بند کریں
صحت مضامینمضامینلونگ کے تیل سے چہرہ بنائیں خوبصورت اور بے داغ

مزید مضامین

پچھلے مضامین - مزید مضامین
لونگ کے تیل سے چہرہ بنائیں خوبصورت اور بے داغ
لونگوں کو رگڈرکر لونگ کا تیل تیار کیا جاتا ہے۔ ینٹیسیپٹیک، پرداہناشاشی، اور اینٹی وائرل خصوصیات سے لیس یہ تیل جلد اور بالوں سے جڑی بہت سے مسائل سے چھٹکارا حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے۔ لونگ کے تیل میں اعلی مقدار میں ینٹی آکسیڈینٹ خصوصیات ہیں
لونگوں کو رگڈرکر لونگ کا تیل تیار کیا جاتا ہے۔ ینٹیسیپٹیک، پرداہناشاشی، اور اینٹی وائرل خصوصیات سے لیس یہ تیل جلد اور بالوں سے جڑی بہت سے مسائل سے چھٹکارا حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے۔ لونگ کے تیل میں اعلی مقدار میں ینٹی آکسیڈینٹ خصوصیات ہیں۔ لونگ کا تیل پوٹاشیم ، سوڈیم، فاسفورس، آئرن اور وٹامن A اور سی جیسے معدنیات پر مشتمل ہے۔
لونگ ٹھنڈا ہوتا ہے لہٰذا جلد پر لگانے پر یہ تیل ٹھنڈک پیش کرتا ہے۔ لونگ کا تیل دانت کے درد سمیت جلانے، کٹنے اور جلد سے متعلقہ کئی بیماریوں سے چھٹکارا حاصل کرنے میں فائدہ مند ہے ۔ اس کے علاوہ، یہ گنجاپن، روسی اور بالوں کا جھڑنا روکتا ہے۔
مہاسو سے نجات دلائے:
لونگ کے تیل میں موجود ینٹیسیپٹیک اور کو antimicrobial خصوصیات مہاسو کو پھیلانے والے بیکٹیریا کا خاتمہ کرتے ہیں۔ بھدے مہاسو سے نجات حاصل کرنے کے لئے ان پر لونگ کا تیل تلاش کریں۔ اس تیل کو رات بھر رہنے دیں اور پھر صبح آپ کے چہرے کو پانی سے دھو لیں۔
داغ دھبوں سے چھٹکارا دلائے:
لونگ کا تیل داغ دھبوں کو ہی نہیں بلکہ چوٹ کے نشانات کو بھی مٹانے میں مدد کرتا ہے۔ یہ قدرتی تیل جلد کی اوپری پرت کو ہٹا دیتا ہے اور داغوں کو ہلکا کر انہیں غائب کر دیتا ہے۔ اس طرح یہ آپ کی جلد کی رنگت کو نکھارکر اس صحت مند بناتا ہے۔
ینٹی آکسیڈینٹ کا ذریعہ ہے:
لونگ کے تیل میں بھرپور مقدار میں موجود معدنی آپ کی جلد پر ینٹی آکسیڈینٹ کے طور پر کام کرتے ہیں۔ یہ عنصر آپ خوبصورتی بڑھاتے ہیں۔یہ تیل کٹنے، جلانے اور زخم کے علاج میں بھی کام آتا ہے۔
کنڈیشنر کے طور پر اپنائے:
اس تیل کا استعمال کنڈیشنر کے طور پر بھی کر سکتے ہیں۔ لونگ کا تیل بالوں سے جوڈی بہت سے مسائل کو ٹھیک کرتا ہے۔یہ آپ کے بال طویل اور نرم کرتا ہے اور آپ کو سپلٹ ایڈس سے نجات حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے۔
بال جھڑنے سے روکے:
کیا آپ گجیپن سے پریشان ہیں؟ طویل، گھنے بالوں کو حاصل کرنے کے لئے اپنے بالوں میں لونگ کا تیل استعمال کریں ۔ اس کے لئے لونگ کے تیل کو ناریل کے تیل میں ملا کر اپنے سرمیں مساج کریں ۔ اس تیل کو بالوں میں دو گھنٹوں کے لئے رہنے دیں اور بعد میں اپنے بالوں کو شیمپو سے دھو لیں۔ اس طرح اس عمل کو ہفتے میں ایک بار دہرائیں۔

(0) ووٹ وصول ہوئے