بند کریں
صحت مضامین

مضامین

افطار کی سوغاتیں مضرِ صحت بننے لگیں

سموسے پکوڑے ،کچوریاں اور فروٹ چاٹ،
کیاان کا معیار پرکھنے والا بھی کوئی ہے؟

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

صحت کے نئے نکتے

آسٹریلیا کے ماہرینِ صحت کے مطابق مختلف قسم کی میٹھی غذائیں کھانے سے رفتہ رفتہ مٹاپا طاری ہونے لگتا ہے،جب کے پھلوں کی مٹھاس مٹاپے کا سبب نہیں بنتی۔پھل کھانے سے وزن میں اضافہ نہیں ہوتا،اس لیے مٹاپے سے چھٹکارا پانے والے افراد کو چاہیے کہ وہ میٹھی غذاؤں کی جگہ روزانہ پھل کھائیں۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

بچپن میں بڑھاپا

پروجیریا کیا ہے؟یہ ایک ایسا عجیب وغیریب ہے،جس میں مبتلا بچے بچپن میں ہی بوڑھے ہوجاتے ہیں۔یہ ایک جینیاتی مرض ہے۔اس کے شکار بچے کی جسمانی نشودنما بہت تیزی سے بڑھتی ہے اور وہ طاقت سے پہلے بڑھاپے کی دہلیز پار کر جاتا ہے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

پراگندہ ذہنی کیا ہے؟

پراگندہ ذہنی کا مطلب شدید دماغی خلل ہے،جس میں دماغ کا انتشار اور پچیدگیاں پیدا ہو جاتی ہیں۔دماغی انتشار کی بنا پر مریض کو دوسروں کی بات سمجھنے میں اور اپنی بات سمجھانے میں دشواری پیش آنے لگتی ہے۔وہ صحیح طور پر اپنی ذات اور جذبات کا اظہار نہیں کرپاتا۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

جامن شفائی خوبیوں سے بھرپور پھل

جامن میں موجود قدرتی تیزاب نظام انہضام کو بہتر بناتے اور جگر کے فعل کو درست کرتے ہیں،
گہرے جامنی رنگ کا یہ رسیلا پھل جسے انڈین بلیک بیری بھی کہا جاتا ہے ذیا بیطس کے مریضوں کے لیے کسی نعمت سے کم نہیں ہے

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

ماں کے دودھ کے 10 فائدے

نومولود کے لیے ماں کا دودھ قدرت کا بہترین تحفہ ہے۔جدید تحقیق سے یہ بات واضح ہو چکی ہے کہ ماں کا دودھ بچے کے لیے ایک مکمل اور بھرپور غذا ہے،جس کا کوئی بدل نہیں ۔بعض ماؤں کو معلومات نہیں ہوتیں اور وہ چند وجوہ کی بنا پر بچوں کو اپنا دودھ پلانا ترک کر دیتی ہیں۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

صحت مند قلب زندگی کی علامت

جو افراد روغنی غذائیں زیادہ کھاتے ہیں،ان کے خون میں چربی شامل ہوجاتی ہے۔پھر رفتہ رفتہ یہ چربی شریانوں میں جمع ہونے لگتی ہے،جس کے باعث ان کی شریانیں تنگ ہوجاتی ہیں۔جب شریانوں میں تنگی ۵۰ یا ۶۰ فی صد سے زیادہ بڑھ جاتی ہے تو دورانِ خون میں رکاوٹ پیدا ہونے لگتی ہے۔ایسی حالت میں اگر کسی قسم کی ورزش یا جسمانی کام کیا جائے تو سینے میں درد محسوس ہونے لگتا ہے،اسی درد کو انجائنا کہتے ہیں۔

روزہ اور صحتِ جسمانی

رمضان المبا رک میں پانچ انعامات، حضرت ابو ھریرہ رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں۔کہ رسول اللہﷺ نے ارشاد فرمایا رمضان المبارک میں میری امت کو پانچ چیزیں عطا کی گئیں ہیں جو پہلے کسی کو بھی نہیں دی گئیں۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

صحت بخش ،مزے دار مکئی

مکئی کااصل وطن جنوبی امریکا ہے۔اس کی کاشت پوری دنیا میں کی جاتی ہے۔مکئی کی دو اقسام ہیں:زرد اور سفید۔مکئی کا ذائقہ نہایت عمدہ ہوتا ہے،جب کی زرد مکئی غذائیت کے اعتبار سے اچھی ہوتی ہے۔زرد رنگ کی مکئی میں بیٹا کیروٹین پائی جاتی ہے۔بیٹاکیروٹین نہ صرف جسم میں حیاتین الف (وٹامن اے) تیار کرنے میں مدد دیتی ہے،بلکہ اس کے ہضم وجذب میں بھی اہم کردار ادا کرتی ہے۔بیٹاکیروٹین آنکھوں کی صحت کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

کان بجنا بیماری نہیں

وہ آواز جو کہیں سے نہیں آتی ،مگر ایسا لگتا ہے کہ کہیں سے آرہی ہے،اسے کانوں کا بجنا کہتے ہیں۔یہ شور چندگھنٹوں تک بھی ہوسکتا ہے۔دنیا میں لوگوں کی ایک بڑی تعداداس پریشانی میں مبتلا ہے۔انھیں اپنی سماعت میں گھنٹیوں کی آوازیں،چہچہاہٹ،کلک کلک اور بھنبھناہٹ محسوس ہوتی ہے،جب کہ آواز آنے کی وجہ سمجھ میں نہیں آتی۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

نارنجی لوکاٹ

لوکاٹ میں پایا جانے والا وٹامن C نزلہ زکام اور نظام تنفس کی دیگر تکالیف کو رفع کرتا اور بیماریوں کے خلاف مزاحمت کرنے والے مدافعتی نظام کو مضبوط بنانے میں معاونت کرتا ہے
معالجاتی و شفائی خصوصیات سے بھر پور لوکاٹ سے مزیدار جام جیلی‘ چٹنی اور شربت تیار کیے جاتے ہیں خصوصاََ اس سے تیار کردہ سلاد بے حد لذیذ اور ذائقے میں بے مثال ہوتی ہے۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

سیب روز کھائیے

ایک جدید تحقیق کے مطابق اگر روزانہ دوسیب کھا لیے جائیں تو کولیسٹرول کی سطح کم ہوجاتی ہے۔سیب کھانے کا صرف یہی ایک فائدہ نہیں،بلکہ اور فائدے بھی ہیں۔یہ جملہ آپ نے کتابوں میں پڑھا اور سُنا ہوگا کہ اگر آپ خود کو ڈاکٹر سے دور رکھنا چاہتے ہیں تو روزانہ ایک سیب کھائیں۔یہ سچ ہے،اس لیے کہ سیب کا شمار بہت مفید پھلوں میں کیا جاتا ہے۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

فہرست 313 سے 324  تک   (1385 ریکارڈز )