بند کریں
صحت مضامین

مضامین

صحت بخش ،مزے دار مکئی

مکئی کااصل وطن جنوبی امریکا ہے۔اس کی کاشت پوری دنیا میں کی جاتی ہے۔مکئی کی دو اقسام ہیں:زرد اور سفید۔مکئی کا ذائقہ نہایت عمدہ ہوتا ہے،جب کی زرد مکئی غذائیت کے اعتبار سے اچھی ہوتی ہے۔زرد رنگ کی مکئی میں بیٹا کیروٹین پائی جاتی ہے۔بیٹاکیروٹین نہ صرف جسم میں حیاتین الف (وٹامن اے) تیار کرنے میں مدد دیتی ہے،بلکہ اس کے ہضم وجذب میں بھی اہم کردار ادا کرتی ہے۔بیٹاکیروٹین آنکھوں کی صحت کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

کان بجنا بیماری نہیں

وہ آواز جو کہیں سے نہیں آتی ،مگر ایسا لگتا ہے کہ کہیں سے آرہی ہے،اسے کانوں کا بجنا کہتے ہیں۔یہ شور چندگھنٹوں تک بھی ہوسکتا ہے۔دنیا میں لوگوں کی ایک بڑی تعداداس پریشانی میں مبتلا ہے۔انھیں اپنی سماعت میں گھنٹیوں کی آوازیں،چہچہاہٹ،کلک کلک اور بھنبھناہٹ محسوس ہوتی ہے،جب کہ آواز آنے کی وجہ سمجھ میں نہیں آتی۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

نارنجی لوکاٹ

لوکاٹ میں پایا جانے والا وٹامن C نزلہ زکام اور نظام تنفس کی دیگر تکالیف کو رفع کرتا اور بیماریوں کے خلاف مزاحمت کرنے والے مدافعتی نظام کو مضبوط بنانے میں معاونت کرتا ہے
معالجاتی و شفائی خصوصیات سے بھر پور لوکاٹ سے مزیدار جام جیلی‘ چٹنی اور شربت تیار کیے جاتے ہیں خصوصاََ اس سے تیار کردہ سلاد بے حد لذیذ اور ذائقے میں بے مثال ہوتی ہے۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

سیب روز کھائیے

ایک جدید تحقیق کے مطابق اگر روزانہ دوسیب کھا لیے جائیں تو کولیسٹرول کی سطح کم ہوجاتی ہے۔سیب کھانے کا صرف یہی ایک فائدہ نہیں،بلکہ اور فائدے بھی ہیں۔یہ جملہ آپ نے کتابوں میں پڑھا اور سُنا ہوگا کہ اگر آپ خود کو ڈاکٹر سے دور رکھنا چاہتے ہیں تو روزانہ ایک سیب کھائیں۔یہ سچ ہے،اس لیے کہ سیب کا شمار بہت مفید پھلوں میں کیا جاتا ہے۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

چیری وزن گھٹائے، پرسکون نیند لائے

سرخ چیری صرف دیکھنے میں ہی خوش نما اور دل کش نہیں ہوتی،بلکہ اس کے بہت سے فائدے بھی ہیں یہ چھوٹا سا پھل جو غذائیت سے بھرپورہے،گرمی کے موسم میں ہوتا ہے۔چیری میں ریشہ اور پانی ہوتا ہے۔ماہرینِ غذائیت کہتے ہیں کہ اگر آپ وزن گھٹانا چاہتے ہیں تو چیری کھائیے۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

سفر میں ذہنی دباؤ سے بچاؤ کے طریقے

سفر کے دوران کئی قسم کی پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ان میں ذہنی دباؤ بھی شامل ہے۔ذہنی دباؤ سے بچنے کے لیے ذیل میں چند طریقے دیے جارہے ہیں،جن پر عمل کرنے سے آپ کو فائدہ ہوگا:

"مضامین" میں شائع کیا گیا

لوکاٹ

ایک صحت بخش پھل

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

کلونجی ۔ صحت کی محافظ

کلونجی کے بیج بہت مفید صحت ہوتے ہیں۔ یہ غذا بھی ہیں اور دوا بھی۔ ان بیجوں کی خوبیوں اور اہمیت کا اندازہ اس حدیث سے لگایا جا سکتا ہے۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

لال تربوز کی شناخت

آپ تربوز خریدتے وقت اس کے ٹکڑے کو دیکھ کر اس کے میٹھے ہونے کا اندازہ لگاتے ہوں گے لیکن اس کے باوجود بھی تربوز جب پھیکا نکل آئے تو پھر مزہ کرکرا ہوجاتا ہے لیکن آپ کی اس مشکل کو حل کرنے کے لیے پکے ہوئے لال اور

"مضامین" میں شائع کیا گیا

سگریٹ نوشی کے بہت سے نقصانات

زیادہ سگریٹ پینے سے وقت سے پہلے آپ بوڑھے دکھنے لگتے ہو۔ اس سے انسان کی جلد کھردری اور رنگ پیلا پڑ جاتا ہے ۔ تمباکو والے سگریٹ کے اندر چار ہزار ایسے مضر کیمیائی مادے ہوتے ہیں جن سے انسان کی جلد پر جلدی جھریاں پڑ جاتی ہیں اور اس کی جلد لٹک جاتی ہے ۔سگریٹ نوشی سے بازو اور بدن ڈھلک جاتے ہیں۔ جلد میں الاسٹن کو سگریٹ پینے سے اتنا نقصان پہنچتا ہے کہ انسان کے ہونٹ کے گرد جھریاں اور بل پڑنے لگ جاتے ہیں۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

آپریشن کے ذریعے فالج کا آسان علاج

لندن اور برطانیہ کی نیشنل ہیلتھ سروس نے فالج کا علاج کرنے کے لیے ایک جدید لیکن قدرے آسان آپریشن کی منظوری دے دی جس کی سہولت جلد ہی تمام برطانوی اسپتالوں سے دستیاب ہوگی۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

کینسر کے مریضوں کو کن چیزوں سے بچنا چاہئے

کینسر اگر وقت پر تشخیص ہو جائے تو احتیاط کرنے سے اس کا بروقت علاج ممکن ہوتا ہے ۔ اس کے لیے ایسی خوراک سے پر ہیز کرنا پڑتا ہے جو انسان کے جسم میں موجود کینسر سیل کی خوراک بن کرانہیں مزید طاقت ور بناتی ہے ۔چینی اور میٹھوں سے پرہیز کریں کیونکہ یہ کینسر سیل کی خوراک بنتی ہے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

فہرست 277 سے 288  تک   (1341 ریکارڈز )