MENU Open Sub Menu

ْچھٹے ورلڈ کپ کبڈی ٹورنامنٹ میں شرکت کے لئے پاکستان کبڈی ٹیم کل آسٹریلیاروانہ ہو گی

پاکستان کبڈ ی ٹیم میں 11کھلاڑیوں کا تعلق فیصل آباد سے، کبڈی ٹیم بھارتی ٹیم کو چِت کر نے کے لیے پرعزم

منگل اپریل 14:24

فیصل آباد (اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ 17 اپریل2018ء) چھٹے ورلڈ کپ کبڈی ٹورنامنٹ میں شرکت کے لیے پاکستان کبڈی ٹیم کل آسٹریلیاروانہ ہو گی پاکستان کبڈ ی ٹیم میں 11کھلاڑیوں کا تعلق فیصل آباد سے ہے پاکستان کی کبڈ ی ٹیم بھارتی ٹیم کوچت کر نے کے لیے پرعزم ہے ۔

تفصیلات کے مطا بق آسٹریلیا میں ہو نے والے چھٹے ورلڈ کپ کبڈی ٹورنا منٹ میں شرکت کے لیے پاکستان کی کبڈی ٹیم آج بروز بدھ آسٹریلیاں روانہ ہو گی ورلڈ کپ کبڈی ٹورنا منٹ پہلی مرتبہ آسٹر یلیامیں ہو رہا ہے پہلے 5ٹورنا منٹ بھارت میں ہو ئے چھٹے ٹونامنٹ میں پاکستان ،،بھارت،، کینیڈا،آسٹریلیا،نیوزلینڈ سمیت 8کبڈی کی ٹیمیں شا مل ہو نگی پاکستان کبڈی کا ایشیئن چیمپیئن ہے ورلڈ کپ کبڈ ی ٹورنا منٹ میں حصہ لینے والی کبڈی ٹیم میں 11کھیلا ڑیوں کا تعلق فیصل آباد سے ہے پا کستا نی کبڈی ٹیم بھات کی کبڈی ٹیم کو چیت کر نے کے لیے پرعزم ہے۔

مزید متعلقہ خبریں پڑھئیے‎ :

Babar Azam (44 innings) has become the 2nd Fastest Batsman to score 8 hundreds in ODI Cricket

بابر اعظم نے وہ اعزاز حاصل کرلیا جو کوہلی کے پاس بھی نہیں

قومی ٹیم کے ٹاپ آرڈر بلے باز بابر اعظم ایک منفرد ریکارڈ کے مالک بن گئے ہیں۔ 23سالہ بابر اعظم نے زمبابوے کے خلاف ون ڈے سیریز کے آخری مقابلے میں شاندار بیٹنگ کا مظاہرہ کرتے ہوئے اپنے کیریئر کی آٹھویں سنچری مکمل کی ،بابر اعظم کو اس مقام پر پہنچنے کے لیے 44ون ... مزید

وقت اشاعت : 17/04/2018 - 14:24:07

متعلقہ عنوان :

Your Thoughts and Comments