اُردو پوائنٹ پاکستان کراچیکراچی کی خبریںبھرپور استعداد کے حامل نوجوان پاکستان کا اثاثہ ہیں‘ گورنر سندھ

بھرپور استعداد کے حامل نوجوان پاکستان کا اثاثہ ہیں‘ گورنر سندھ

کراچی ۔ (اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ 29 اپریل2017ء) گورنر سندھ محمد زبیر نے کہا ہے کہ نوجوان ہمارا قیمتی اثاثہ اور خوشحال پاکستان کے سنہری مستقبل کی لازمی ضرورت ہیں، پاکستان کی کل آبادی کا 60 فیصد سے زائد نوجوانوں پر مشتمل ہے،, بھرپور استعداد سے مالا مال نوجوان اللہ تعالیٰ کا انمول تحفہ ہیں، اس ضمن میں نیشنل یوتھ اسمبلی مستقبل کے نوجوانوں کی تربیت اور نئے شعور کی بیداری کا ایک بہترین پلیٹ فارم ثابت ہوگا اور مستقبل کے قائدین کی تیاری میں بھی یہ اپنا کردار ادا کرے گا۔

جاری کردہ اعلامیہ کے مطابق ان خیالات کا اظہار انہوں نے گورنر ہائوس میں نیشنل یوتھ اسمبلی کی تقریب حلف برداری سے خطاب میں کیا۔ اس موقع پر نیشنل یوتھ اسمبلی کے اراکین سے گورنر سندھ نے حلف لیا۔

(خبر جاری ہے)

گورنر سندھ نے کہا کہ وفاقی حکومت کو نوجوانوں سے بڑی توقعات وابستہ ہیں، یہی وجہ ہے کہ وفاقی حکومت نے نوجوان نسل کو کھوکھلے نعروں کے بجائے لیپ ٹاپ اور قلم دیئے، ’’وزیر اعظم یوتھ پروگرام‘‘ نوجوانوں کے لئے مثالی حیثیت کا حامل ہے جس سے 20 لاکھ نوجوان لڑکے لڑکیاں علم و ہنر کے موتیوں سے مزین ہو رہے ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ چھ برس کی مسلسل محنت کے بعد نیشنل یوتھ اسمبلی پاکستان کی نئی نسل کی فلاح کے لئے ایک منفرد ادارہ بن چکا ہے، مجھے یہ جان کر بھی بے حد خوشی ہورہی ہے کہ یوتھ پارلیمانی اجلاس، سیمینارز، ورکشاپس، مطالعاتی دوروں، مباحثوں اور ریسرچ کے ذریعے پالیسیوں کی تیاری، ترغیبی مہمات اور دیگر سرگرمیوں کے ذریعے نیشنل یوتھ اسمبلی کے ممبران اپنی ترقی کی راہیں ہموار کررہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ مثبت اور قومی مفاد میں سرگرمیوں کو نہ صرف سراہا جانا چاہئے بلکہ اس کی حوصلہ افزائی بھی ضروری ہے، اس ضمن میں نیشنل یوتھ اسمبلی کے اراکین کو بہترین جمہوری دنیا دریافت کرنے کے عمل میں ہر ممکن تعان فراہم کیا جائے گا۔ اس موقع پر دانیال گیلانی نے اپنے خطاب میں اسمبلی کے اغراض و مقاصد اور مستقبل کے منصوبوں پر تفصیل سے روشنی ڈالی۔ بعد ازاں گورنر سندھ نے نیشنل یوتھ اسمبلی کے اراکین سے حلف لیا۔

اپنی رائے کا اظہار کریں -

کراچی شہر کی مزید خبریں