یو اے ای میں یوم یادگاری اور قومی دن کی تعطیلات کا باضابطہ اعلان

یکم سے چار دسمبر تک ملازمین 4 چھٹیوں سے لطف اندوز ہوں گے‘ 5 دسمبر بروز اتوار سے دوبارہ کام شروع کردیں گے

Sajid Ali ساجد علی بدھ 24 نومبر 2021 13:09

یو اے ای میں یوم یادگاری اور قومی دن کی تعطیلات کا باضابطہ اعلان
ابو ظہبی ( اُردو پوائنٹ تازہ ترین اخبار ۔ 24 نومبر 2021ء ) متحدہ عرب امارات میں حکام نے یوم یادگاری اور 50 ویں قومی دن کی تعطیلات کا باضابطہ اعلان کردیا ۔ اماراتی خبر رساں ادارے کے مطابق وفاقی اتھارٹی برائے سرکاری انسانی وسائل نے کہا ہے کہ کہ وفاقی ملازمین بدھ یکم دسمبر سے جمعہ 3 دسمبر تک تین دن کی چھٹیوں سے لطف اندوز ہوں گے لیکن چونکہ ہفتہ 4 دسمبر کو ویک اینڈ ہے اس لیے وفاقی ملازمین کو چار دن کا وقفہ ہوگا جس کے بعد وہ 5 دسمبر بروز اتوار سے دوبارہ کام شروع کر دیں گے۔

بتایا گیا ہے کہ ملک اس سال اپنی 50 ویں سالگرہ منائے گا ، اگرچہ یہ ایک طویل ویک اینڈ ہے لیکن رہائشیوں کو اسے یو اے ای میں گزارنا اچھا ہو گا کیوں کہ ملک اپنی گولڈن جوبلی منارہا ہے اور اس سلسلے میں ملک بھر میں کم از کم 12 مقامات شاندار آتش بازی کی جائے گی ، اس کے علاوہ آپ ابوظہبی میں ہونے والے واقعات اور تقریبات کو دیکھ سکتے ہیں لیکن اگر آپ دبئی طرز کا جشن منانا چاہتے ہیں تو آپ 70 فیصد تک کی چھوٹ کا فائدہ اٹھا سکتے ہیں یا درہم 500,000 ریفل جیت سکتے ہیں۔

(جاری ہے)

اسی طرح شارجہ میں بھی اس ہفتے کے آخر میں تقریبات شروع ہو رہی ہیں کیوں نہ وہاں بھی کچھ آتشبازی دیکھی جائے ​​یا صرف ایک کلاسک کاروں اور بائک پریڈ کا مشاہدہ کریں؟ لیکن اگر اگر آپ اڑان بھرنے کا ارادہ کر رہے ہیں تو دبئی کے ہوائی اڈوں کی طرف سے جاری کردہ چوٹی کے سفری ایڈوائزری کو نوٹ کریں۔ دوسری طرف متحدہ عرب امارات کے مرکزی بینک نے ملک کے 50 ویں قومی دن کے موقع پر چاندی کا ایک سکہ جاری کیا ہے ، اس سکے پر صدارتی امور کی وزارت کا نام درج ہے جب کہ سکے کے بارے میں مزید تفصیلات درج ذیل ہیں: 
1. نئے چاندی کے سکوں کی قیمت 500 درہم ہے۔

2. سکے کا وزن 250 گرام ہے۔ 
3. سامنے کی طرف سکے پر قصر الوطن کی تصویر کے ساتھ عربی اور انگریزی میں صدارتی امور کی وزارت کا نام اور ریاستی نشان ہے۔ 
4. پچھلے حصے پر متحدہ عرب امارات کے 50 ویں سال کا لوگو اور 500 درہم کی قیمت کے ساتھ عربی اور انگریزی میں متحدہ عرب امارات کے مرکزی بینک کا نام ہے۔ 
5. یہ سکہ مرکزی بینک کے ہیڈ کوارٹر اور اس کی شاخوں میں فروخت کے لیے دستیاب نہیں ہوگا۔ 
6. سکے کو متحدہ عرب امارات کی گولڈن جوبلی تقریبات کے ایک حصے کے طور پر لانچ کیا گیا ہے۔

ابو ظہبی میں شائع ہونے والی مزید خبریں:

Your Thoughts and Comments