بند کریں

مہندی کے ڈیزائین

مضامین

گھریلو ٹوٹکے
پالک کے پتوں کو اُبال کر اس کے پانی میں تھوڑا سا نمک ملا کر غرارے کرنے سے گلے کا درد ٹھیک ہو جاتاہے۔
مادام کیوری
مادام کیوری یا میری کیوری کا اصل نام ماریا اسکودوفسکا تھا۔ پولینڈ کے شہر وار سا میں 7 نومبر 1867 کو ایسے دور میں اس کی پیدائش ہوئی جب پولینڈ روس کے زیر تسلط تھا۔
فلورنس نائٹ انگیل
کہا جاتا ہے کہ جنگ کریمیا کے خاتمے کے بعد ایک تقریب میں موجود تمام فوجی افسران سے کہا گیا کہ وہ ایک پرچی پر س شخصیت کا نام لکھیں جس کا نام۔۔۔
مدر ٹریسا
بیسویں صدی میں انسانیت کی خدمت کے لئے زندگی وقف کر دینے والے افراد اور اداروں میں ایک نمایاں ترین نام مدر ٹریسا اور ان کے قائم کردہ ادارے کاہے
شہزادی فاطمہ خانم
شہزادی فاطمہ خانم ترک سلطان سلیم کی بیٹی تھی۔ اس نے ایسا کام کیا جس نے ملکہ زبیدہ کی دوبارہ یاد دلا دی۔ وہ ترک سلطان کی بیٹی ضرور تھی۔۔۔
ملکہ خیز ران
ملکہ خیزران تیسرے عباسی خلیفہ مہدی کی چہیتی بیوی تھی۔ وہ بڑی دانشمند ،نیک طینت اور مخیر خاتون تھی۔ اپنے اوصاف حمیدہ کی بدولت اپنے شوہر کے مزاج پر پوری طرح حاوی تھی۔
ملکہ زبیدہ
امِ جعفر زبیدہ پانچویں عباسی خلیفہ ہارون الرشید (170ھ بمطابق 786 تا 193ھ بمطابق 809 ) کی ملکہ تھی۔
شریک حیات کو سراہیں
بے جاتنقید اس رشتے کی خوبصورتی کو ختم کر دیتی ہے۔۔۔۔ ماہرین نفسیات کے مطابق شادی شدہ جوڑوں میں اکثر تنقید سے بچنے کیلئے خاموشی کا راستہ اختیار کیا جاتا ہے ۔ یہ جذباتی رویہ لاتعلقی کہلاتا ہے
گھریلو ٹوٹکے
مچھلی دھونے کے بعد ہاتھوں کو بیسن یاپیاز کے پانی سے دھولیجئے ۔ مچھلی کی بوفوراََ دور ہوجائے گی ورنہ دیر تک ہاتھوں سے بوآتی رہے گی۔
کیا آپ جانتی ہیں ؟
وزن کم کر کے خواتین کئی بیماریوں سے بچ سکتی ہیں جن میں سے شوگر ، ہائی بلڈپریشر ، جوڑوں کا درد سانس اور دل کی بیماریاں بہت عام ہیں بلکہ خواتین کی اکثریت ہڈیوں کے۔۔۔
کشیدہ کاری لباس کی خوبصورتی بڑھایئے
خوبصورت لگنا اور نظر آنا ہر عورت کی اولین خواہش ہوتی ہے لیکن اگر اس میں انفرادیت کا پہلو نمایاں ہو تو آپ اسٹائلش کہلائیں گی۔
والدین بچوں کی دینی تربیت پر بھی توجہ دیں
بچوں کے اولین حقوق میں سے ایک اہم حق یہ ہے کہ ان کی دینی واخلاقی تربیت کیلئے ان کے ساتھ وقت گزار جائے انہیں وقت دیا جائے ان کے جذبات وخیالات کو محسوس کیا جائے اور
کیا پہنیں کیا نہ پہنیں
خواتین ہر سال ڈیڑھ سودن سوچتی ہیں۔۔۔۔۔ خواتین سال میں پانچ مہینے لباس کے انتخاب میں صرف کردیتی ہیں ۔ یہ انکشاف ایک تازہ تحقیقی رپورٹ میں کیا گیا ہے
مزید مضامین