بند کریں

مہندی کے ڈیزائین

مضامین

سالگرہ میز کیسے سجائیں
بچوں کی سالگرہ کیلئے سجاوٹ میںآ پ اُن تمام چیزوں کی فہرست بنائیں جن میں آپ کے بچوں کی دلچسپی شامل ہو۔
گھر کی صفائی کے جدید طریقے
اگر آپ کے گھر میں رات کے کھانے پر مہمان آرہے ہیں اور آپ کا گھر گندا ہے تو اس کیلئے آپ کو پریشان ہونے کی ضرورت نہیں آپ 45منٹ سے بھی کم وقفے میں اپنا گھر مہمانوں کی آمد سے قبل صاف کرسکتی ہیں۔
جوآن گانز کونی 1929 ء تا․․․․․
10نومبر 1969ء کو امریکی پبلک ٹیلی ویژن پر بچوں کی تعلیمی پروگرامنگ میں ایک بالکل نئے انداز کے شو ”Sesame Streetُُ“ کا تعارف کروایاگیا۔
گھریلو ٹوٹکے
کچرے کے ڈبے میں پرانا اخبار بچھا دیں۔ اس طرح اخبار، چھلکوں وغیرہ سے نکلنے والا پانی جذب کر لے گا اور ڈسٹ بن خشک رہے گا۔
ڈوروتھیالانگے(1895ء تا1965)
1930ء کی دہائی کے اوائل میں سان فرانسسکو کی سڑکوں پر بے روزگار مردوں کی تکالیف کا نظارہ مزید برداشت نہ کرسکنے والی ڈوروتھیالانگے نے سوسائٹی فوٹو گرافر کے طور پر شاندار کیرئیر تیاگ کرمعاشی بحران کاشکار بننے والوں کاریکارڈتیار کرنا شروع کیا۔
گندا کچن بھوک بڑھائے
خواتین یہ سن کر حیران رہ جائیں کہ صاف کچن سمارٹ رکھنے میں بھی مدد گار ہوتا ہے۔
رنگ گوراکرنے والی کریموں کے نقصانات
ہمارے معاشرے میں سفید جلدکو بہت اہمیت دی جاتی ہے۔ لوگ اپنی جلد کو نکھارنے اور گورا کرنے کے چکر میں ایسی ایسی حرکتیں کربیٹھتے ہیں کہ جن سے انھیں نقصان پہنچتا ہے اور
مارتھا گراہم(1894ء تا1991ء)
سوانح نگار ایگنس ڈی ملے نے ڈانسر، کو ریوگرافر اوراستاد مارتھا گراہم کو ایک ایسی عورت کے طور پر بیان کیا” جس نے اپنے فن میں کسی بھی اورواحد آرٹسٹ کی نسبت زیادہ بڑی تبدیلی پیدا کی۔
کان چھدوانا
گوریوں کی بھی اولین پسند
یہ تھری ڈی نیلزکازمانہ ہے
خوبصورت لگنا خواتین کا خواب ہوتا ہے اسی لئے وہ اپنے آپ کو سجانے اور سنوارنے میں لگی رہتی ہیں۔ آج کل خواتین میں ناخنوں کو پرکشش اور جاذب نظر بنانے کا رحجان تیزی سے فروغ پارہا ہے۔
گھریلو ٹوٹکے
چقندر ابالنے کے دوران تنکا چبھو کرد یہ دیکھ لیا جائے کہ چقندر بالکل گل گیا ہے، گل گیا ہو تو اسے پانی سے نکال کر کسی کھردرے کپڑے یا اخبار کے کاغذ کی۔۔۔
باربرامک کلِنٹوک(1902ء تا1992ء)
نوبل انعام یافتہ کلنٹوک کو بیسویں صدی کی بااثر ترین ماہرین جنینیات میں سے ایک قرار دیاجاتا ہے۔ جنین اور کروموسوم کے حوالے سے اُس کا انقلابی کام جنین کی کارکردگی میں بنیادی تصور کیا جاتا ہے۔
گھریلو ٹوٹکے
اگر مسوڑھے پھولے ہوں تک نمک میں سرسوں کاتیل ملا کر مسوڑھوں پر لگائیں۔ دن میں دو تین بار لگانے سے مسوڑھوں میں تکلیف نہیں ہوگی۔
مزید مضامین