پاکستان ریلوے اگلے 6 ماہ میں ایک منافع بخش ادارہ بن جائے گا،اعظم سواتی

ٹرین سروس کو پورٹ قاسم اتھارٹی سے منسلک کیا جائے گا اور مستقبل میں آئل اور کوئلے کو بھی فریٹ کے ذریعے منتقل کیا جائے گا، علی زیدی وزیراعظم کی ہدایت پر معاشی ترقی کے لیے دن رات کوشاں ہیں، کرپٹ عناصر کاروبار کی بحالی اور پاکستان کی ترقی کا رونا رو رہے ہیں، عمران اسماعیل

پیر 24 جنوری 2022 23:00

پاکستان ریلوے اگلے 6 ماہ میں ایک منافع بخش ادارہ بن جائے گا،اعظم سواتی
کراچی(اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین - این این آئی۔ 24 جنوری2022ء) وفاقی وزیر برائے ریلوے محمد اعظم خان سواتی نے اعلان کیا ہے کہ "پاکستان ریلوے اگلے 6 ماہ میں ایک منافع بخش ادارہ بن جائے گا"۔ وہ 2پیرکو کراچی میں "ہچیسن پورٹ پاکستان سے ریلوے فریٹ سروس کی افتتاحی تقریب" سے خطاب کر رہے تھے۔ہچیسن پورٹس پاکستان پر بچھایا گیا ہائی ٹیک ٹرین ٹریک پورے ملک میں پھیلے پاکستان ریلویز کے وسیع نیٹ ورک کے ذریعے سہولت کو ملک کے باقی حصوں سے بغیر کسی رکاوٹ کے جوڑتا ہے۔

وزیر ریلوے نے کہا کہ ٹرین سروس ایک تاریخی سنگ میل ہے اور پاکستان مستقبل میں کاروبار میں ایشیا اور دنیا کی قیادت کرے گا۔"مال برداری کی خدمت لاکھوں کنٹینرز کو منتقل کرے گی، ٹیم نے اس دن کے لیے دن رات کام کیا، مزید ملازمتیں پیدا ہوں گی اور آمدنی پیدا ہو گی": وفاقی وزیر برائے سمندری امور سید علی حیدر زیدی نے کہا کہ یہ سروس پاکستان کے لیے اقتصادی بحالی کی سروس بن جائے گی، سڑکوں کی بندش، انفراسٹرکچر کی کمی اور کارگو سروس کے دیگر مسائل کے باعث ٹرین سروس ملک کو معاشی ترقی کی طرف لے جائے گی۔

(جاری ہے)

ٹرین سروس کو پورٹ قاسم اتھارٹی سے منسلک کیا جائے گا اور مستقبل میں آئل اور کوئلے کو بھی فریٹ کے ذریعے منتقل کیا جائے گا۔ سندھ کے گورنر عمران اسماعیل نے کہا کہ وزیراعظم عمران خان کی ہدایت اور ہدایت پر دونوں وزارتیں معاشی ترقی کے لیے دن رات کوشاں ہیں، کرپٹ عناصر کاروبار کی بحالی اور پاکستان کی ترقی کا رونا رو رہے ہیں۔تقریب سے جنرل منیجر اور بزنس یونٹ ہچیسن پورٹس پاکستان کے سربراہ کیپٹن سید راشد جمیل نے بھی خطاب کیا۔

کراچی شہر میں شائع ہونے والی مزید خبریں:

Your Thoughts and Comments