بند کریں
صحت مضامین

مضامین

میتھی غذا ہی نہیں دوا بھی ہے

میتھی دانے کو دانیہ کہا جاتاہے ۔یہ دراصل میں میتھی ہی کا بیج ہوتاہے جسے اچار کا بنیادی جزو کہاجائے تو غلط نہ ہو گا۔ شفاء کے حصول کے لئے اسے کھایا کیجئے

"مضامین" میں شائع کیا گیا

ہرے دھنیے کہ فائدے

دھنیا کسی تعارف کا محتاج نہیں ، اس لیے کہ یہ ساری دنیا میں کھایا جاتا ہے اور ہر شخص اس سے واقف سے ۔ اس کا پودا چھوٹا ہوتا ہے اور کی ٹہنیا ں ملائم ہوتی ہیں۔ اس کی پتیاں اور بیج غذا کو خوشبودار بناتے ہیں۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

ہیٹ سٹروک

حکمہ مو سمیات نے گر می کی شدید لہر سے خبر دار کردیا جو لوگ گھر سے باہر زیادہ وقت گزارتے ہیں ان کو ہیٹ اسٹروک کا بھی زیادہ خطرہ ہوتاہے

"مضامین" میں شائع کیا گیا

توند کم کرنے کے پانچ طریقے

کئی افراد اس غلطی میں مبتلا ہیں کہ اگر ان کی تو ند سخت اور بڑی ہے تو انھیں کچھ نہیں ہوا، البتہ ان کے کولھے اور انیں کچھ بھاری ہو گئی ہیں۔ یہ سوچ خطرناک ہے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

گرمی بھگا کے ٹھنڈک لائیں

لیموں کی کھٹی میٹھی سکنجبین گرمیوں میں توانائی بہم پہنچانے کا موٴثر ذریعہ ہے۔ لیموں میں وٹامن C ، پوٹاشیئم، وٹامن B6،وٹامنAاور متعدد معدنیات موجودہیں۔ مثانے میں پتھری کی شکایت بھی سکنجبین پینے سے جاتی رہتی ہے، آپ چاہیں تو نمکین سکنجبین بھی بنا سکتی ہے یہ بھی صحت افزاء مشروب ہے۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

کھجور بہترین علاج اور مکمل خوارک ہے

کجھور ایسا پھل ہے جو زیادہ تر مصر اور خلیج فارس کے علاقے میں پایا جاتا ہے۔ ویسے اب پاکستان میں بھی کاشت کی جار ہی ہے۔ دنیا کی سب سے اعلیٰ کجھور عجوہ ہے جو سعودی عرب کے مقدس شہر مدینہ منورہ اور مضافات میں پائی جاتی ہے کھجور کا درخت بھی مقدس مانا جاتا ہے۔آپ ﷺ نے اس درخت کو مسلمان کہا ہے کیونکہ صابر، شاکر اور اللہ کی طرف سے برکت والا ہے ۔ قرآن مجید کے علاوہ دیگر مقدس کتابوں میں بھی جابجا کھجور کا ذکر ملتا ہے نبی کریم ﷺ نے فرمایا کہ جس گھر میں کھجوریں نہ ہوں وہ گھر ایسا ہے کہ جیسے اس میں رزق نہ اترا ہو۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

ترش و شیریں انناس سب کو لبھائے

اننا س شیریں اور ترش ذائقے کا امتزاج پیش کرتا ہے یہ اپنے منفرد ذائقے اور طبی خصوصیات کے باعث کئی ایشیائی ملکوں میں تازہ اور کئی جگہوں پر ڈبہ بند حالت میں استعمال ہوتا ہے۔ یہ قدرے قیمتی پھل اس لئے ہے کہ پاکستان اس کا وطن نہیں ہوائی ، برازیل ، فلپائن، انڈونیشیا، یورپی ممالک اور وسط ایشیاء میں یہ کاشت ہوتا ہے۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

قدرتی غذاوٴں سے رکھیں خود کو جوان

خواتین یوں تو اپنی جلد کی چمک کے لیے اور اسے تروتازہ رکھنے کے لیے ہزار جتن کرتی ہیں کبھی مختلف کریمیں اور اب تو انجکشن اور سرجری بھی کروانے لگی ہیں۔ تاکہ خود کو جوان رکھا جا سکے مگر یہ بات کم خواتین ہی جانتی ہیں کہ قدرتی غذائیں جیسے سبزیاں کتنی مفید ہیں اور اس کے علاوہ کیا کھانا ہے اسے کیسے پکانا ہے یہ سب بہت معنی رکھتا ہے۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

موٹاپے سے نجات کے لیے پپیتے کے چند فوائد

فائبر سے بھرپور غذائیں نظام ہاضمہ کے لیے بہترین ہوتی ہیں اور پیٹ کو زیادہ دیر تک بھرا رکھتی ہیں، جس سے بے وقت کھانے کی عادت سے نجات میں مدد ملتی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ موٹاپے سے نجات کے خواہشمند افراد کو فائبر سے بھرپور غذائیں کھانے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

لہسن کے حیران کن فوائد

لہسن پاکستان میں بیشتر کھانوں میں استعمال کیا جاتا ہے مگر کچھ لوگ اس کے حیران کن فوائد نہیں جانتے۔ بیشتر افراد کو اس جڑی بوٹی نما سبزی کے بیشتر فوائد کے بارے میں علم نہیں جیسے غیر متوقع طبی فوائد، خوبصورتی اور گھر کی مرمت وغیرہ کے لیے اس کا استعمال۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

موسم گرما کے فرحت بخش مشروبات

گرمی کی شدت سے پسینہ آنے کے باعث جسم میں نمکیات کی کمی ہوجاتی ہے اور گلوکوز کی سطح بھی کم ہوجاتی ہے جبکہ نظام ہضم کے درست طور پر کام نہ کرنے سے معدے کے مسائل بھی سامنے آنے لگتے ہیں۔موسم گرما میں ٹھنڈی غذاوٴں کے ساتھ پانی اور جسم کو تسکین دینے والے مشروبات کا زیادہ سے زیادہ استعمال کرنا چاہیے۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

پودینہ کے فوائد

عام طور پر لوگ پودینے کو ایک معمولی سبزی تصور کرتے ہیں مگر یہ ایک سستے داموں ملنے والی زود ہضم ،معدہ اور آنتوں کو طاقت دینے والی غذا ہے معدہ اسے دو تین گھنٹوں میں ہضم کر لیتا ہے۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

فہرست 37 سے 48  تک   (1340 ریکارڈز )