ناقص مصنوعات بھیجنے پر دراز ڈاٹ پی کے کو پچاس ہزار جرمانہ

سندھ کی عدالت کی جانب سے درازڈاٹ پی کے کوجذباتی نقصان پہنچانے کے الزام پر جرمانہ کیا گیا

ناقص مصنوعات بھیجنے پر دراز ڈاٹ پی کے کو پچاس ہزار جرمانہ
کراچی (اردو پوائنٹ اخبار تازہ ترین02دسمبر2019ء)ناقص مصنوعات بھیجنے پر دراز پی کے کو پچاس ہزار جرمانہ کیا گیا ہے۔سندھ کی عدالت کی جانب سے درازپی کے کوجذباتی نقصان پہنچانے کے الزام پر جرمانہ کیا گیا ہے۔سندھ کے صارفین نے عدالت نے دراز ڈاٹ پی کے کو جذباتی نقصان پنچانے کے الزام میں ،معاوضے کے طور پرپچاس ہزار روپے ادا کرنے کی ہدایت کی ہے۔

مکیش کمار تالاریجہ جو کہ سند ھ کی ایک عدالت کے ججہیں کی جانب سے دراز ڈاٹ پی کے کو جزباتی نقصان پہنچانے کے عوض پچاس ہزار روپے ادا کرنے کی ہدایت بھی کی ہے اور یہ بھی کہا ہے کہ یہ رقم حکومتی خزانے میں جمع کرائی جائے۔صارفین کی عدالت نے دراز ڈاٹ پی کے کو ہدایت کی ہے کہ وہ کم معیار کی مصنوعات کو کسی معیار کے ساتھ تبدیل کریں یا متبادل کے طور پر کسٹمر کو رقم آٹھ ہزار روپے واپس کردیں اور اعتدال کے معیار سے متعلق ان کی خدمات کو بہتر بھی بنائیں اور ان کی اس کے علاوہ یہ حکم بھی جاری کیا گیا ہےکہ اگر درازڈاٹ پی کے ایک ماہ کے اندر اندر دیئے گئے نوٹس کی تعمیل میں ناکام رہا ہے تو انتظامیہ کو ایک سال قید کی سزا دی جائے گی اور یہ ایسی سزاہے جس میں تین سے پانچ سال تک توسیع ہوسکتی ہے یا پچاس ہزار جرمانہ ہو گا جو کہ دو لاکھ سے بھی بڑھ سکتا ہے۔

(جاری ہے)

جذباتی دباو¿ یا تشدد کی صورت میں ، عدالت نے کہا کہ ہرجانے کی تلافی کرنا ایک طے شدہ اصول ہے ، اور اس طرح ہونے والے عام نقصانات کے معاوضے کے طور پرپچاس ہزار کی توثیق کردی گئی ہے۔ دانیہ کاشف کی جانب سے دراز ڈاٹ پی کے کے خلاف صارف تحفظ ایکٹ سندھ ، 2014 کی دفعہ 26 کے تحت شکایت درج کی گئی تھی۔ انہوں نے بتایا کہ اس نے حال ہی میں 8000 کی قیمت کے ساتھ پلے ڈو کا حکم دیا تھا ، جسے بیچنے والے نے نومبر میں دیا تھالیکن جانچ پر اس نے مصنوعات کو خشک ، کھردرا اور معیار سے کم پایا۔

مجھے زیادہ پیسے ادا کرنے کو بھی کہا گیا۔ مزید کہا گیا کہ وہ شدید ذہنی اذیت میں مبتلا رہیں اور ہیلپ لائن پر شکایت درج کروانے کی کوشش کی لیکن ان کی اچھی تفریح نہیں ہوئی۔ مدعی پارٹی کی جانب سے ان تمام الزامات کی تردید کی گئی ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ یہ آرڈر بیچنے والے کی شرائط و ضوابط سے اتفاق کرتے ہوئے دیا گیا تھا ، جس میں واضح طور پر بتایا گیا تھا کہ مصنوع کسی تیسری پارٹی کی ہے اور دراز ڈاٹ پی کے کسی نقصانات کے لئے ذمہ دار نہیں ہوسکتا۔

Your Thoughts and Comments