پی ایس ایل 9: محمد عامر کا وزیراعلیٰ مریم نواز سے ڈپٹی کمشنر ملتان کی 'بدتمیزی' کیخلاف کارروائی کا مطالبہ

سابق فاسٹ باولر کا دعویٰ ہے کہ ڈی سی ملتان نے پی ایس ایل میچ کے دوران ان کے اہل خانہ سے بدتمیزی کی

Zeeshan Mehtab ذیشان مہتاب منگل 27 فروری 2024 12:00

پی ایس ایل 9: محمد عامر کا وزیراعلیٰ مریم نواز سے ڈپٹی کمشنر ملتان کی 'بدتمیزی' کیخلاف کارروائی کا مطالبہ
لاہور (اردو پوائنٹ تازہ ترین اخبار ۔ 27 فروری 2024ء ) فاسٹ باؤلر محمد عامر نے منگل کو پنجاب پولیس پر تنقید کرتے ہوئے ملتان میں پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کے میچ کے دوران اپنے خاندان کے ساتھ "ناقابل قبول" رویے کے خلاف کارروائی کا مطالبہ کیا۔ سماجی رابطے کے پلیٹ فارم ایکس ( ٹویٹر) پر محمد عامر نے لکھا کہ "ملتان کے ڈپٹی کمشنر کے ناقابل قبول رویے سے حیران ہوں جس نے مبینہ طور پر میرے خاندان کے ساتھ بدسلوکی کی اور ایک میچ کے دوران انہیں غیر منصفانہ طور پر گراؤنڈ کی ملکیت کا دعویٰ کرتے ہوئے بے دخل کیا۔

" تیز گیند باز نے نو منتخب وزیر اعلیٰ پنجاب مریم نواز سے پولیس کے خلاف کارروائی کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا کہ "طاقت کا یہ غلط استعمال ناقابل برداشت ہے! حکام سے فوری کارروائی کا مطالبہ کرتا ہوں"۔

(جاری ہے)

پاکستان اس وقت پی ایس ایل کے 9ویں ایڈیشن کا انعقاد کر رہا ہے۔ رواں سیزن کے ابتدائی میچز لاہور اور ملتان میں بیک وقت ہو رہے ہیں۔

عامر کو پی ایس ایل 9 میں کوئٹہ گلیڈی ایٹرز نے کراچی کنگز کی جانب سے ریلیز کیے جانے کے بعد منتخب کیا تھا۔ عامر دسمبر 2020ء میں بین الاقوامی کرکٹ سے ریٹائر ہوئے۔ وہ پوری دنیا میں سرگرمی سے لیگز کھیل رہے ہیں اور ان کا بین الاقوامی کرکٹ میں واپسی کا کوئی منصوبہ نہیں ہے جیسا کہ سابق ٹیم ڈائریکٹر محمد حفیظ نے انکشاف کیا جنہوں نے ذاتی طور پر بائیں ہاتھ کے پیسر سے بات کی اور انہیں ڈومیسٹک کرکٹ میں مشغول ہونے کی ترغیب دی۔ اگر وہ دوبارہ پاکستان کی نمائندگی کرنے کی خواہش رکھتا ہے۔ گزشتہ سال میڈیا سے بات چیت کے دوران عامر نے اپنی ریٹائرمنٹ کا اعادہ کرتے ہوئے کہا کہ یہ نوجوان نسل کے آگے آنے کا وقت ہے۔
وقت اشاعت : 27/02/2024 - 12:00:05

مزید متعلقہ خبریں پڑھئیے‎ :