بند کریں
صحت مضامین

مضامین

نہارمنہ پانی پینے کے قیمتی فوائد

صبح سویرے اٹھ کرپانی پینا ایک جانی مانی روایت ہے۔ سائنسی طور پر بھی اس بات کی تصدیق ہوچکی ہے کہ خالی پیٹ نہارمنہ پانی پینا صحت کے لیے انتہائی مفید ہے۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

رمضان میں جوسز زیادہ استعمال کریں

ماہ رمضان کے ساتھ گرمی بھی اپنے عروج پر ہے۔ رمضان میں جہاں لوگ اللہ کی رحمتوں اور برکتوں کو بڑی تعداد میں سمیٹتے ہیں وہیں،رمضان المبارک میں سحروافطار سے بھی لطف اندوز ہوتے ہیں۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

اچھی صحت کے لیے حیاتین ضروری

جس طرح جسم پر آب وہوا اثرانداز ہوتی ہے، اسی طرح غذابھی جسم پر اپنے اثرات ضرور مرتب کرتی ہے۔ انسانی جسم کے لیے حیاتین بہت ضروری اور مفید ہیں۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

مر چ ۔ مزہ بھی ، صحت بھی

شایدہی کوئی گھرانا ایسا ہو، جہاں کھانوں میں مرچ نہ ڈالی جاتی ہو۔ پاکستان اور ہندستان کے کھانوں میں اسے کم یازیادہ مقدار میں ضرور شامل کیاجاتا ہے۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

اچھا کھائیے، صحت پائیے

رمضان المبارک کامہینا پھر اس بار گرمیوں کی شدت میں آیا ہے۔ اس موسم میں جسم پسینے سے چپچپاتا ہے اور فضا میں نمی ( HUMIDITY) کی بنا پر صحت کو نقصان پہنچتا ہے۔ جب فضا میں نم ہوتو زیادہ سے زیادہ پانی یا مشروبات پینے چاہئیں، لیکن ایسی چیزیں کم مقدار میں پیں، جن میں کیفین شامل ہو۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

ماہ رمضان میں ۔۔۔۔ ڈائٹ پلان متوازن رکھیں

کنسلٹنٹ ڈائیٹشن شیریں خان کامشورہ ہے ، سحروافطار میں ایسی متوازن خوراک کھائیں جس سے جسم کو وافرپانی مہیا ہواور آپ زیادہ دیر تک فریش رہ سکیں۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

روزہ۔۔ روح او رجسم کاعلاج

ارشاد باری تعالیٰ کے مطابق روزے کااصل مقصد تقویٰ ہے، یعنی جذبات وخواہشات کوقابو میں رکھنا اور غیر متعدل ہیجانات سے اپنے آپ کو بچانا۔ تقویٰ کے لغوی معنی کسی چیز سے بچنے کے ہیں۔ مذہبی اصطلاح میں تقویٰ کا مطلب تمام ۔۔۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

بڑھتا ہوا شور اور ہماری سماعت

آواز کی خوب صورتی اور افادیت اس وقت تک ہے، جب تک یہ متوازن ہوگا۔ اگر آواز بہت زیادہ اونچی اور بے ترتیب ہوجائے تو یہ شور کی صورت اختیار کرلیتی ہے، جو انسانی اعصاب اور صحت کے لیے نقصان دہ ہے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

بسیارخوری کے مضراثرات

گزشتہ چاربرسوں سے جب بھی شاہد امروہی اپنے خاندانی معالج کے کلینک میں گھبرائے ہوئے داخل ہوتے ہیں ت وہ سمجھ جاتا ہے کہ وہ کس مصیبت میں گرفتار ہیں۔ ہرباران کی شکایت بھی تقریباََ گزشتہ سال جیس ہوتی ہے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

لو سے کیسے بچیں

گرمی جب عروج پرہوتی ہے تو اس کی شدت کااثر انسانی جسم پر زیادہ پڑتا ہے۔ جسم کا درجہ حرارت بڑھ جاتا ہے۔ گھروں میں رہنے والے افراد کی نسبت باہر دھوپ میں کام کرنے والوں پر اس کازیادہ اثر ہوتا ہے۔

"مضامین" میں شائع کیا گیا

گرمی کی شدت دہی سے دور کیجیے

دہی صدیوں سے انسانی غذا کاحصہ چلاآرہا ہے۔ قدیم زمانے میں انسانی غذاکا اصل ذریعہ گائے، بھینس، بکری اور اونٹنی کادودھ ہوا کرتا تھا۔ خمیرکیا ہوا دودھ تازہ دودھ کے مقابلے میں زیادہ دنوں تک استعمال کیاجاسکتاتھا۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

چھوٹا سا لیموں۔۔فائدے بڑے

لیموں ہر چند کہ دیکھنے میں چھوٹا ہوتا ہے ، لیکن اس کے فائدے بہت ہیں۔ لیموں کواگرکاٹ کرایک طرف رکھ دیاجائے تو سبب،کیلے اور ناشپاتی کی طرح اس کی رنگت بھی تبدیل ہوجاتی ہے۔

"غذا اور صحت" میں شائع کیا گیا

فہرست 409 سے 420  تک   (1340 ریکارڈز )