بند کریں

مزید عنوان

لطیفے

آہستہ آہستہ

ایک دوست دوسرے سے

مائیک میں کرنٹ

حفیظ جالندھر

بینشن

الماری

دو سیب

شاگرد استاد سے

جعفرعمران سے

کان کٹا

مزید لطیفے

مزاحیہ ادب

ایکٹومزاح نگاراوربیویوں کے لطیفے

عطاء الحق قاسمی اس وقت اردو کے سب سے بڑے ”ایکٹو“ مزاح نگار ہیں کیونکہ․․․ مشتاق احمد یوسفی (اللہ اُن کی بھی عمر دراز کرئے) آجکل الیکٹرونکس میڈیاپر ”ایکٹو“ ہیں اور ۔۔۔

مکالمہ

آج کل علم تاریخ یہ بحث چل نکلی ہے کہ اس کاانسان کوبالکل کوئی فائدہ نہیں پہنچتا۔دوسرانظریہ یہ ہے کہ تاریخ کے مطالعے سے حال اور مستقبل کوسنواراورماضی سے ایک سبق حاصل کیاجاسکتا ہے۔

کالے کبوتر سفید کبوتر

جہاں میں بیٹھا ہوں۔ اس عمارت کی چھت کے شہتیروں میں کالے کبوتر رہتے ہیں اور کبوتر چاہے کالے ہوں یاسفید وہ بیٹ ضرور کرتے ہیں اور یہ بیٹ ہرآدھ پون گھنٹے کے بعد چھپک سے میرے کوٹ یاسویٹرپربرس پڑتی ہے۔

بحث وتکرار

جب کتے آپس میں میں مل کر بیٹھتے ہیں تو پہلے تیوری چڑھا کر ایک دوسرے کو بری نگاہ سے آنکھیں بد ل بدل کر دیکھنا شروع کرتے ہیں۔۔۔

سیاسی و سوشل قربانیاں!

فی الحال تو قربانی کے جانور ہیں جو تماش بینوں میں گھرے ہوئے ہیں۔ یہ بھی سیاست کا ہی کرشمہ ہے کہ خریدنے والے کم اور تماشا دیکھنے والے زیادہ ہوگئے ہیں۔ اب صورتحال یہ ہے ، جانور لوگوں کی بے بسی کا تماشا دیکھتے ہیں اور لوگ ، جانوروں کی زیب و زینت اور قیمتوں سے دل بہلاتے ہیں
🌄

” احمد فراز کے اصلی اشعار اور نقلی حسن کے تذکرے “

میں صبح سویرے لوڈ شیڈنگ کے زیر سایہ شیو کر کے منہ دھو کر دفتر روانہ ہوا۔۔گیلے بال اور سونے پر سہاگہ ہمارے علاقہ پر ترقیاتی کام نازل ہوئے دوسرا سال ہے
🌄

میم صاحبہ

آئیے آج ہم آپ کو ایک میم صاحبہ سے ملواتے ہیں، نازک اندام یہ میم صاحبہ یقینا آپ میں سے بہت سوں کی منظورِنظر ہوں گی، ویسے بھی ہم دیسی لوگ ولایتی چیزوں کو بہت پسند کرتے ہیں
🌄

اسمِ ”بے“ مسمٰی

اسمِ بامسمٰی کے معانی سے توآپ سب واقف ہیں اور جو اس کا مطلب نہیں جانتے وہ ڈپٹی نذیر احمد دہلوی کے ناول پڑھ لیں،معلوم ہو جائے گا! اس کے برعکس ہمارے والے” اسمِ بے مسمٰی “سے آپ کی واقفیت ہم کرا دیتے ہیں
مزید مزاحیہ ادب

مزاحیہ کالم

🌄

نیا اینگل

ہم نے ایک صاحب کو دیکھا جو یوٹیلٹی اسٹور کے باہر لمبی لائن کو دیکھ کر رو رہے تھے، وجہ پوچھی تو بھڑک اٹھے”ہم پر حکومت کرنے والوں کی سمجھ نہیں آتی، پہلے کے حکمرانوں نے ہمیں ترغیب دی تھی
🌄

حضور کو عادت ہے بھول جانے کی۔شوکت علی مظفر

ملک صاحب کی عادت ہے وہ کسی کام کے سلسلے میں جب بھی وعدہ کرتے ہیں تو ہم سمجھ جاتے ہیں اب یہ کام ہونے کا نہیں، کیونکہ ان کے وعدے کا مطلب ہی یہ ہوتا ہے ”بھول جاؤ!“
🌄

ابتر اشتہارات۔دل آویز

آوارگی میں تمام دن جوتے چٹخانے والے حضرات سے گزارش ہے کہ وہ کسی امیر زادی سے شادی کا ڈھونگ رچا کے نہ صرف گھر دامادی جیسی فرمانبردار نیز منافع بخش آفر قبول کریں
🌄

ہم ایک رسالہ نکالیں گے

ہم ایک رسالہ نکالیں گے۔۔۔۔۔۔۔۔۔جی صا حبو چند دنوں پہلے بدن کی بالائی اور نسبتا ویران منزل میں ایک عجیب طرح کا سودا سمایا کہ ہم ایک رسالہ نکالیں گے۔
🌄

شادی سے پہلے۔قسط نمبر 4 ۔مخزن علی

🌄

طنزو مزاح ایک معاشرتی ضرورت

اس دنیا میں کیا فلسفی ، کیا ادیب کیا دانشور سب اس بات پر متفق ہیں کہ یہ دنیا دکھوں کا گھر ہے دار المحسن ہے۔مجمعوعہ آلام ہے۔
🌄

مرد بھی بیویوں سے پٹتے ہیں۔

🌄

ہم ایک موٹر خریدیں گے

مزید مزاحیہ کالم

مزاحیہ مضامین

بابا جی ․․․ پھر نمبر لے گئے

فون کی گھنٹی بجی۔ سامنے مرزا شعیب کانمبر تھا۔ میں نے ہیلو کیا تونہ اسلام نہ دیا” باباجی پھر نمبر لے گئے؟ میں شعیب صاحب کے اس فقرے میں چھپی ساری کہانی سمجھ چکا تھا ان کاموبائل بالاکورٹ کے اردگرد کام کررہاہے آپ کاپوچھ رہے تھے بات کرلیں۔

بائی پاس کے آس پاس

تمہارے دل کاکیاحال ہے؟
دھڑکتاہے۔

مجھے لکھنا نہیں آتا

مجھے لکھنا نہیں آتا․․․؟ مگر میں بضد ہوں کہ میں نے تولکھنا ہے۔ کیونکہ بہت سے بڑے بڑے لکھنے والے بھی ایسے ہی کررہے ہیں۔ یہاں بڑے سے میری مراد عمر میں بڑا ہے․․․؟ آپ کچھ اورنہ سمجھ لیں۔

اچھے چال چلن کا فائدہ

بھائی ناصر بھی عجیب آدمی ہے۔ آپ کو بڑے بڑے پڑھے لکھوں سے واسطہ پڑے گا وہ بات کریں گے بچوں کی تعلیم پر اٹھنے والے اخراجات کی، نئی گاڑی خریدنے کی، ملتان میں دن بدن بڑھتی ہوئی پراپرٹی کی قیمتوں کی اور۔۔۔

”سسرالیوں کا خوف اور سلطان راہی کی وگ“

”ہمیں بھی گنجا ہونے کا شرف حاصل ہے۔“
مگر ”افسوس“ وگ لگانے کی ضرورت محسوس نہیں کی۔ ہمیں لوگوں کے وگ لگانے پر بھی اعتراض نہیں اور نہ ہی ہمیں لوگوں کے وگ لگانے سے کوئی پریشانی محسوس ہوتی ہے مگر۔۔۔

میں بھی قوم کی خدمت کرنا چاہتاہوں

امیتابھ سنیل دت وجنتی مالامحمد قوی عنایت حسین بھٹی ، منصور بلوچ اور سرفراز نوازنے مل جل کرمیری از دواجی زندگی تباہ کردی ہے میراگھریلو سکون بربادہوچکا ہے اور میری اہلیہ محترمہ دن رات میرے کان کھاتی رہتی ہیں۔

کتے، منحوس چاچا اور برنارڈشاہ کاقول

ہمارے دوست شہزاد احمد چیمہ کاہمیشہ خوبصورت نہایت مہنگے بڑے بڑے خوفناک کتے رکھنے کاشوق تھا۔ انھوں نے دو لیبرے ڈاگ بیرون ملک سے منگوائے۔ ان کی خوب خاطر مدارت کی اور پھر۔۔۔

ساٹھ کادولہا، بیس کی دُلہن ․․․ اس بارات سے ڈرلگتاہے

السلام علیکم“ ایک محلے دارنے میرے کان کے بالکل قریب آکرکہا۔ اور میں گھبراگیا․․․ میں بھاگنے ہی لگا تھاکہ اس نے مجھے بازو سے پکڑکراپنی طرف کھینچا۔

اف یہ بیویاں۔۔۔!!

دلوں کے تارسے چھیڑ دینے والا وہ محاورہ سنا ہیآپ نے،،،، بچے اپنے اور دوسرے کی بیوی زیادہ اچھے لگتے ہیں۔۔۔!

مچھلی کے شکاری

صبر اور شکر کی صفات کو مومن کی پکی نشانیوں میں سے بتایا گیا ہے اور اس پیمانے سے دیکھا جائے توہمارے میاں بہاوٴ الدین عرف ببن میاں سمیت مچھلی کا ہر غیر پیشہ ور شکاری اس درجہء تقدیس پہ فائز ہے،،،

محبت کے مزاحیہ فائدے

محبت کرنے کا سب سے بڑا فائدہ یہ ہے کہ اس کے بعد آپ کو بھوک نہیں لگتی۔

مزے برسات کے

برسات میری دیرینہ کمزوری ہے۔،۔۔۔ لیکن یہ بھائی تابش کی ان متعدد کمزوریوں کی مانند نہیں کہ جو اکثرموقع بموقع ایک دوسرے کی جگہ لیتی رہتی ہیں یا۔۔۔

یہ شوہر بڑے ”وہ“ ہوتے ہیں

پطرس بخاری کی مانند میں بھی ایک شوہر ہوں اور ایک بیوی رکھتا ہوں... بے پناہ محبت کا دعویدار نہیں اور تھوڑی سی محبت کا روادار نہیں...

بٹ دھرمیاں

سنا ہے بٹوں کی اڑھائی پسلیاں زیادہ ہوتی ہیں مگر ہمارا اس بات پر یقین نہیں۔ہماری اڑھائی پسلیاں زیادہ توا یک طرف اصل سے بھی اڑھائی پسلیاں کم ہیں۔

مکالمہ (بارک اُباما اور نوازشریف کے درمیان)

میاں صاحب وائٹ ہاؤس پہنچتے ہیں اُباما استقبال کرتا ہے۔اُسکے بعد یہ گفتگوشروع ہو جاتی ہے جیسا کہ ہم سب کو معلوم ہے امریکہ سپر پاور اور ایک خوشحال ملک ہے، لہذا لوگ بھی ذہین ہیں کہ پیٹ بھرنے کو کھانہ مل جاتا ہے، اسی خوشحالی نے اُباما کو اردو بھی سکھا دی کہ اُس کے پاس دو وقت کی روٹی کمانے کے بعد بھی کافی وقت بچ رہتا تھا، وہ ہماری طرح تھوڑی ہے پیٹ کی آگ بجھانے کے لیے کئی کئی کام کرئے، خیر مکالمہ حا ضر ہے

ہم بور کرتے ہیں

”جناب ہمارے والد صاحب بھی مشہور بور کرنے والے تھے۔بلکہ ہمارے دادا تو اس پورے علاقے میں اکیلے بور کرنے والے تھے“
”آپ کو برا نہیں لگتا جب لوگ آپ کو بور کرنے والا کہتی۔“؟ ہم نے ڈرتے ڈرتے پوچھا۔
مزید مضامین