چوہدری شجاعت حسین کا یوم پیدائشں بھرپور انداز میں منایا گیا

جمعرات 27 جنوری 2022 22:42

چوہدری شجاعت حسین کا یوم پیدائشں بھرپور انداز میں منایا گیا
کراچی(اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین - آن لائن۔ 27 جنوری2022ء) پاکستان مسلم لیگ (ق) سندھ کے تحت تمام شہروں. گاؤں اور گھوٹوں میں پاکستان مسلم لیگ کے مرکزی صدر سابق وزیراعظم چوہدری شجاعت حسین کا یوم پیدائشں بھرپور انداز میں منایا گیا اس موقع پر سالگرہ کے کیک کٹنگ کی تقریبات منعقد کی گیئں اس موقع پر مسلم لیگ سندھ کے صدر محمد طارق حسن نے کہا کہ قائد چوہدری شجاعت حسین نے ہمیشہ جمہوریت کی بالادستی.

(جاری ہے)

ملک کے استحکام اور سیاست میں شرافت کے فروغ کیلئے ہر اول درجے کا کردار ادا کیا اس موقع پر مسلم لیگ ق سندھ کے جنرل سیکرٹیری کنور ارشد علی خان نے کہا کہ بلاشبہ قائد چوہدری شجاعت حسین سیاست میں رواداری کی پہچان ہیں اس موقع ہر مسلم لیگ ق کراچی کے صدر محمد جمیل احمد خان نے کہا کہ چوہدری شجاعت حسین کی حق و سچ کے پیغام کیلئے کوشاں ہیں اس موقع پر مسلم لیگ کے صوبائی سیکرٹیری اطلاعات محمد صادق شیخ نے کہا کہ چوہدری شجاعت حسین انتہائی وضع دار.

معاملہ فہم.سچائی و عظمت کی گواہی مخالفین بھی دیتے ہیں اللہ پاک قائد چوہدری شجاعت حسین ہمیشہ شاد و آباد اور صحت مند رکھے اس موقع پر سندھ کے سینئر نائب نعمت خلجی. شاہد عباسی. معیزالحسن. نیاز شیخ. فرید قریشی. عبدالقادر چاچڑ. مالک جانباز. سردار الہی بخشں بھٹی اور دیگر نے سندھ بھر میں تقریبات سے خطاب کیا

کراچی شہر میں شائع ہونے والی مزید خبریں:

Your Thoughts and Comments