افغانستان اور ویسٹ انڈیز کے درمیان پہلا ٹی ٹونٹی کرکٹ میچ کل کھیلا جائے گا

بدھ نومبر 11:17

افغانستان اور ویسٹ انڈیز کے درمیان پہلا ٹی ٹونٹی کرکٹ میچ کل کھیلا ..
ممبئی (اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین - اے پی پی۔ 13 نومبر2019ء) افغانستان اور ویسٹ انڈیز کی کرکٹ ٹیموں کے درمیان تین ٹی ٹونٹی انٹرنیشنل میچوں پر مشتمل سیریز کا پہلا میچ کل جمعرات کو لکھنئو میں کھیلا جائے گا۔ اس سے قبل دونوں ٹیموں کے درمیان کھیلی گئی تین ون ڈے میچوں کی سیریز میں ویسٹ انڈیز ٹیم نے افغان ٹیم کے خلاف کلین سویپ کیا تھا۔

(جاری ہے)

ویسٹ انڈیز ٹیم نے افغان ٹیم کو پہلے ون ڈے میچ میں 7 وکٹوں، دوسرے میچ میں 47 رنز جبکہ تیسرے ون ڈے میچ میں 5 وکٹوں سے شکست دی تھی۔

افغان کرکٹ ٹیم ویسٹ انڈیز کے خلاف اپنی ہوم سیریز بھارت کی سرزمین پر کھیل رہی ہے۔ افغانستان اور بھارت کے درمیان تین ٹی 20 انٹرنیشنل میچز کی سیریز کو دوسرا میچ 16 نومبر کو کھیلا جائے گا جبکہ تیسرا اور آخری میچ 17 نومبر کو کھیلا جائے گا۔ ٹی ٹونٹی سیریز کے تمام میچز لکھنؤ میں کھیلے جائیں گے۔

مزید متعلقہ خبریں پڑھئیے‎ :

ویمنز سیریز: انگلینڈ نے پاکستان کو 75رنزسے شکست دیدی

ویمنز سیریز: انگلینڈ نے پاکستان کو 75رنزسے شکست دیدی

آئی سی سی ویمنز چیمپئن شپ میں شامل تین ایک روزہ میچوں پر مشتمل سیریز کے پہلے میچ میں انگلینڈ ویمنز کرکٹ ٹیم نے پاکستان ویمنز کرکٹ ٹیم کو75 رنز سے شکست دے کر سیریز میں 0-1 کی برتری حاصل کرلی ہے۔ مہمان ٹیم نے پہلے کھیلتے ہوئے 285 رنز کا ہدف دیا۔ جواب میں پاکستان ... مزید

وقت اشاعت : 13/11/2019 - 11:17:15

Your Thoughts and Comments