انگلینڈ کا سب سے تگڑا کھلاڑی ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ سے باہر ہو گیا

بین سٹوکس ٹی ٹونٹی ورلڈ کپ 2024ء سے باہر، انگلش آل راونڈر موسم گرما میں ٹیسٹ میچوں سے قبل اپنی فٹنس بحال کرنے پر توجہ مرکوز رکھنے کے خواہاں

Zeeshan Mehtab ذیشان مہتاب منگل 2 اپریل 2024 15:04

انگلینڈ کا سب سے تگڑا کھلاڑی ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ سے باہر ہو گیا
لندن (اردو پوائنٹ تازہ ترین اخبار ۔ 2 اپریل 2024ء ) انگلینڈ کے آل راؤنڈر بین سٹوکس اس سال کے ٹوئنٹی 20 ورلڈ کپ میں شرکت نہیں کریں گے کیونکہ وہ سلیکشن کے لیے دستیاب نہیں ہیں۔ انگلینڈ اینڈ ویلز کرکٹ بورڈ (ای سی بی) نے ایک بیان میں کہا کہ سٹوکس اس موسم گرما میں ہونے والے ٹیسٹ میچوں سے قبل اپنی فٹنس دوبارہ حاصل کرنے پر توجہ مرکوز کرنا چاہتے ہیں۔

انگلینڈ ٹی 20 ورلڈ کپ کی موجودہ چیمپئن ہے، جس نے 2022ء میں آسٹریلیا میں اپنا دوسرا ٹائٹل جیتا تھا۔ ای سی بی نے مزید کہا کہ اسٹوکس ویسٹ انڈیز اور سری لنکا کے خلاف آئندہ ٹیسٹ سیریز کے لیے "بالنگ کے لیے مکمل طور پر فٹ ہونا" چاہتے ہیں۔ سٹوکس نے نومبر میں گھٹنے کی سرجری کروائی تھی جس سے ان کی باولنگ کرنے کی صلاحیت متاثر ہوئی تھی۔

(جاری ہے)

انگلینڈ کے ٹیسٹ کپتان نے ایک بیان میں کہا کہ "میں سخت محنت کر رہا ہوں اور کرکٹ کے تمام فارمیٹس میں بطور آل راؤنڈر مکمل کردار ادا کرنے کے لیے اپنی باؤلنگ فٹنس کو بیک اپ بنانے پر توجہ مرکوز کر رہا ہوں۔

" انہوں نے مزید کہا کہ "آئی پی ایل اور ورلڈ کپ سے آپٹ آؤٹ کرنا امید ہے کہ ایک قربانی ہوگی جس سے مجھے وہ آل راؤنڈر بننے کا موقع ملے گا جو میں مستقبل قریب میں بننا چاہتا ہوں۔ سٹوکس نے مزید کہا کہ “بھارت کے حالیہ ٹیسٹ ٹور نے اس بات پر روشنی ڈالی کہ میں اپنے گھٹنے کی سرجری کے بعد اور 9 ماہ تک باؤلنگ کے بغیر باؤلنگ کے نقطہ نظر سے کتنا پیچھے تھا۔

میں اپنے ٹیسٹ موسم گرما کے آغاز سے پہلے کاؤنٹی چیمپئن شپ میں ڈرہم کے لیے کھیلنے کا منتظر ہوں۔ "میں جوس، موٹی اور تمام ٹیم کو اپنے ٹائٹل کے دفاع میں نیک خواہشات کا اظہار کرتا ہوں۔" 2024ء کا ٹی ٹونٹی ورلڈ کپ جون میں ویسٹ انڈیز اور امریکہ میں ہوگا۔ انگلینڈ کا ICC مینز T20 ورلڈ کپ دفاعی مقابلہ 4 جون کو اسکاٹ لینڈ کے خلاف بارباڈوس میں شروع ہوگا۔ اس کے بعد وہ سپر 8 اور ناک آؤٹ سے پہلے بارباڈوس اور اینٹیگا میں آسٹریلیا، عمان اور نمیبیا کے خلاف گروپ میچز میں حصہ لیں گے۔
وقت اشاعت : 02/04/2024 - 15:04:17

مزید متعلقہ خبریں پڑھئیے‎ :