Khawab Main Aag Ko Sajdah Krna

خواب میں آگ کو سجدہ کرنا

Khawab Main Aag Ko Sajdah Krna

Find Dream meaning of Khawab Main Aag Ko Sajdah Krna and other dreams in Urdu. Dream Interpretation & Meaning in Urdu. Read answers by islamic scholars and Muslim mufti. Answers taken by Hadees Sharif as well. Read Khawab Main Aag Ko Sajdah Krna meaning according to Khwab Nama and Islamic Dreams Dictionary.

حضرت دانیال علیہ السلام نے فرمایا ہے کہ اگر کوئی شخص خواب میں دیکھے کہ آگ کو سجدہ کرتا ہے تو اسامر کی دلیل ہے کہ ظالم بادشاہ کو سجدہ کرے گا اور اسکی خدمت میں مشغول ہو گا اور اس کو اس میں صبر اور آرام حاصل نہ ہواور اگر دیکھے کہ تنور یا آگ یا چراغ کو سجدہ کرتا ہے تو دلیل ہے کہ عورتوں کی خدمت میں مشغول ہو گا اور آگ کو پوجتا اور بوسہ( بوسہ دیتا :چومتا ہے ) دیتا ہے کہ بادشاہ کا مخبر ( مخبر : خبر دینے والا ، لوگوں کے حالات بتانے والا ) ہو گا ۔
اگر دیکھے کہ آگ میں خوار ہو کر پھر رہا ہے تو دلیل ہے کہ بادشاہ کی دو سوداگری کی رغبت (رغبت :خواہش ) کرے گا۔ لیکن نتیجہ اچھا نہ ہو گا۔خاص کر اگر آگ سے جسم پر تکلیف پہنچے ۔ اور اگر آگ سے جسم کو تکلیف نہ پہنچے تو دلیل ہے کہ سلامتی اور جمعیت (جمعیت خاطر :دل کی تسلی) خاطر بادشاہ وقت سے دیکھے گا اور اگر خواب میں آگ کے اندر چلا جائے تو دلیل ہے کہ بادشا ہ سے اسی قدر فاہدہ اٹھائے گا۔
اگر خواب میں دیکھے کہ آگ اس کے چہرے یا کپڑے یا ہاتھ سے روشنی دیتی ہے ۔ چنانچہ لوگ اس کے نور سے حیران ہوجائیں تو دلیل ہے کہ دشمن اور دونوں جہان کی مراد پائے گا۔ فرمان حق تعالیٰ ہے۔ و لخل یلک فی جیبک تخرج بیضاء من غیر سوء (اپنا ہاتھ گریبان میں ڈالو ، سفید بے عیب نکلے گا)اور یہ معجزہ حضرت موسیٰ علیہ السلا م کا  فرعون کے مقابلے میں تھا ۔
حضرت اسماعیل اثعت رحمتہ اللہ علیہ نے فرمایا ہے کہ اگر کوئی شخص خواب میں دیکھے کہ آگ کو پوجتا ہے تو دلیل ہے کہ شاہی بازداری (شاہی بازداری : شاہی ملازمت) کرے گا اور اگر آگ انگاری کی شکل پر ہے تو اس کی غرض دین سے مال جمع کرنا ہو گا اور مال حرام بہت سا حاصل کرے گا۔

Your Thoughts and Comments