بند کریں

مہندی کے ڈیزائین

مضامین

ٹوتھ پیسٹ کے دیگر استعمال
کیاآپ نے کبھی سوچا کہ جب ٹوتھ پیسٹ آپ کے دانتوں کوصاف کرسکتا ہے تو گھر کی دوسری چیزوں کو جو مسلسل استعمال میںآ تی رہتی ہیں، کیوں صاف نہیں کرسکتا؟ ٹوتھ پیسٹ جادوئی طور پر داغ دھبے صاف کردیتا ہے، کیوں کہ
خوبصوتی کا حصول ممکن ہے
ڈپریشن خوبصورتی کا دشمن گھریلو خواتین بالعموم ذہنی دباؤ اور ڈپریشن کا شکار ہوتی ہیں۔ گھریلو کام کاج بچوں کی ذمہ داری، وقت بے وقت مہمانوں کی آمد، بے خوابی اور کام کی زیادتی انہیں تھکاوٹ اور
دلفریب رنگین وپرنٹڈاسکارف کا ٹرینڈ
خوبصورت رنگ برنگے اور پرنٹڈاسکارف کے استعمال سے آپ اپنی شخصیت کے چارم میں اضافہ کرسکتی ہیں
عید قرباں پر صفائی اور گوشت کی حفاظت
عیدالاضحی کے موقع پر سب سے زیادہ کام خواتین کا ہوتا ہے، جنھیں باورچی خانے کی صفائی سے لے کر پکوانوں کی تیاری اور دیگر لوازمات کاخیال رکھنا پڑتا ہے، کیوں کہ عیدالاضحی اپنے ساتھ گوشت کے پکوانوں کی بہاروں کے ساتھ ساتھ صفائی ستھرائی کے مسائل بھی لے کرآتی ہے۔
تربوزی نیل آرٹ
لڑکیوں کو فرحت کااحساس دلائے
جلے ہوئے حصوں کو سکون پہنچانے والی گھریلو ترکیبیں
حادثہ کہیں بھی اور کسی بھی جگہ پیش آسکتا ہے، خاص طور پر جب آپ باورچی خانے میں کھانا پکارہی ہوتی ہیں۔ باورچی خانے میں ہاتھ پیروں کا جل جانا عام سی بات ہے۔
موراساکی شکیبو (اندازاََ 978تا 1030ء)
انیسویں صدی کے جاپانی دربار کی خاتون موراساکی شکیبو اپنی ایک تصنیف کی وجہ سے مشہور ہے جسے عالمی ادب کا پہلا عظیم ناول خیال کیاجاتا ہے The Tale of Genji ۔ چینی تاریخی تصنیف کاری اور چینی وجاپانی غنائی شاعری پر انحصار کرتے ہوئے خاتون موراساکی نے کچھ بالکل نیااور انوکھا تخلیق کیا․․․․․․
سارہ برنہارڈٹ 1844ء تا 1923ء
سارہ نہارڈٹ تھیئٹرکی پہلی سپرسٹار اور اس قدر بلند قامت اداکارہ تھی ایک ثقافتی علامت بن گئی۔ وہ اداکاری کے لیے اپنے شدید شوق کی وجہ سے بھی اتنی ہی مشہور تھی جتنی کہ اپنے معاشقوں ، غیر متوقع طرز عمل اور خود پسندیوں کی وجہ سے بدنا۔
گھریلو ٹوٹکے
بجلی کی استری کواگرزنگ لگ جائے تو اخباری کاغذ پر نمک لگاکر اس پر رگڑنے سے زنگ دور ہو جاتا ہے۔
گھرکا بناہوا مہندی اور کافی سے بنا
ہیئر کلر
برائیڈل حجاب
مختلف ممالک میں دلہنیں بھی حجاب لینے لگیں گھونگھٹ کی بجائے پیاکو کرانے درشن چلی
قالین کی صفائی کے چھے طریقے
اگر آپ کے قالین پر داغ دھبے لگے گئے ہوں تو ذیل میں دیے گئے چھے طریقوں میں سے کوئی ایک طریقہ استعمال کیجیے اورد اغ دھبوں سے نجات پائیے۔
ایلزبتھ کیوبلرراس1926ء تا․․․․․․․
علم الموت (Thanatology) کے شعبے کی بانی، ماہر نفسیات ایلزبتھ کیوبلر راس نے موت اور مرنے کے بارے میں ہمارے انداز فکر کو بہت گہرائی میں متاثر کیا۔ اُس کی پہلی اہم کتاب One Death and Dying نے موت کے خلاف لوگوں کی لڑائی کے عوامل پر تحقیق۔
مزید مضامین