بند کریں

مہندی کے ڈیزائین

مضامین

برائیڈل حجاب
مختلف ممالک میں دلہنیں بھی حجاب لینے لگیں گھونگھٹ کی بجائے پیاکو کرانے درشن چلی
قالین کی صفائی کے چھے طریقے
اگر آپ کے قالین پر داغ دھبے لگے گئے ہوں تو ذیل میں دیے گئے چھے طریقوں میں سے کوئی ایک طریقہ استعمال کیجیے اورد اغ دھبوں سے نجات پائیے۔
ایلزبتھ کیوبلرراس1926ء تا․․․․․․․
علم الموت (Thanatology) کے شعبے کی بانی، ماہر نفسیات ایلزبتھ کیوبلر راس نے موت اور مرنے کے بارے میں ہمارے انداز فکر کو بہت گہرائی میں متاثر کیا۔ اُس کی پہلی اہم کتاب One Death and Dying نے موت کے خلاف لوگوں کی لڑائی کے عوامل پر تحقیق۔
عبایا اور حجاب
خوش طبع ایوب کہتی ہیں کہ پردہ اگر سلیقے سے کیاجائے تو عام خواتین کی روزمرہ سرگرمیوں میں رکاوٹ نہیں بنتا بلکہ اس کے ساتھ بھی بس میں اترنا چڑھنا، بچہ اٹھانا، لکھنا، پڑھنا، فائلیں اٹھانا یاہاتھوں کو حرکت دینا آسان ہوتا ہے۔
عید کی تیاریاں اور گھریلو مصروفیت
”عید الفطر ہو یا عید الضحیٰ خواتین شاپنگ اور سجنے سنورنے کا کوئی موقع ہاتھ سے نہیں جانے دیتیں ۔ اب چونکہ عید کا موقع ہے یقینا خواتین بننا سنورنا پسند کریں گی اور عید کی مناسبت سے بننا سنورنا بھی ضروری ہوتا ہے۔
گرم موسم کے اثرات سے بچاؤ کیسے
گرم علاقوں کے رہنے والے لوگ خود کو شدید گرمی کے اثرات سے محفوظ رکھنے کیلئے سایہ دارجگہوں ، ڈھانپنے والے کپڑے اور دوھوپ میں جاتے ہوئے سن بلاک کااستعمال کرنا نہ بھولیں۔
رمضان المبارک
ورکنگ ویمن کی مصروفیات میں اضافہ
گھریلو ترکیبیں آزمائیے
قالین کے گڑھے برف سے دور کیجیے: اخروٹ کھرونچوں اورخراشوں کوختم کرتاہے:
اَیلابیکر(1903ء تا1986ء)
بہت سی ممتاز افریقی امریکی عورتوں میں سے اَیلابیکر سیاہ فاموں کے سول حقوق کی جدوجہد میں اپنی بے لوث خدمات کے باعث خاص طور پر قابل ذکر ہے۔
گھریلو ٹوٹکے
گرمی دوربھگانے کے چند مفید مشورے موسم گرما جب بھی آتا ہے بہت سے لوگوں کیلئے پریشانی کاسبب بن جاتا ہے۔
چار چیزیں مائکروویو میں نہ رکھیے
مائکروویو میں انڈے رکھ کر اُبالنے کی کوشش نہ کریں، اس لیے کہ مائکروویو سے نکلنے والی حدت سے انڈے بے حد سخت ہو جاتے ہیں اورکبھی کبھار پھٹ بھی جاتے ہیں،۔۔۔
فارمولہ کریموں کے استعمال کے خطرات
ہم سب چاہتے ہیں کہ اچھی شکل و صورت ہو ، اسکو حاصل کر نے کے لیے کس حد تک جانتے ہیں ۔ کئی دفعہ اس کو حاصل کرنے کے چکر میں ہم اپنا نقصان کروا بیٹھتے ہیں
راتوں رات جلد میں نکھار لانے والی کریمیں
کتنی خطرناک ہیں؟
مزید مضامین