Live Updates

پی ایس ایل 9: نئے سیزن سے قبل میچ آفیشلز کا اعلان

رچرڈ ایلنگ ورتھ اپنے ساتویں سیزن میں امپائرنگ کریں گے، علیم ڈار بھی ان ایکشن ہوں گے

Zeeshan Mehtab ذیشان مہتاب پیر 12 فروری 2024 16:55

پی ایس ایل 9: نئے سیزن سے قبل میچ آفیشلز کا اعلان
لاہور (اردو پوائنٹ تازہ ترین اخبار ۔ 12 فروری 2024ء ) پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے پیر کو 17 فروری سے 18 مارچ تک شیڈول پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) سیزن 9 کے میچ آفیشلز کا اعلان کر دیا۔ تاہم 14 سے 18 مارچ تک کراچی میں ہونے والے کوالیفائر، دو ایلیمینیٹر اور فائنل کے لیے میچ آفیشلز کا اعلان وقت پر کیا جائے گا۔ پی سی بی نے ایک پریس ریلیز میں کہا کہ آئی سی سی کے ایلیٹ پینل آف امپائرز کے چار ممبران رچرڈ ایلنگ ورتھ، کرس گیفانی، احسن رضا اور مائیکل گف کے ساتھ عبدالمقیت، علیم ڈار، طارق رشید، شوزب رضا، راشد ریاض، فیصل آفریدی، روچیرا پالیاگورو، الیکس یعقوب، الیگزینڈر اور دیگر شامل ہیں۔

ایلکس وارف، ناصر حسین، عمران جاوید اور محمد آصف شامل ہیں”۔ “روشن مہاناما جنہوں نے پی ایس ایل کے 97 میچوں کی کارکردگی کا مظاہرہ کیا ہے اور وہ آئی سی سی کے ایلیٹ پینل آف میچ ریفریز کے سابق رکن بھی ہیں، اپنے مسلسل 9ویں سال میں ہوں گے اور تین میچ ریفریز کی ٹیم کی قیادت کریں گے جن کے دیگر ارکان علی نقوی اور محمد جاوید ہیں۔

(جاری ہے)

لاہور میں دفاعی چیمپئن لاہور قلندرز اور اسلام آباد یونائیٹڈ کے درمیان افتتاحی میچ تجربہ کار امپائر علیم ڈار اور مائیکل گف میدان میں امپائرنگ کریں گے۔

طارق رشید ٹی وی امپائر ہوں گے جبکہ شوزب رضا ریزرو امپائر کے فرائض انجام دیں گے۔ میچ میں میچ ریفری کے فرائض محمد جاوید سرانجام دیں گے۔ پی ایس ایل 9 کا انعقاد چار شہروں کراچی، لاہور، ملتان اور راولپنڈی میں ہوگا جس کا فائنل 18 مارچ کو کراچی کے نیشنل بینک سٹیڈیم میں ہوگا۔ پچھلے ایڈیشن کی طرح پی ایس ایل 9 بھی دو ٹانگوں میں ہوگا جس میں ملتان کرکٹ سٹیڈیم اور لاہور کے قذافی سٹیڈیم میں 17 سے 27 فروری تک 14 میچ ہوں گے۔ یہ ایونٹ 28 فروری سے 12 مارچ تک منعقد ہوگا۔
Live پی ایس ایل 9 سے متعلق تازہ ترین معلومات