پاکستان میں شیڈول چیمپئنز ٹرافی ٹورنامنٹ کے فائنل کے ممکنہ وینیو کا نام سامنے آ گیا

پاکستان کرکٹ بورڈ نے بھارتی ٹیم کے میچز اور ٹورنامنٹ کے فائنل کیلئے آئی سی سی کو وینیو تجویز کر دیا

muhammad ali محمد علی جمعرات 2 مئی 2024 22:19

پاکستان میں شیڈول چیمپئنز ٹرافی ٹورنامنٹ کے فائنل کے ممکنہ وینیو کا نام سامنے آ گیا
لاہور (اردو پوائنٹ تازہ ترین اخبار ۔ 2 مئی 2024ء ) پاکستان میں شیڈول چیمپئنز ٹرافی ٹورنامنٹ کے فائنل کے ممکنہ وینیو کا نام سامنے آ گیا، پاکستان کرکٹ بورڈ نے بھارتی ٹیم کے میچز اور ٹورنامنٹ کے فائنل کیلئے آئی سی سی کو وینیو تجویز کر دیا۔ تفصیلات کے مطابق پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے 2025ء کی آئی سی سی چیمپئنز ٹرافی کے شیڈول کا ڈرافٹ انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) کو پیش کر دیا ہے جس میں تجویز دی گئی ہے کہ بھارت سمیت تمام میچز پاکستان میں کرائے جائیں۔

کرکٹ ٹورنامنٹ کا نواں ایڈیشن فروری اور مارچ 2025ء میں ہونے والا ہے۔ چیئرمین پی سی بی محسن نقوی نے کہا کہ "ہم پاکستان میں مکمل چیمپئنز ٹرافی چاہتے ہیں۔ ہم نے شیڈول پہلے ہی آئی سی سی کو جمع کرایا ہے۔ آئی سی سی کی سیکورٹی ٹیم پاکستان آئی اور وہ انتظامات سے بہت خوش ہیں"۔

(جاری ہے)

مجوزہ شیڈول کے مطابق کراچی، لاہور اور راولپنڈی وہ تین مقامات ہیں جنہیں پی سی بی نے دو ہفتے تک جاری رہنے والے ایونٹ کی میزبانی کے لیے مختص کیا ہے۔

ڈرافٹ شیڈول سے ظاہر ہوتا ہے کہ بھارت اپنے تمام میچ لاہور میں کھیلے گا جہاں فائنل بھی ہونا ہے۔ ہندوستانی ٹیم کو ایک شہر میں رکھنے کے اس فیصلے کو لاہور کی واہگہ بارڈر سے قربت کے ساتھ لاجسٹک اور سکیورٹی چیلنجوں کو کم کرنے کے لیے ایک سٹریٹجک اقدام کے طور پر دیکھا جا رہا ہے جو ممکنہ طور پر ہندوستانی شائقین کے لیے آسان سفر کی سہولت فراہم کرتا ہے۔

تاہم ہندوستان اور پاکستان کے درمیان کشیدہ سیاسی تعلقات کی وجہ سے ہندوستانی کرکٹ ٹیم کی شرکت پر غیر یقینی صورتحال پائی جاتی ہے۔ ٹیم کو پاکستان کا سفر کرنے کے لیے بورڈ آف کنٹرول فار کرکٹ ان انڈیا (بی سی سی آئی) کی جانب سے سہولت فراہم کرنے والی حکومت ہند کی منظوری ضروری ہوگی۔ گزشتہ سال پاکستان کی جانب سے ایشیا کپ کی میزبانی کے دوران ایک ہائبرڈ ماڈل اپنایا گیا تھا جس میں بھارت نے سری لنکا میں پاکستان کے خلاف میچ سمیت اپنے تمام میچز کھیلے تھے۔
وقت اشاعت : 02/05/2024 - 22:19:09

مزید متعلقہ خبریں پڑھئیے‎ :