- Home
- Islam
- Prayer Timings
- Ramadan
- Quran Kareem
- Hadith
- Hajj/Umrah
- Muslim Calandar
- Islamic Info
-
Naats
- Famous Naat Khawan
- Atif Aslam Naats
- Junaid Jamshed Naats
- Amir Liaquat Hussain Naats
- Abdul Rauf Rufi Naats
- Siddique Ismail Naats
- Yousaf Memon Naats
- Shehbaz Qamar Fareedi Naats
- Amjad Sabri Naats
- Khursheed Ahmed Naats
- Marghoob Hamdani Naats
- Waheed Zafar Qasmi Naats
- Owais Raza Qadri Naats
- Fasih Ud Din Soherwardi Naats
- Sami Yusuf Naats
- Listen Urdu Naats
- Arabic Naats MP3
- 12 Rabi-ul-Awal Naats MP3
- More
Namaz Mein Quran Majeed Dekh Kar Quraat Karna Kaisa Hai - Article No. 2881
نماز میں قرآن مجید دیکھ کر قرأت کرنا کیسا ہے؟ - تحریر نمبر 2881
نماز میں قرآن مجید کو اٹھا کر قرأت کرنا جائز ودرست ہے لیکن اسے معمول نہیں بنانا چاہیے اس کی دلیل یہ ہے کہ بخاری شریف میں آتا ہے کہ :
پیر 7 جنوری 2019
مُبشّر احمد رَبّاَنی
نماز میں قرآن مجید کو اٹھا کر قرأت کرنا جائز ودرست ہے لیکن اسے معمول نہیں بنانا چاہیے اس کی دلیل یہ ہے کہ بخاری شریف میں آتا ہے کہ :
”سیّدہ عائشہ رضی اللہ عنہا کی امامت ان کا غلام ذکوان قرآن دیکھ کرکرتا تھا“۔
حافظ ابنِ حجر عسقلانی رحمتہ اللہ علیہ اس کی شرح فتح الباری میں لکھتے ہیں کہ :
ابوداؤد نے کتاب المصاحف میں اس اثر کو بطریق ایوب عن ابنِ ابی ملیکہ اور اسی طرح ابنِ ابی شیبہ نے وکیع عن ہشام بن عروة عن ابنِ ابی ملیکہ اور امام شافعی اور عبدالرزق نے بھی اس کو دوسرے واسطوں سے موصولاً بیان کیا ہے ۔
امام مروزی نے قیام اللیل 168پر لکھا ہے کہ
امام ابنِ شہاب زہر ی سے ایسے آدمی کے متعلق سوال کیا گیاجو رمضان میں لوگوں کی امامت قرآن سے دیکھ کر کرتا تھا۔
(جاری ہے)
تو امام زہری نے فرمایا جب سے اسلام آیا ہے اس وقت سے وہ لوگ جو ہم سے بہتر تھے قرأت قرآنِ مجید سے کرتے رہے ہیں ۔
اس کے علاوہ امام مروزی نے امام ابراہیم بن سعد ‘قتادہ ‘سعیدبن مسیب‘ایوب‘عطاء‘یحییٰ بن سعید‘
عبداللہ بن وہب اور امام احمد بن حنبل سے اس کا جواز نقل کیا ہے۔
جب امام قرآن مجید دیکھ کر قرأت کرے تو امام ابوحنیفہ کے نزدیک نماز فاسد ہوجاتی ہے جب کہ انکے شاگردوں کے نزدیک نماز پوری ہوجاتی ہے (فاسد نہیں ہوتی )امام ابوحنیفہ پر تعجب ہے کہ ان کے نزدیک اگر نمازی پوری قرآن دیکھ کر قرأت کرے تو نماز فاسد لیکن اگر نماز میں کسی عورت کی طرف بنظر شہوت دیکھے تو نماز فاسد نہیں ۔امام ابنِ نجیم حنفی نے 418پر لکھا ہے کہ
علماء احناف کا اسے عمل کثیر کہہ کررد کرنا تحکم اور سراسر باطل ہے اگر اتنے عمل کو عمل کثیر کہہ کر نماز کو باطل قرار دے دیں تو اس قدر عمل کثیر نماز کے اندر رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے ثابت ہے ۔جیسا کہ صحیح بخاری میں آتا ہے کہ:
”ابو قتادة انصاری رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم امامہ بنت زینت بنت رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو نماز پڑھتے ہوئے اٹھائے رہتے تھے ۔ابوالعاص بن ربیعہ بن عہد شمس کی حدیث میں ہے کہ جب سجدہ میں جاتے تو اتار دیتے اورجب قیام فرماتے تو اٹھالیتے“۔
اسی طرح بخاری شریف میں آتا ہے کہ ابنِ عباس رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ میں ایک رات اُم الموٴ منین میمونہ کے گھر سویا اس رات نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کی بھی وہیں سونے کی باری تھی ۔آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے وضو کیا اور نماز پڑھنے کے لیے کھڑے ہوگئے اور میں آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے بائیں طرف کھڑا ہو گیا اس لیے آپ نے مجھے پکڑ کر دائیں طر ف کردیا“۔
ان ہر دو حد یثوں سے یہ بات واضح ہوتی ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا امامہ بنت زینت رضی اللہ عنہا کو اٹھا کر نماز پڑھنا اور ابنِ عباس رضی اللہ عنہ کو بائیں طرف سے دائیں طرف کرنا عمل کثیر نہیں اور اس سے نماز فاسد نہیں ہوتی تو قرآن دیکھ کرقرأت کرنا بھی عمل کثیر نہیں اورنہ ہی اس سے نماز فاسد ہوتی ہے عمل کثیر احناف کامن گھڑت مفروضہ ہے جس کی کوئی حقیقت نہیں اور تعجب اس بات پر ہے کہ حنفی اسی قانون کی خود بھی کئی مقامات پرمخالفت کرتے ہیں جیسا کہ در مختار صفحہ 20پر ہے کہ کتے کے بچے کو اٹھا کر نماز پڑھنا جائز ہے اور منیة المصلی 100پر ہے کہ نماز میں ٹھہر ٹھہر کر جوئیں مارنے سے نماز فاسد نہیں ہوتی ۔تو کیا کتے کے بچے کو اٹھا کر نماز پڑھنا اور نماز میں جوئیں مارنا عمل کثیر نہیں احناف کا وطیرہ ہے کہ جو حدیث قولِ امام کے خلاف ہو اسے حیل وحجت سے ردکر دیتے ہیں اور جو قول امام کے موافق ہو خواہ وہ کتنی ہی ضعیف کیوں نہ ہو وہ ان کے ہاں حجت ٹھہرتی ہے ۔جیسا کہ اس کی مثالیں نور الانوار ‘اصل شاشی ‘اصول بزدوی وغیرہ جو احناف کی معتبر کتب ہیں ان میں موجود ہیں ۔
(اس کتاب میں آپ کے مسائل اور اُن کا حل جلد نمبر 1)
(مُبشّر احمد رَبّاَنی)
Browse More Islamic Articles In Urdu
ایک ہی نماز کے لئے دوسری جماعت
Aik Hii Namaz K Liye Dosri Jamat
نماز کی کیفیت
Namaz Ki Kefiyat
نماز باجماعت کی تاکید
Namaz Bajamat Ki Takeed
نماز میں صفیں سیدھی رکھنا
Namaz Main Saffain Seedhi Rakhna
نماز گناہوں کی معافی اور تطہیر کا ذریعہ
Namaz Gunahoon Ki Muaffi Or Tatheer Ka Zirya
نماز با جماعت کی فضیلت
Nazam Ba Jamat Ki Fazilat
واقعہ معراج اور پانچ نمازیں
Waqiya Meeraj or 5 Namazain
جس کا جمعہ فوت ہو جائے وہ چار رکعت ادا کرے
jis ka jummay faut ho jaye woh chaar rakat ada kary
نماز میں قرآن مجید دیکھ کر قرأت کرنا کیسا ہے؟
namaz mein quran Majeed dekh kar quraat karna kaisa hai
اذان نماز
Azan Namaz
آیۃ الکرسی
Ayat al Kursi
کلمہ 5-6
Kalmah 5-6