پڑھنے میں دلچسپی نہ ہونے کی وجوہات

جمعرات دسمبر

Sobia Imran

ثوبیہ عمران

 افسوس کی بات ہے ، نو عمر افراد میں کتاب پڑھنے کی عادت کم ہوتی جارہی ہے ۔ نوعمروں نے کئی دہائیوں قبل کتابیں پڑھنا چھوڑ دیا تھا۔ ہیری پوٹر ، گودھولی ، ڈریگن کی تربیت کے لئے جیسی کہانیاں ، فلموں میں بدلے جانے والے ناولوں کے اصل ناولوں سے زیادہ پیروکار ہوتے ہیں۔
 پڑھنا ایک مشغلہ ہے جس کی کوئی جگہ نہیں ہے ۔ آج کے نوجوانوں میں پڑھنے کی عادت کے ضائع ہونے کے لئے ٹکنالوجی بنیادی مجرم رہی ہے ۔

ڈیجیٹل گیجٹ بچوں کو تعلیم کے ساتھ ساتھ پڑھنے کی عادات سے دور کرنے کے ذمہ دار ہیں۔
فوائد درج ذیل ہیں پڑھنے سے بے حساب فوائد ہوتے ہیں ، تاہم پانچ اہم
 علم حاصل کریں
 میموری کو بہتر بنائیں
 تجزیاتی سوچ پیدا کریں
 الفاظ کو وسعت دیں
 ارتکاز کو بہتر بنائیں
اپنے نو عمر بچوں کے ساتھ پڑھیں
 پڑھنا تفریح کے لئے استعمال ہوسکتا ہے ۔

(جاری ہے)

آپ بچے کو کتابوں کا انتخاب کرنے اور بلند آواز سے پڑھنے دیں۔ والدین کی حیثیت سے ، ان کے تخیل کو متاثر کریں اور جہاں بھی ممکن ہو کہانیوں کو اہمیت دیں۔ اور ساتھ میں ناول پڑھنا شروع کریں
 لائبریری کے دورے ضروری ہیں
 آپ غلط ہیں اگر آپ کو لگتا تھا کہ سائبر کیفے نے تمام لائبریریوں کو نیچے لایا ہے ۔
 بچپن ہی سے ، اپنے بچے کو کتابیں پڑھنے اور جاری کرنے کے لئے قریبی لائبریری میں جانے کی عادت پیدا کرنے میں مدد کریں۔

آخر کار ، جیسے جیسے وہ تیز نوعمروں میں بڑھتے جائیں گے ، لائبریریاں نوعمروں کی زندگی کے بحران سے نجات پائیں گی۔ اور آخر کار پڑھنے سے آپ کے نوعمروں کو بہتر افراد بننے میں مدد ملے گی۔
 بچے والدین کی نقل کرتے ہیں
 ہم سب نے اپنی زندگی میں کسی کی تلاش کی ہے - ہوسکتا ہے ہمارے والدین یا ٹیکساس سے تعلق رکھنے والے ہمارے پسندیدہ چچا ہوں۔

یہ افراد ہماری زندگی میں سب سے زیادہ اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ ہمارے ماڈل۔ لہذا ، والدین کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ اپنے بچوں کے لئے اچھی مثال قائم کریں۔ یاد رکھیں ، آپ کے تبصرے پر آپ کے بچے عملی طور پر عمل کریں گے ، آپ بات کی انہیں جس بات کی تبلیغ کرینگے وہ اس پر عمل کریں گے
 ٹیکنالوجی سے چلنے والے سوفٹ وئر کا استعمال کریں
 ہوسکتا ہے کہ آپ کے بچے کی زندگی میں ٹیکنالوجی سب سے بڑی رکاوٹ رہی ہو۔

تاہم ، اگر آپ اپنے نقطہ نظر کو تبدیل کرتے ہیں تو پھر بہت سارے فوائد ہیں جو ٹیکنالوجی نے انجام دیئے ہیں۔ سب سے اچھی مثال e-readers ہے ۔ آپ کا بچہ کتابوں پر توجہ نہیں دیتا ، کوئی بات نہیں - جائیں۔ پر e- readersاور جلد یا بدیر ، ای ریڈر کے ذریعے پیپر بیکس کو مکمل طور پر پیچھے چھوڑ دیا جاسکتا ہے ۔ آپ اپنے بچے کو اگلی سالگرہ کے موقع پر گیمنگ کنسول کے بجائے ای ریڈر کیوں نہیں تحفہ دیتے ہیں؟
 گھر میں پڑھنے والے مواد کی کافی مقدار
 حقیقت یہ ہے کہ بچے بڑے ہوکر جو دیکھتے ہیں وہی اپناتے ہیں ۔

اور اس حقیقت کا ثبوت یہ ہے کہ ، آپ کسی ایسے خاندان سے مل سکتے ہیں جو روذ مرہ کی بنیاد پر کتاب پڑھتا ھو کیونکہ کچھ خاندان کتابیں پڑھنے بغیر نہیں رہ سکتے ۔
 اپنے بچوں کو چاروں طرف دلچسپ اور مثبت کتابیں دیں۔ تھوڑی دیر کے بعد ، آپ انکو کچھ اچھی کرسکتے ہیں اور آپ انکو اپنے علم کا تبادلہ کرنے کے لئے کہہ سکتے ہیں۔
 پیرنٹل کنٹرول بہترین سافٹ ویئر
والدین کو پڑھنے کی عادت ڈالنے میں اپنے بچوں کی مدد کرنے کے لئے مختلف طریقوں سے کوشش کرنی چاہئے ۔

اس کے باوجود ، اگر اسمارٹ فونز اور دیگر ڈیجیٹل گیجٹ آپ کے بچوں کی توجہ مبذول کر رہے ہیں تو ، سخت کارروائی کرنے کا وقت آگیا ہے ۔
ٹیکنالوجی کی نمائش صرف ایک مخصوص لت تک قابل قبول ہے ، جس کے بعد آپ کو اپنے بچوں کے اسکرین ٹائم کو کنٹرول کرنے کی ضرورت ہے ۔ بہترین موقع ہے کہ بچے کی زندگی میں ضرورت سے زیادہ ڈیجیٹل طاقت سے بچیں۔ بٹ گارڈین والدین کنٹرول ایپ جیسے ایپس کے ذریعہ اپنے بچوں کے اسمارٹ فون کی لت کو کم کریں۔
 والدین کے کنٹرولز زندگی کے مختلف رنگوں کی تلاش کے لئے ایک وسیع دروازہ کھول دیتے ہیں ۔
© جملہ حقوق بحق ادارہ اُردو پوائنٹ محفوظ ہیں۔ © www.UrduPoint.com

تازہ ترین کالمز :

متعلقہ عنوان :

Your Thoughts and Comments

Urdu Column Pharne Main Dilchaspi Na Hone Ki Wujuhaat Column By Sobia Imran, the column was published on 03 December 2020. Sobia Imran has written 5 columns on Urdu Point. Read all columns written by Sobia Imran on the site, related to politics, social issues and international affairs with in depth analysis and research.