئینز لینڈ ، جنوبی آسٹریلیا ، مغربی آسٹریلیا ، شمالی علاقہ اور تسمانیہ سے تعلق رکھنے والے پاکستانی باشندوں کے ساتھ ویڈیو کانفرنس کی۔

یہ COVID-19 وبائی امراض کے دوران آسٹریلیا میں پاکستانی کمیونٹی کے مختلف طبقات کے ساتھ منعقدہ ویڈیو کانفرنسرز کے سلسلے کا حصہ تھا۔ میلبورن سے پاکستانی قونصلیٹ جنرل کے علاوہ بڑی تعداد میں کمیونٹی رہنماؤں نے بھی شرکت کی۔

(جاری ہے)

ہائی کمشنر نے شرکاء کو آسٹریلیا میں پاکستانی کمیونٹی کی پریشانیوں کے خاتمے کے لئے پاکستانی مشن کی طرف سے کی جارہی مجموعی کوششوں کے بارے میں تازہ ترین معلومات سے آگاہ کیا۔

پاکستانی ہائی کمیشن اور قونصل خانے حکومت پاکستان کی طے شدہ پالیسی کے تحت اس سمت میں تمام ضروری اقدامات کررہے ہیں انہوں نے اس امر پر اطمینان کا اظہار کیا کہ آسٹریلیا میں COVID-19 وبائی مرض کے اثرات کم ہونے کی وجہ سے پاکستانیوں کی مدد کی ضرورت خصوصا طلباء کی تعداد میں کافی حد تک کمی واقع ہوئی ہے۔ انہوں نے کہا کہ اس وقت مشنوں کا بنیادی مقصد آسٹریلیا میں پھنسے پاکستانیوں کی جلد وطن واپسی کو یقینی بنانا ہے۔

ایک فلائٹ کا انتظام پہلے ہی کر لیا گیا تھا اور مزید پروازوں کا انتظام کرنے کی کوششیں بھی جاری تھیں۔اس موقع پر اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے خالد بھٹی نے ہائی کمیشن کے سٹاف خصوصا ہائی کمشنر بابر امین ، ڈپٹی ہائی کمشنر طارق وزیر اور ہیڈ آف چانسری عامر احمد اتازوئی کی پاکستانی کمیونٹی کے لئے خدمات کو سراہا۔ ہائی کمشنر نے وبائی امراض کے دوران پاکستانی کمیونٹی کے رہنماؤں کی ساتھی برادری کی مدد کرنے کے جذبہ کو سراہا اور امید ظاہر کی کہ یہ وبائی مرض ختم ہونے کے بعد بھی برادری اپنا اتحاد جاری رکھے گی۔

انہوں نے اس بحران کے دوران پاکستانی میڈیا کے کردار کو بھی سراہا جس نے ضروری معلومات کو مثبت طور پر نشر کیا اور پاکستانی ہائی کمیشن ، قونصل خانوں اور برادری کے مابین ایک پُل کی حیثیت سے خدمات سر انجام دیں- کمیونٹی کے دیگر ممبران نے بھی اپنے خیالات شیئر کیے اور اپنی سرگرمیوں کے بارے میں بھی اطلاع دی۔ انہوں نے پاکستانی کمیونٹی کی مدد کرنے کے مشن میں ہائی کمیشن کے شانہ بشانہ کھڑے رہنے کے عزم کا بھی اعادہ کیا۔واضح رہے کہ آج کی ویڈیو کانفرنس میں ہائی کمیشن کی طرف سے بابر امین کے علاوہ ڈپٹی ہائی کمشنر طارق وزیر ، ہیڈ آف چانسری عامر احمد اتازوئی ، دانیال میاں ، خالد بھٹی ، عباس عابدی اور دیگر کمیونٹی ممبران نے شرکت کی

متعلقہ عنوان :