وزیراعلیٰ عثمان بزدار کا مری میں برفباری، لاہور و دیگر شہروں میںبارشوں کے پیش نظرمتعلقہ اداروں کو الرٹ رہنے کا حکم

مری اور رابطوں سڑکوں سے فوری طور پر برف ہٹانے کا بندوبست کیا جائے،سیاحوں کو کسی قسم کی دشواری نہیں ہونی چاہیے ٹریفک پولیس کو بھی متحرک نظر آنا چاہیئے،عوام کی جان کا تحفظ ہر لحاظ سے مقدم، غفلت قطعاً برداشت نہیں کرونگا‘عثمان بزدار

ہفتہ 22 جنوری 2022 19:01

وزیراعلیٰ عثمان بزدار کا مری میں برفباری، لاہور و دیگر شہروں میںبارشوں کے پیش نظرمتعلقہ اداروں کو الرٹ رہنے کا حکم
لاہور(اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین - این این آئی۔ 22 جنوری2022ء) وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار نے برفباری اوربارشوں کے پیش نظرمتعلقہ اداروں کو الرٹ رہنے کا حکم دیا ہے۔ وزیراعلیٰ عثمان بزدار نے انتظامیہ،ریسکیو1122اورپی ڈی ایم اے کو ہدایات جاری کرتے ہوئے کہا کہ مری اور رابطوں سڑکوں سے فوری طور پر برف ہٹانے کا بندوبست کیا جائے۔ وزیراعلیٰ عثمان بزدار نے مزید ہدایت کی کہ مری میں سیاحوں کو کسی قسم کی کوئی دشواری نہیں ہونی چاہیئے اور مری میں گاڑیوں کی مقررہ تعداد سے زیادہ آمد پر پابندی یقینی بنائی جائے۔

(جاری ہے)

وزیراعلیٰ عثمان بزدار نے واضح کیا کہ عوام کی جان کا تحفظ ہر لحاظ سے مقدم ہے، غفلت قطعاً برداشت نہیں کروں گا۔ انتظامی افسران دفتروں سے نکل کر فیلڈ میں حالات پر نظر رکھیں۔ لاہور اور دیگر شہروں میں بارش کے پیش نظر پانی کی نکاسی یقینی بنائی جائے۔واسا کے افسران فیلڈ میں جا کر ٹیموں کی خود نگرانی کریں اور عوام کی سہولت کے پیش نظر کم از کم وقت میں شہر کی سڑکوں، بازاروں اور نشیبی علاقوں سے پانی کا نکاس یقینی بنایا جائے۔ ٹریفک کی روانی کو یقینی بنانے کیلئے ٹریفک پولیس کو بھی متحرک نظر آنا چاہیئے۔

لاہور شہر میں شائع ہونے والی مزید خبریں:

Your Thoughts and Comments