ملتان سلطانز کو بڑا دھچکا، ٹیم کا سب سے تگڑا فاسٹ باولر پی ایس ایل 9 سے باہر ہو گیا

پیسر احسان اللہ پی ایس ایل 9 سے باہر، 21 سالہ فاسٹ باولر پی ایس ایل 8 میں 12 اننگز میں 22 وکٹوں کے ساتھ دوسرے سب سے زیادہ وکٹیں لینے والے بولر تھے

Zeeshan Mehtab ذیشان مہتاب پیر 12 فروری 2024 17:15

ملتان سلطانز کو بڑا دھچکا، ٹیم کا سب سے تگڑا فاسٹ باولر پی ایس ایل 9 سے باہر ہو گیا
لاہور (اردو پوائنٹ تازہ ترین اخبار ۔ 12 فروری 2024ء ) ملتان سلطانز کو دھچکا لگا ہے کیونکہ ان کے دو پریمیم پیسر پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کے سیزن نو میں ایکشن میں نہیں ہوں گے۔ ٹیم کے مالک علی ترین کے مطابق انگلینڈ کے فاسٹ بولر ریس ٹوپلے باہر ہیں کیونکہ انہیں انگلینڈ اینڈ ویلز کرکٹ بورڈ (ای سی بی) کی جانب سے نو آبجیکشن سرٹیفکیٹ (این او سی) نہیں دیا گیا تھا۔

29 سالہ نوجوان پیسر جسے دسمبر 2023ء میں منعقدہ گولڈ کیٹیگری میں منتخب کیا گیا تھا، کو نگل ہے۔ پاکستانی فاسٹ بولر احسان اللہ بھی مقابلے سے باہر ہوگئے ہیں۔ علی ترین نے 'ریلوکٹے' پوڈ کاسٹ میں کہا کہ "پی سی بی نے ہمیں مطلع کیا ہے کہ احسان اللہ پوری پی ایس ایل سے محروم ہو جائیں گے"۔ 21 سالہ احسان اللہ پی ایس ایل 8 میں 12 اننگز میں 22 وکٹوں کے ساتھ دوسرے سب سے زیادہ وکٹیں لینے والے بولر تھے۔

(جاری ہے)

ٹورنامنٹ کے اختتام کے بعد دائیں ہاتھ کے پیسر نے اپنی کہنی میں تکلیف محسوس کرنا شروع کر دی جو بالآخر سرجری کا باعث بنی اور وہ پی سی بی کی نگرانی میں تھے۔ واضح رہے کہ پی ایس ایل 9 کا انعقاد چار شہروں کراچی، لاہور، ملتان اور راولپنڈی میں ہوگا جس کا فائنل 18 مارچ کو کراچی کے نیشنل بینک اسٹیڈیم میں ہوگا۔ پچھلے ایڈیشن کی طرح پی ایس ایل 9 بھی دو ٹانگوں میں ہوگا جس میں ملتان کرکٹ اسٹیڈیم اور لاہور کے قذافی اسٹیڈیم میں 17 سے 27 فروری تک 14 میچ ہوں گے۔ یہ ایونٹ 28 فروری سے 12 مارچ تک منعقد ہوگا۔
وقت اشاعت : 12/02/2024 - 17:15:04

مزید متعلقہ خبریں پڑھئیے‎ :