کارکردگی اور رفتار کو جدت فراہم کرتے ہوئے، Infinix نے MediaTek Helio G96 کے ساتھ NOTE 11 Pro کا اعلان کر دیا

120 ہرٹز ریفریش ریٹ کے ساتھ الٹرا فلوئڈ FHD+ ڈسپلے اور 11GB تک ریم کی توسیع، Infinix NOTE 11 Pro تیز، موثر اور جدید ہے!

بدھ 1 دسمبر 2021 12:53

کارکردگی اور رفتار کو جدت فراہم کرتے ہوئے، Infinix نے MediaTek Helio G96 کے ساتھ ..
لاہور(اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ یکم دسمبر2021ء) NOTE 11 AMOLED Stunner کے کامیاب آغاز کے بعد، Infinix نے اب اپنیNOTE 11 سیریز میں MediaTek Helio G96 کے ساتھ NOTE 11 Proمتعارف کروانے کا اعلان کر دیا۔ MediaTek Helio G96 کارکردگی کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے اور جب 6.95”الٹرا فلوئڈ FHD+ انفینٹی ڈسپلے کے ساتھ ملایا جائے تو Infinix NOTE 11 Pro کو مکمل طور پر غیر معمولی رفتار اور کارکردگی فراہم کرنے کے لیے تیار کیا گیا ہے۔

Infinix NOTE 11 Pro کی قیمت 33,999 روپے ہے اور اسے جلد ہی پری آرڈر کے لیے دستیاب کرایا جائے گا۔
بالکل نئے MediaTek Helio G96 چپ سیٹ میں دو کور Cortex-A76 اور Cortex-A55 شامل ہیں جو ملٹی ٹاسکنگ کے دوران بھی اگلے درجے کی ذہانت، پاور پیک گیمنگ کو استعمال کرنے کے لیے مل کر کام کرتے ہیں۔ چپ سیٹ کے علاوہ، Infinix NOTE 11 Pro میںHz 120 ریفریش ریٹ کے ساتھ ایک بڑا 6.95 ”الٹرا فلوئڈ FHD+ Infinite ڈسپلے ہے جو ایپس اور اینیمیشنز کے ذریعے سکرول کرتے ہوئے بے مثال ہمواری فراہم کرتا ہے۔

(جاری ہے)

یہ TUV Rheinland کم بلیو لائٹ سرٹیفائیڈ بھی ہے جو طویل گھنٹوں تک استعمال کرتے ہوئے آنکھوں کے تحفظ اور سکون کو یقینی بناتا ہے۔
NOTE 11 Pro کی انتہائی تیز کارکردگی کے بارے میں بات کرتے ہوئے، Infinix Pakistan کے سی ای او Joe Hu نے کہا، ''ہم اپنے صارفین کے لییمعیاری سمارٹ ڈیوائسزکے ذریعے جدید اور اعلیٰ کار کردگی کے ساتھ نئے اور ہموار تجربات لانے کے لیے پرجوش ہیں ۔

''
NOTE 11 Pro سمارٹ فون کمپریشن ٹیکنالوجی کو سپورٹ کرتا ہے جو صارفین کو زیادہ سٹوریج کی جگہ بچانے کے قابل بناتا ہے، اور 8 جی بی ریم کو بڑھا کر 11 جی بی تک بڑھانے کی صلاحیت بھی رکھتا ہے، جس کے نتیجے میں رفتار میں تیزی اور کارکردگی میں فوری بہتری آتی ہے۔ اس کے علاوہ، Infinix NOTE 11 Pro میں f/1.7 اپرچر کے ساتھ 64MP کا الٹرا نائٹ مین کیمرہ اور تمام تصویروں میں بہترین تفصیلات حاصل کرنے کے لیے 30x ڈیجیٹل زوم آپشن کے ساتھ 13MP ٹیلی کیمرہ شامل ہے۔

مزید وٴ، 16MP سیلفی کیمرہ نائٹ ویژن کو دوہری فلیش کے ساتھ فعال کیا گیا ہے تاکہ کم لائٹکی حالت میں بھی روشن سیلفیز لی جا سکے۔
Infinix NOTE 11 Proمیں 5000 mAh بیٹری اور 33W سپر چارج فراہم کیا گیا ہے۔ یہ سمارٹ فون جلد ہی دراز پر 31,999 روپے کی خصوصی قیمت پر 3 دسمبر سے پری آرڈر کرنے کے لیے دستیاب ہوگا۔ NOTE 11 Proتین شاندار رنگوں میں دستیاب ہے: Mithril Grey، Haze Green اور Mist Blue۔

متعلقہ عنوان :

>