دھرنے، لاک ڈاو ن اورانتشار کی سیاست سے چینی صدر کا دورہ ملتوی ہوا ،ملک میں میگا پراجیکٹس تاخیر کا شکار ہوئے‘شہبازشریف

نکات میں تعلیم ، صحت ، زراعت کی بات کرنیوالے پہلے خیبرپختونخواہ کا حساب دیں،عوام انتخابات میں جھوٹ اورمکرو فریب کی سیاست کو دفن کردینگے 1 ء کے مقابلے م یں عمران خان کا 2018 ء کا جلسہ ہر اعتبارسے ناکام تھا ، لاہور کے مقامی افراد کی شرکت نہ ہونے کے برابر تھی عمران نیازی نے ایک جلسے میں کہا تھا کہ کبھی جھوٹ نہیں بولوں گا،انہوںنے پانچ سال جھوٹ بولنے کے ریکارڈ بنائے،قوم ان سے حساب لے گی کئی ہچکولوںاور بے یقینی کی صورتحال کے باوجود قومی ترقی کی شرح5.8فیصد رہی ہے جو گذشتہ 13سالوں کے مقابلے میں سب سے زیادہ ہے کراچی ،پشاوراورمردان کے جلسوں میں مسلم لیگ(ن) کو زبردست پذیرائی ملی ،یہاں کے عوام پیپلز پارٹی اورتحریک انصاف کی قیادت سے مایوس نظر آئے‘ شہباز شریف کی قیادت میں پنجاب نے بے مثال ترقی کی ہے،سندھ اور کے پی کے سے موازنہ کیا جائے تو پنجاب کہیں آگے ہے‘نوازشریف پاکستان مسلم لیگ(ن)کے صدر اور وزیر اعلیٰ پنجاب شہباز شریف کا اسلام آباد میں ملتان اوربہاولپور ڈویژن کے اراکین اسمبلی سے خطاب

پیر اپریل 22:08

دھرنے، لاک ڈاو ن اورانتشار کی سیاست سے چینی صدر کا دورہ ملتوی ہوا ،ملک ..
!لاہور(اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ 30 اپریل2018ء) پاکستان مسلم لیگ(ن)کے صدر اور وزیر اعلیٰ پنجاب محمد شہباز شریف نے کہاہے کہ الیکشن کی آمد سے قبل آزاد پنچھی ہمیشہ اپنی راہ لیتے ہیں لیکن جن میں ملک و قوم کی خدمت کا جذبہ اور وفاداری ہے وہ ہر پریشر کا مقابلہ کرتے ہوئے چٹان کی طرح اپنی جگہ پر مضبوط ہیں۔۔لاہور کے جلسہ میں گیارہ نکات میں تعلیم ، صحت ، زراعت کی بات کرنے والے پہلے خیبرپختونخواہ کا حساب دیں ،،عمران خان کے دل میں اب عوام کا درد جاگا ہے وہ پانچ سال قبل کہاں تھے۔

عوام 2018 ء کے انتخابات میں جھوٹ ، مکرو فریب اور دشنام طرازی اوردھرنا سیاست کو ہمیشہ کے لئے دفن کر دیں گے۔یہ بات انہوں نے اسلام آباد میں ملتان اور بہاولپور ڈویژن کے پاکستان مسلم لیگ(ن)کے اراکین پارلیمنٹ اور پارٹی عہدیداروں کے اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہی۔

(جاری ہے)

قائد پاکستان مسلم لیگ(ن) محمد نواز شریف ،وفاقی وزراء،مسلم لیگی رہنماء ،حمزہ شہبازشریف،مریم نوازاورپارٹی عہدیداران اجلاس میں موجود تھے ۔

وزیراعلیٰ نے اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ 2011 ء کے مقابلے میں عمران خان کا 2018 ء کا جلسہ ہر اعتبارسے ناکام تھا ،جس میں لاہور کے مقامی افراد کی شرکت نہ ہونے کے برابر تھی اور عوامی جوش و جذبہ بھی ناپید تھا اس جلسے میں صرف ٹکٹ کے امیدوار لوگوں کو ہمراہ لائے جو عمران خان کی ناکام سیاست کا ثبوت ہے۔ محمد شہباز شریف نے کہاکہ عمران خان کے دھرنے، لاک ڈاو ن،سول نافرمانی اورانتشار کی سیاست سے چینی صدر کا دورہ پاکستان ملتوی ہوا ،جس سے ملک میں میگا پراجیکٹس تاخیر کا شکار ہوئے اور ترقیاتی عمل میں رکاوٹیں ڈالی گئیں ۔

انہوں نے کہاکہ قائد پاکستان مسلم لیگ(ن)محمد نواز شریف نے بل کلنٹن کی طرف سے پانچ ارب ڈالر کی پیشکش ٹھکرا کر پانچ ایٹمی دھماکوںکے جواب میں چھ دھماکے کرکے جرات اور بہادری کا مظاہر ہ کیا اور ملک کا دفاع ناقابل تسخیر بنایا اور ان کے وژن کے تحت اس وقت ملک نے ترقی کی جو منازل طے کی ہیں وہ ایک مثال ہیں۔ محمد شہباز شریف نے کہاکہ اس وقت محمد نواز شریف کو یہ مشورہ دیا گیا کہ پانچ ارب ڈالر سے پاکستان میں ترقی ہو سکتی ہے لیکن انہوںنے کہاکہ ایسی ترقی کس کام کی جب ملک کا دفاع مضبوط نہ ہواور پاکستان بھارت کی آنکھوں میں آنکھیں ڈال کر بات نہ کر سکے۔

وزیر اعلیٰ پنجاب نے کہاکہ قائد پاکستان مسلم لیگ(ن)محمد نواز شریف کی قیادت میں پاکستان میں سی پیک کا عظیم منصوبہ شروع ہوا ،جس کا کریڈیٹ انہیں جاتا ہے اس کے علاوہ ساہیوال کو ل پاورپلانٹ، پورٹ قاسم میں 1300 میگا واٹ کا پاور پراجیکٹ، اور اسی نوعیت کے دیگر توانائی کے منصوبوںکی ریکارڈ مدت میں تکمیل وہ کارنامے ہیں جن سے قومی مسائل حل کرنے میں مدد ملی ہے۔

انہوںنے کہاکہ نوازشریف نے قوم کی بڑی خدمت کی ہے ان کی جواں مردی ، جرات اوربہادری رنگ لائے گی اورپارٹی انتخابات میں شاندار کامیابی سمیٹے گی۔انہوںنے کہاکہ کئی ہچکولوں بے یقینی کی صورتحال کے باوجود قومی ترقی کی شرح5.8فیصد رہی ہے جو گذشتہ 13سالوں کے مقابلے میں سب سے زیادہ ہے ۔ زراعت نے بھی 3.8فیصدشرح کے حساب سے ترقی کی ہے جو ہماری حکومت کی طرف سے کسانوں کو سستی کھاد ،بلاسود قرضے ،زرعی ٹیوب ویلوں پر بجلی کے نرخوں میں سبسڈی کی فراہمی کی مرہون منت ہے۔

وزیر اعلی پنجاب نے کہاکہ 2018 ء پاکستان مسلم لیگ(ن) کا سال ہے اورپارٹی اپنی عوامی خدمت کے باعث الیکشن میں کامیابی حاصل کرے گی۔وزیراعلیٰ نے اپنے کراچی ،پشاوراورمردان کے دوروں کو تذکرہ کرتے ہوئے کہا کہ لیاری ، بلدیہ ٹاون ، گلشن غازی ہر مقام پر کراچی کے عوام نے کراچی کا امن لوٹانے پر محمد نواز شریف کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہاہے کہ وہ ان کے احسان مند ہیں اور اس احسان کو کبھی نہیں بھلا سکتے ۔

انہوں نے کہا کہ پشاور اورمردان میںہرمقام پر انہیں پذیرائی حاصل ہوئی ہے اور دونوں صوبوں میں عوام پیپلزپارٹی اور پی ٹی آئی کی قیادت سے مایوس ہیں،جنہوں نے عوام کیلئے اپنے صوبوں میں کچھ نہیں کیا۔انہوں نے کہاکہ پاکستان مسلم لیگ(ن) کے کارکن اور رہنما متحد ہیں اور انتخابات میں ہم بھاری اکثریت سے کامیابی حاصل کریں گے۔ انہوںنے کہاکہ عمران نیازی نے دن رات جھوٹ بولا،الزام تراشی کی ،اب قوم ان سے حساب لے گی۔

انہوںنے کہا کہ عمران نیازی نے جلسے میں کھڑے ہوکر کہا تھا کہ میں کبھی جھوٹ نہیں بولوں گا لیکن انہوںنے گزشتہ پانچ سالوں میں جھوٹ کے ریکارڈ بنائے ،اب قوم ان سے حساب لے گی۔انہوںنے کہا کہ آپ کی باری آئی تو دھرنے دیتے ہو جب مخالفین کی باری آئی تو مٹھایاں بانٹتے ہویہ دوہرہ معیار نہیں چلے گا۔وہ کروڑوں روپے خرچ کر کے پورے پاکستان سے لوگ لاہور لے کر آئے،وہ لوگ لاہور کی ترقی دیکھ کر اب ہمارے ووٹر بن چکے ہیں ۔

قائد پاکستان مسلم لیگ (ن) محمد نوازشریف نے اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ محمد شہباز شریف کی قیادت میں پنجاب نے بے مثال ترقی کی ہے، ترقی کے لحاظ سے پنجاب کاسندھ اورخیبر پختونخواہ سے موازنہ کیا جائے تو پنجاب کہیں آگے ہے۔۔پنجاب میں کھیتوں سے منڈیوں تک ہزاروں کلو میٹر طویل سڑکیں بنائی گئی ہیں ، پنجاب میں ہسپتالوں ،تعلیمی اداروں اوریونیورسٹیوں کا جال بچھادیاگیاہے۔شہبازشریف نے توانائی کے منصوبوں کی تیزرفتاری سے تکمیل میں بھی بھر پور کردارادا کیا ہے ۔