Live Updates

امریکا کا پاکستان کو کورونا ریلیف کیلئے1ملین ڈالر کے نئے فنڈز دینے کا اعلان

امریکا کورونا کیخلاف لڑائی میں پاکستان کے ساتھ کھڑا ہے، خیبرپختونخوا کو13 جدید ایمبولینسیں بھی فراہم کریں گے، سندھ حکومت کو18ملین ڈالرفراہم کر دیے۔ پاکستان میں تعینات امریکی سفیر پال جانز کا ویڈیو پیغام

sanaullah nagra ثنااللہ ناگرہ جمعرات مارچ 20:25

امریکا کا پاکستان کو کورونا ریلیف کیلئے1ملین ڈالر کے نئے فنڈز دینے ..
اسلام آباد (اردوپوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ 26 مارچ 2020ء) امریکا نے پاکستان کو کورونا ریلیف کیلئے1ملین ڈالر نئے فنڈز فراہم کرنے کا اعلان کردیا۔ پاکستان میں تعینات امریکی سفیر پال جانز نے کہا کہ امریکا کورونا کیخلاف لڑائی میں پاکستان کے ساتھ کھڑا ہے، خیبرپختونخوا کو13 جدید ایمبولینسیں بھی فراہم کریں گے، سندھ حکومت کو18ملین ڈالرفراہم کر دیے۔

پاکستان میں تعینات امریکی سفیر پال جانز نے کورونا وائرس سے متعلق اپنے ویڈیو پیغام میں کہا کہ امریکا کورونا وائرس کے خلاف لڑائی میں پاکستان کے ساتھ کھڑا ہے۔ کورونا کیخلاف ہنگامی امداد کیلئے پاکستان کو ترجیحی ملک میں رکھا ہے۔ کورونا وائرس پاکستان میں پاکستانی شہریوں سمیت امریکی شہریوں کو بھی متاثرکررہا ہے۔ امریکی سفیر نے کہا کہ امریکا لیب اور کورونا وائرس کی نشاندہی کیلئے1ملین ڈالرکے نئے فنڈز فراہم کرے گا۔

(جاری ہے)

خیبرپختونخوا میں صحت حکام کو 13 جدید ایمبولینسیں بھی فراہم کر رہے ہیں۔ سندھ حکومت کو جیکب آباد انسٹیٹیوٹ میڈیکل سائنسز کے قیام کیلئے 18ملین ڈالرفراہم کیے گئے۔
امریکی سفیر نے کہا کہ امریکا اور پاکستان عالمی سطح پر صحت سے متعلق چیلنجزسے نمٹنے کیلئے دیرینہ شراکت دار ہیں۔ دوسری جانب آئی ایم ایف اورعالمی بینک نے ایک خط کے ذریعے مطالبہ کیا ہے کہ جی 20 ممالک غریب ملکوں کے قرضوں کی ادائیگی معطل کریں۔

قرضوں کی معطلی سے کورونا وائرس سے پریشان غریب ملکوں کو آسانی ملے گی۔غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق آئی ایم ایف اورعالمی بینک کے مشترکہ خط میں کہا گیا کہ وقت کا تقاضا ہے ترقی پذیر ملکوں کو ریلیف اور فنانشل مارکیٹس کو اسٹرانگ سگنل دیا جائے۔ ادھروفاقی وزیر ریونیو حماد اظہرکا کہنا تھا کہ قرضوں کی معطلی کے آئی ایم ایف اورعالمی بینک کے خط کا خیر مقدم کرتے ہیں۔

وزیراعظم عمران خان پہلے ہی کورونا وائرس کے تناظر میں قرضوں کی معطلی پر زور دے رہے تھے، امید ہے کہ عالمی ادارے قرضوں کی معطلی کی اس تجویز کو قبول کرلیں گے۔ واضح رہے پاکستان میں کورونا وائرس کے کیسز کی تعداد 1106ہوگئی۔ نیشنل کمانڈ اینڈ کنٹرول سینٹر کے مطابق سندھ میں 417، پنجاب میں 323، بلوچستان میں 131، گلگت بلتستان 84 ہے۔ معاون خصوصی برائے صحت ڈاکٹر ظفرمرزا نے کہا کہ 24 گھنٹوں میں 102مریضوں کا اضافہ ہوا، ابھی تک 21مریض صحت یاب ہوچکے ہیں۔افسوس کے ساتھ 8 اموات ہوئی ہیں۔
کرونا وائرس کی تباہ کاریاں سے متعلق تازہ ترین معلومات