UrduPoint Mehrabpur

اٗردو پوائنٹ محراب پور

Mehrabpur

اُردو پوائنٹ پاکستان کے ’’محراب پور‘‘ سیکشن پر خوش آمدید۔۔۔ اس صفحہ پر آپ محراب پور شہر کی تمام معلومات، خبریں، تصاویر، ویڈیوز اور مضامین وغیرہ دیکھ سکتے ہیں۔ اس نئے سلسلے کے آغاز کا مقصد صارفین کو اُنکے شہر کی ہر بات بروقت پہنچانا ہے۔ اگر آپ بھی اپنے شہر کی کوئی خبر، ویڈیو، تصاویر وغیرہ ہمیں اشاعت کیلئے ارسال کرنا چاہتے ہیں تو براہ مہربانی Pakistan@UrduPoint.com پر ای میل کیجئے۔ اپنے شہر کا نام ای میل میں ضرور ارسال کیجئے۔

محراب پور کی خبریں

گرینڈ ڈیمو کریٹک الائنس کے امیدوار عبدالستار راجپر پر حملہ، 8 افراد ..

گرینڈ ڈیمو کریٹک الائنس کے امیدوار عبدالستار راجپر پر حملہ، 8 افراد زخمی

جنسی تعلیم کے نام پر این جی او کے کالے کرتوت

جنسی تعلیم کے نام پر این جی او کے کالے کرتوت

مزید محراب پور کی خبریں

محراب پور پاکستان کے صوبہ سندھ کا شہر ہے جو ضلع نوشہرو فیروز میں واقع ہے۔ یہ ضلع نوڑشہروفیروز کا قدیم اور اہم ترین شھر ہے۔ حال ہی میں اس شہر کو تحصیل کا درجہ دیا گیا ہے جس کی وجہ سے شہر کی ترقی میں اور اضافہ ہو گیا ہے۔ اس شہر کی کل آبادی لگ بھگ ایک لاکھ نفوس پر مشتمل ہے۔ آبادی کا اکثر حصہ کاشتکاری کرتاہے۔ لیکن یہان تجارت بھی خوب ہوتی ہے، کاروبار کے لحاظ سے یہ شہر سندھ کا آٹھواں بڑا شہر ہے۔ یہاں پر پاکستان کی سب سے بڑی گڑ منڈی بھی موجود ہے جہاں سے گڑ سارے ملک کے علاوہ پڑوسی ملکوں کو بھی بھیجا جاتا ہے۔ محراب پور کی سبزی منڈی پورے ضلع میں سب سے بڑی سبزی منڈی ہے۔ محراب پور فرنیچر کی صنعت میں بھی بہت آگے ہے یہاں کا عمدہ فرنیچر پورے پاکستان پیں مشہور اور لاثانی ہے۔ مرکزی ریلوے لائن اس شہر کے درمیان سے گزرتی ہے جس کی بدولت یہ پورے ملک سے منسلک ہے، اور یہاں سے لنک روڈز بھی نکلتے ہیں جو کچھ ہی فاصلے پر قومی شاہراہ (N-5) کے ساتھ مل جاتے ہیں۔ یہ محراب پورہالانی روڈ اور محراب پور سے کوٹری روڈ ہیں۔ محراب پور کی اکثر آبادی پنجابی اور اردو بولتی ہے اور سندھی بولنے والوں کی بھی اچھی خاصی تعداد اس شہر میں آباد ہے۔ یہ شہر اپنے پر امن ماحول اور بھائی چارے کی وجہ سے پورے ملک میں مشہور ہے۔ ہیاں کی سیاسی و سماجی تنظیمیں ہر کٹھن گھڑی میں اپنے شہریوں کو آفات میں نہیں چھوڑتیں۔ کوئی بھی ہو مشکل کی گھڑی میں محراب پوریوں نے یکجہتی کا مظاہرا کرتے ہوئے دکھی انسانیت کی مدد کی ہے۔ یہاں کی سماجی تنظیموں میں انجمن نوجوانان کمبوہاں پیش پیش ہے۔ یہاں کی ادبی تنظیموں میں کائناتِ ادب اور بزمِ شعرو ادب پیش پیش ہیں، جو وقتاً فوقتاً ادبی اور سماجی خدمات سر انجام دیتی رہتی ہیں، یہاں کی ادبی شخصیات میں علی ساحل، ایاز جوکھیو، غلام محمد وامق اور شرافت علی ناز ہیں جو ملکی سطح پر ادب کی خدمت کر رہے ہیں۔

Mehrabpur is important city in Pakistan, UrduPoint provides local news of Mehrabpur on the UrduPoint Pakistan Section. Read latest Urdu news, articles, photos, videos and events details. We cover each and every news of Mehrabpur city to provide the full coverage of Mehrabpur’s events and incidents.